Ne znam kako, ali nekim čudom smo stigli do finala. U finalu ćemo opet, kao i prošle godine, igrati sa onim beogradskim govnima. Mislim da smo postali najveće zvezde u Nišu, a i šire. Helena je postala glavna tema niških novina kao najmlađi trener u istoriji ovog turnira i već su par puta dolazili da nas ispituju i smaraju jer Helena nije htela da da taj prokleti intervju. Kaže da će dati intervju ako pobedimo i to samo za šabačke novine. Finalna utakmica je zapravo trebala da bude danas, ali kako mi živimo u Srbiji i ovde ništa ne funkcioniše kako bi trebalo, utakmica je odložena i održaće se tek za pet dana jer se nešto na terenu sjebalo. I tako se razvlačimo po hotelu dok nas Helena ne potera u teretanu jer, kako kaže, imamo previše energije i bila bi šteta da je ne utrošimo na treniranje nego na zajebavanje po hotelu. Mislim da je to zbog toga što smo Nemanja i ja razvalili vrata na kupatilu u našoj sobi. Iskreno, čudim se kako nas nisu izbacili iz hotela zbog toga. Ali... Ipak smo dobili kaznu od Helene. Moj i Nemanjin stari će morati da plate troškove zamene vrata. Jednostavno rečeno, najebali smo kad se budemo vratili kući.
Ležim na krevetu i listam neke gluposti na Instagramu, kad mi stigne obaveštenje da sam dodat u neki grupni čet.
Nemanja = car
Maksimović: Eeej
Maksimović: Oooj
Maksimović: Ima l' živih komunista?
Pavlović: Šta se dereš, konjino?!
Kasper: Ljudi, jeste l' vi normalni, pička vam materina ludačka, probudili ste me!
Maksimović: Dušane, sine, ko još spava u pet popodne?
Kasper: Pametni ljudi k'o što sam ja
Maksimović: Ako si ti pametan, ja sam kraljica Elizabeta
Pavlović: Zašto se čet zove "Nemanja = car"?
Maksimović: Zato što sam ja car
Maksimović: Logično
Kasper: Zar ti nisi kraljica Elizabeta?
Maksimović: Dušane, glup si k'o noć
Kasper: Uh, ko mi kaže
Korisnik Kasper menja naziv grupe u "Nemanja je glup"
Kasper: E, tako treba
Maksimović: Haha, baš si smešan, evo crk'o sam od smeha
Maksimović: Nebitno
Maksimović: Dosadno mi je
Maksimović: Oćemo da igramo žmurke?
Kasper: I onako više neću moći da zaspim...
Pavlović: Može
Pera: Može
Nikola: Može
Luka: Može
Đole: Jeste vi normalni, pa je l' znate kakav ludak nas trenira, pa pobiće nas Helena k'o zečeve!
Nikola: Ajde, Đole, nemoj da si pička
Deki: Otkad se ti tako plašiš Helene?
Maki: Stvarno Đole, ja da sam na tvom mestu, ja bih se više plašio teta Mire nego Helene
Đole: Ne diraj mi mother!
YOU ARE READING
Kako postati i ostati princ na belom konju
RomancePrva knjiga serije ,,Kad fantastična četvorka krene u akciju''. Pubertet ili magareće godine je doba u kojem ne znaš ni kud ideš ni šta radiš,prosto rečeno,ne znaš gde ti je du*e,a gde ti je glava. A kada hormoni podivljaju,onda tek kreće pravi haos...