hoofdstuk 15

114 3 0
                                    

Toen we thuis waren gooiden we snel onze fietsen neer. We deden de deur open, en rende naar boven. Toen pakte we de albertijn tassen weer en rende toen naar beneden. Snel ruimde we alles in, in de kastjes.

En we begonnen maar te koken. Toen kwamen Anna haar ouders binnen. Waar hadden jullie gezeten? We waren zo ongerust?! Maar fijn dat jullie er eindelijk zijn. Toen gaf ik maar antword. We waren in de stad, aan het shoppen voor het One Direction concert. We waren zo druk bezig ermee, dat we de tijd waren vergeten. Sorry, het spijt ons. Valt Anna me in. En we gaan weer rustig verder met koken. Anna haar ouders gaan op de bank zitten en tv kijken.

Ann, zeg ik. Ja Lies? Sorry dat jij die klap op moest vangen. Hij was voor mij bedoeld. En echt bedankt dat je de beveiliging had gehaald. Is al goed Lies, zegt ze. Ann ik ga effe me vader appen, is dat goed? Jahoor troetelkoe, zecht Anna. En dan pak ik mijn telefoon. Al snel begin ik te typen. Haai dumb ass. Het is effe zo dat ik je wil laten weten dat je een klootzak bent. Heb je wel vrienden? Trouwens, DOOR JOU IS MAMMA DOOD STOMME KIKKERKONTGAT.

Dit is het laatste contact dat ik met jou heb gehad. Doeg. En dan druk ik op verzenden. Ik doe mijn telefoon in mijn zak en loop trug naar Anna. Het eten is klaar, roept ze. En ik help haar met opscheppen. Als we aan tafel zitten beginnen Anna haar ouders een gesprek met ons. En? Hoe was het in de stad? Nog leuke dingen gedaan, en gekocht? Daarop antwoord ik. Ja het was echt hartstikke leuk. We hebben ons prima vermaakt. Daardoor kwamen we dus ook tellaat. En dan gaat iedereen lachen. Anna valt dan voor me in. En of we veel gekocht hebben? Natuurlijk! We zijn pro in shoppen, dat weten jullie toch wel? We hebben samen ongeveer een halve winkel leeg gekocht. En dan begin ik weer te praten. Ohja, toen we in de bristol liepen gingen we kleding en hakken passen. Tke. zagen we er heel anders uit. En we beginnen allemaal te lachen. Dan stopt Anna een aardappel in haar mond. Ohja, en Anna draaide een rondje in gepaste kleding en op hakken en viek toen plat op dr gezicht. En toen begonnen we allemaal keihard te laggen. Bij Anna schoot haar aardappel er door haar neus uit. Toen we zo nog een tijdje zaten, gingen ik en Anna de tafel afruimen. We wasten alles af en rende toen naar boven. Morgen kijken we wel wat we aan doen naar One Direction. ik ben namelijk helemaal gesloopt. Ik ook, antwoordde ik. We kropen allebij in ons bedje en gingen slapen.

Nooit GedachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu