Nemanjina opklada

25 3 2
                                    

Čim smo ušli u kombi, Helena je naredila vozaču da pusti muziku. Izgleda da se sinoćna žurka nastavlja. Vozač je odvrnuo muziku, a mi smo počeli da pevamo, vrištimo i skačemo po kombiju. Potpuno uobičajeno za ekipu fudbalskog kluba "Atletiko".

Posle nekih pola sata skakanja po kombiju, Helena je rekla vozaču da utiša muziku, jer, kako je rekla, ima neke važne vesti da nam saopšti. Vozač je utišao muziku i Helena se pripremila za svoju govoranciju.

- Nisam sigurna da li sam vam rekla koliko ste bili super na ovom turniru. Stvarno, najbolji ste. Hvala vam za jedan od verovatno najboljih provoda koje ću imati u životu. Kada sam se iz čiste zajebancije prijavila za opštinski projekat nisam mogla ni da sanjam da ću dobiti tako sjajnu ekipu... Iako na početku i niste bili baš tako sjajni i mislila sam da ćemo propasti k'o Grčka... - rekla je, a na ove reči smo se svi zasmejali - Sada, kada je sve završeno, sve što mogu da kažem je da sam veoma ponosna na vas i da me je pomalo sramota što sam na početku sumnjala i nisam verovala da je uspeh uopšte moguć. Ali, budimo realni, na početku i niste baš izgledali baš obećavajuće. Sve što mogu da kažem je, hvala vam i najbolji ste! I samo da znate, za ovih, sada već skoro dva meseca, otkako sam preuzela ulogu vašeg trenera, iznervirali ste me jedno milion puta. Al' sve vam je oprošteno, znam ja da ste vi malo ludi... Dobro, malo više! E sada, da vas ne smaram više, da vam kažem ono zbog čega sam započela ovaj verovatno najdosadniji govor u svom životu. Imam za vas tri vesti. Nekima će biti dobre, nekima loše, zavisi sve kako se uzme. - i ovde smo se malo nasmejali.

- Vest broj jedan je... Vaš trener i ujedno vlasnik fudbalskog kluba "Atletiko" je odlučio da proda klub sa sve igračima. Otiš'o je u Nemačku da radi na baušteli! Cena koju je on tražio iznosila je, verovali ili ne, ceo jedan evro... Jedan jedini evro! I klub je danas prodat. - mi smo ostali potpuno zatečeni. Jedan evro? Jedan jebeni evro?!

- Vest broj dva je da je novi vlasnik kluba... Jedna veoma fina gospođica koja se zove... - šta, žensko da nam bude vlasnik kluba? Doduše, trener nam je žensko, ali to je drugo... - Helena Obrenović! - šta? Hoće li meni neko jebeno objasniti koji đavo se ovde dešava?! Helena je novi vlasnik fudbalskog kluba "Atletiko"?! - Da, da, ja sam kupila klub, tako da vam ja ostajem trener. - Na ove Helenine reči smo se svi obradovali... Možda to i nije baš toliko loše... Svejedno je bolja od onog govneta koje nas je prodalo za samo jedan evro.

- I treća, poslednja, ali ništa manje važna vest je... Sutra idete u školu! - koliko smo se na prošlu vest obradovali, toliko smo se sad smorili! - Znam, znam, glupo je... Ali nisam ja kriva, vaš razredni je tražio da vam priredi svečani doček! Je l' se i vama čini da on nije baš najnormalniji? Al' dobro, šta je - tu je! Sad da nastavimo sa žurkom! - rekla je, a vozač je ponovo pojačao muziku.

- Opaaa, evo je jedna za mog brata! - proderao se Nemanja i skoro mi probio bubne opne, a onda me zagrlio i poljubio u obraz. Počeo je da krekeće, što u njegovom slučaju znači da je pokušavao da peva.

Krenu da me ljubi i desi se zlo

Čim ugleda pita, od koga je to

Bez komentara i ona i ja

Pet minuta nije prošlo, već je otišla


Ode jedna, dođu dve

Tako je to kod mene

Ma, što da se brinem sad

Kad si jednom lep i mlad

Kako postati i ostati princ na belom konjuWhere stories live. Discover now