P.o.v Harry
ik deed de deur open en zag Lisa staan.
Ik kon haar maar in 1 woord beschrijven. Ze was Prachtig!
Hallo schoonheid, zei ik. Ik zag dat ze rood werd en een glimlach op haar mond kreeg. Ik stapte opzij zodat ze naar binnen kon. "Dankje" Antwoordde ze zacht, en ook ik kreeg een lach op mij mond. Toen ze in mijn gang stond deed ik de deur dicht, pakte haar jasje aan, en hing die aan de kapstok. Samen liepen we naar de woonkamer. Lisa ging aan tafel zitten en ik schoof haar stoel aan. Ik liep naar de keuken, en zette de pannen met eten op tafel.
Ik schepte wat eten voor haar op, en voor mezelf. Ik ging zelf ook zitten. Eet smakelijk darling. En Lisa begon te lachen. Samen begonnen we aan onze spaghettie. Na een tijdje stopte ik een erg lang slierdje spaghettie in mijn mond, die al snel werd afgepakt door Lisa die hem in haar mond stopte. Ik begon te slurpen aan het sliertje, en Lisa ook. Langzaam zag ik onze lippen naar elkaar toe komen, en nog geen seconde later gaf ze me een kus. Daarna gingen we weer zitten en gingen weer verder met eten.
Toen we klaar waren, begon ik de tafel af te ruimen. "Ik help je wel" zei Lisa, nee nee nee, jij bent de gast. Ik ruim af. Oke als jij dat zegt, zei ze beidehand. Ik pakte de borden, en liep naar de keuken. Ik hoorde hoe Lisa aan kwam rennen met een paar glazen. Ze schoot voor me lang en zette de glazen in de gootsteen. Ze zette de kraan aan, en begon alles af te spoelen. Daarna deed ze het in de afwasmachine. Ik schoot in de slappe lach door haar actie. En Lisa ook. Ik pakte de rest van de spullen, zetten ze neer, spoelde ze af, en deed ze in de afwasmachine. Ik zette de afwasmachine aan, en deed hem dicht. Ik liep naar de bank en zag dat Lisa er al zat. Ik plofte naast haar neer, en ze ging tegen me aan liggen. Ik sloeg mijn arm om haar heen, en ze gaf me een kus. Ik kuste haar trug. Lisa.... "Ja"? Vroeg ze met haar lieve stem, waar ik o zo verliefd op ben. "Be my girlfriend?" Vroeg ik haar, en ik voelde hoe mijn hart een sprongetje oversloeg. Ik zag hoe haar ogen groot werden.
P.o.v Lisa
"Be my girlfriend?"
Harry vroeg me net sirieus om zijn vriendin te zijn. Ik voelde hoe mijn hart een paar sprongetjes oversloeg, hoe mijn ogen groter werden. Ik hapte naar adem, ik kon het niet geloven.
Harry wou dat ik zijn vriendin zou zijn. Eindelijk komt mijn droom uit. Ik probeerde normaal te antworden, maar al snel sloeg mijn stem over van geluk. Ik zag hoe Harry op zijn lip beet, wat er o zo sexy uit ziet. Natuurlijk wil ik je vriendin zijn!!! Riep ik super blij. Ik kroop dicht tegen hem aan, en zoende hem. Ik voelde hoe onze lippen elkaar aanraakte, en genoot van dit moment. Dit is het moment waar ik al zo lang naar toe leefde. Dit is het moment waar ik zo lang naar smachte. Eindelijk, ik ben Harry zijn vriendin. Ik kon het nog steeds niet geloven, al wou ik dat wel. Voor het eerst sinds een lange tijd voelde ik me weer veilig. Ik hield van dit moment. Ik wou dat ik de tijd stil kon zetten. Of trug zou kunnen gaan in de tijd. Dat ik altijd trug kon gaan naar dut moment. Dit is het beste moment uit mijn leven.
Onze lippen raakte los van elkaar. Ik kroop weer naar beneden, en ging met mijn handen en hoofd, op zijn borst liggen. Die o zo sexy gespierde borst van hem. Ik wilde de tijd stop zetten, in slaap vallen in zijn armen. Bij hem blijven till the end. Ik hou zo veel van hem.
P.o.v Harry
Eindelijk. Lisa is mijn vriendin. Dit is het moment waar ik zolang naar toe had geleefd. Voor het eerst sinds een lange tijd voel ik me weer verliefd. Maar dan ook echte liefde. Die ook wederzijds is. Ik hou van haar.
Lisa, blijf je slapen? Vroeg ik, en zette mijn puppie ogen op. Ik zag hoe een lach op haar lippen verscheen. "Ik wil wel, maar kan niet" Waarom kan je niet darling? "Ik had afgeesproken met Anna, ze zou langs komen. En nu je het er toch over hebt, kun je me straks naar huis brengen?" Ik heb een taxi voor je geregeld, zei ik. "Oke, maar we blijven appen toch?" Altijd honey. Zei ik en ik zag hoe er weer een lach verscheen op haar mooie lippen.
Na een half uurtje in stilte gelegen te hebben verbrak Lisa de stilte. "Ik heb het koud" Zei ze. Ik trok mijn lievelings sweater en jogging broek voor haar uit mijn kast. Lisa liep naar de badkamer en kleed zich om. Na een tijdje kwam ze weer beneden. Heb je een tasje voor me? Vroeg ze en ik knikte. Ik pakte een tasje voor haar en ze deed haar jurk er in. Ik schoot in de lach. "waarom lach je?" Vroeg Lisa aan me. Je ziet er zo schattig uit jn mijn kleding, net een lili~puttertje. Die kleren zijnveel te groot voor je. "Maakt me niet uit" Zei ze eigenwijs, en ze stak haar tong uit. Ik lachte, en samen plofte we weer neer op de bank. Wanneer wil je je kleuren eigenlijk weer trug? Vroeg Lisa. Je mag ze hebben, voor als het ooit uit zou gaan, of in de tijd dat ik je niet meer zal zien. Heb je altijd een aandenken. "Dankje" Antwoordde ze zacht.
"Harry, I love you" Zei Lisa. I love you to, zei ik. En ik kuste haar kort. Ze legde haar hoofd weer op mijn borst en sloot haar ogen. Ik genoot van dit moment.
Na nog een tijdje zo gelegen te hebben was het tijd dat ze naar huis moest. We stonden op, en liepen naar de gang. Ik pakte haar jasje, en hield hem voor haar open. "Dankje" Antwoordde ze. Ik deed de deur voor haar open, en drukte zacht een kus op haar mond. Ze liep naar buiten en stapte in de taxi. Ik swaaide naar haar. Ze zwaaide trug en reed toen weg. Ik deed de deur dicht en ging naar bed. Er was veel leuks gebeurd deze dag.
P.o.v Lisa
Ik zat in Harry zijn taxi, die me naar huis bracht. Dit was absoluut de beste dag uit mijn leven. Na nog vijf minuten gereden te hebben was de taxi bij mijn huis. Ik badankte de chaffeur en stapte uit. Ik liep naar mijn deur en draaide hem van het slot af. De taxi reed weg toen ik de deur opende. Ik wou naar binnen lopen, maar schrok me rot. Daar stond hij dan, de man waar ik als de dood voor was. Ik bleef verstijfd in de deur opening staan. Bang voor zijn reactie. Ik was helemaal bang. Dit zou niet goed af kunnen lopen. Sterker nog, het zou heel slecht kunnen aflopen......
Hij trok me mee naar binnen, en hield me in de houtgreep. Hij hield een erg stinkend doekje voor mijn mond, en ik raakte in paniek. Ik wist niet meer wat ik miest doen. Maar ik wist wel dat het verkeerd zou af lopen als niemand me vond. Na een paar seconden werd alles zwart.....
Toen ik wakker werd zat ik in een donkere kamer. Ik herkende hem niet. Ik wist niet wat er zou gebeuren. Maar wat ik wel wist, is dat ik naar Harry wou. Ik was bang.......
°°°°°°°
Haaai peeps,
ik hen alweer een tijdje niet geschreven. Ik had het erg druk met school. Ik heb er maar een lang hoofdstuk achter aan gegooid als excuus. Sorry guysss. Ik heb erg mijn best gedaan op dit hoofdstuk, en ik hoop dat jullie het wat vinden.
En wat denken jullie dat er gebeurd met Lisa?
Laat het weten in de reacties,
laat ook even weten wat je van het boek vind.
Much love.
xxx~shiirl
JE LEEST
Nooit Gedacht
Fantasyfantasie, dat heeft iedereen wel. Van goed tot slecht En van leuk naar stom. In dit verhaal lees Je het allemaal.p Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Lisa, ze heeft veel fantasie. Ze droomt echt van alles, en dat tekend ze allemaal uit. Maar a...