♡ 1 ♡

86 7 1
                                    

Zakładając to konto, nie byłem nastawiony, że ktoś napisze, bo sądząc po tym co napisałem w moim opisie, pewnie mało kto by się zgodził na takie warunki. Mimo to się myliłem, ponieważ po ok. 4 godzinach napisał do mnie niejaki xxBaekieexx. (To nie tak, że odliczałem czas, aż ktoś napisze do mnie)

xxBaekieexx: Hej

Real_Pcy: Cześć

Aby był zainteresowany. Proszę tylko o to. Niczego więcej nie pragnę.

xxBaekieexx: Sądząc po twoim opisie to szukasz rozrywki bez zobowiązań?

Real_Pcy: Lepiej bym tego nie ujął. A co jesteś zainteresowany?

xxBaekieexx: Powiedzmy. Jednak najpierw wolałbym cię trochę poznać, bo wiesz tak nie wypada z obcym. Prawda?

Real_Pcy: Tak masz rację dobrze jest wiedzieć z kim i co się będzie robić.

xxBaekieexx: Zechcesz mi coś o sobie powiedzieć?

Real_Pcy: No dobra. Nazywam się Park Chanyeol. Mam 27 lat. Jestem prezesem firmy PC Corporation. Przystojny, wysoki, słucham dużo muzyki.

xxBaekieexx: Szczerze to z opisu, mój ideał, ale czy naprawdę jesteś przystojny? Tego nie wiem.

Real_Pcy: Nie musisz się o to martwić. Teraz twoja kolej. Powiedz coś o sobie.

xxBaekieexx: Hmm... Naprawdę moja?
xxBaekieexx: No nie wiem zastanowię się.

Real_Pcy: Lubisz się dorczyć co?

xxBaekieexx: Ja..? No co ty, nigdy.
xxBaekieexx: Ale niech ci będzie. Nazywam się Byun Baekhyun. Mam 23 lata. Pracuje w kawiarni. Lubię wszystko co różowe.

Real_Pcy: Pewnie jesteś taki uroczy, a w tym fartuszku wyglądasz jeszcze słodziej. Chciałbym cię kiedyś w takim zobaczyć.

xxBaekieexx: Po 1: nie jestem uroczy
Po 2: nie nosimy tam fartuszków Więc zapomnij.

Real_Pcy: Wmawiaj sobie, że nie jesteś. A co do fatruszka to kiedyś sam cię w takowy ubiore.

xxBaekieexx: Napisałem zapomnij.

Real_Pcy: Yhm...

xxBaekieexx: A zresztą myśl co se chcesz
xxBaekieexx: Dobra musze lecieć, może później napiszę.
xxBaekieexx: Papatki 😘

Real_Pcy: Do później ❤️

Chyba lepiej trafić nie mogłem. Zadziorny, uroczy, młodszy. Mam nadzieję, że tak samo śliczny. Naprawdę poprawił mi chumor. Ale wszystko co dobre, szybko się kończy.
Z tego cudownego świata wyrwało mnie trzaśnięcie drzwiami. No tak wiedźma wróciła, czas wrócić do świata żywych.

Mamy pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że się podoba.

Do następnego!

Dressed In Happiness ||ChanBaek||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz