Genije ( u pokušaju )

113 12 4
                                    

Prvi dan škole je gotov!

Hvala ti Bože!

Nemanja i ja istrčavamo iz škole k'o kerovi pušteni s lanca i znam da ne izgledam baš lepo dok ovako jurim u punom galopu.

U punom galopu? Janko, brate moj, druže, koliko ja znam ti nisi konj pa da možeš da galopiraš. Brate, ti nisi konj...Ti si daleko od konja! Konji su lepa, plemenita i NAGLAŠAVAM PAMETNA stvorenja! Ti si, brate, sve samo ne ova tri!

O, baš ti hvala, pameti moja, da nije tebe, ja to nikada ne bih skontao! I ne zovi me Janko!  Tako me zove samo moj ćale i to kad treba da čuvam one proklete ovce! Za tebe sam Jane, Jane Messi, Jane Kralj ili bilo šta drugo osim JANKO!

Drago mi je da sam ti pomogao, Janko! Uvek ću biti tu za tebe! Brat uz brata!

Ma kakav crni brat! Nisi mi ti brat! I gde se to, jebote, gasiš?! 

Janko, druže, jesi mi brat, al' si MNOGO GLUP! Ja ne mogu da se ugasim jer sam u tvojoj glavi i ništa ne može da me ugasi, shvati to više! Iako bih voleo da nastavim ovo ćaskanje sa tobom, teška srca ću morati da prestanem da pričam jer je autobus stigao i svi te gledaju k'o debila jer ne ulaziš u autobus, a pritom se udaraš po glavi!

Bravo, aplauz, svaka čast! Ovaj put sam i samog sebe nadmašio! Ulazim u autobus i raazmišljam o tome da ću sutra morati da uradim nešto zajebano jer je ovim sranjem pola mog jebenog ugleda u ovoj jebenoj školi uništeno! Divno, sutra će svi pričati kako Janko nije baš čist u glavi!

 - Kod kuće - 

Stig'o sam kući, požder'o pola frižidera... Mislim, mog'o sam i ceo, al' reko' da ostavim nešto za kasnije, moram da pazim na svoju liniju! Ipak sam ja najbolji fudbaler beton lige! Svejedno, posle lake užine otišao sam za računar. Upalio sam ga i otvorio novi dokument u programu za pisanje. E, sad se sigurno pitate, šta će mi dođavola, jebeni program za pisanje?! Pa, znate, kad treba da uradim nešto veliko ja napravim plan na računaru. Šta se smejete, tako se osećam pametnije! Onda taj pametni plan zalepim na unutrašnju stranu vrata ormara jer je to jedina stvar koju otvaram toliko često da je nemoguće da zaboravim svoj genijalni plan. Kad bih ga, ne daj Bože, zalepio u neku knjigu, našli bi ga moji čukun-unuci u nekom starom kovčegu, novog novcijatog! E, sad se sigurno pitate za šta će mi ovaj moj genijalni plan?! Pa vidite ovako, treba mi odličan plaln kojim ću da osvojim malu sa hodnika. Sad, kad sam vam sve lepo objasnio, mogu na miru da počnem sa smišljanjem i zapisivanjem svog plana.

Plan br. 250


Kako osvojiti onu malu sa hodnika?

Šta znam?
- Da je godinu dana mlađa od mene, što znači, sedmi je razred;- Da je prelepa;- Da joj ime počinje na J i prezime takođe ( Hm, J&J... To bi predivno izgledalo na nekom od katanaca na Mostu ljubavi u Vrnjačkoj Banji! );- Da je ona MOJA BUDUĆA DEVOJKA!
Šta ne znam?
- Šta voli;- Čime se bavi? ( Ko zna, možda vodi dvostruki život u kome je kriminalac! );- Kako da je osvojim;- I još mali milion stvari...
Šta sam smislio do sad?


- Radiću sve one slatke stvari koje devojke vole i valjda će pasti na to, mada nisam siguran jer mislim da ima nešto posebno u njoj.

Završavam kucanje i štampam plan. Kada plan ,, iskoči '' iz štampača, uzimam ga i lepim na ormar. Onda odlazim u kuhinju i pojedem i drugu polovinu frižidera. Dok jedem poslednju stvar iz frižidera, počnem da razmišljam o planu... Valjda će se ostvariti!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dolazim do kompjutera i vidim da Janko nije ugaosio nešto. Valjda neka igrica. Gledam u ono i vidim da je to neki tekst. Pažnju mi privuče naslov dokumenta...



 Plan br. 250



Kako osvojiti onu malu sa hodnika?Šta znam?- Da je godinu dana mlađa od mene, što znači, sedmi je razred;- Da je prelepa;- Da joj ime počinje na J i prezime takođe ( Hm, J&J... To bi predivno izgledalo na nekom od katanaca na Mostu ljubavi u Vrnjačkoj Banji! );- Da je ona MOJA BUDUĆA DEVOJKA!Šta ne znam?- Šta voli;- Čime se bavi? ( Ko zna, možda vodi dvostruki život u kome je kriminalac! );- Kako da je osvojim;- I još mali milion stvari...Šta sam smislio do sad?



- Radiću sve one slatke stvari koje devojke vole i valjda će pasti na to, mada nisam siguran jer mislim da ima nešto posebno u njoj.



Koja li je ta mala što je odnela mozak i srce mog brata? Mislim, on je i ovako bio bez mozga, al' sad će izgleda biti još gore! Moram saznati koja je ta, jer čim on pravi neke planove, to je nešto ozbiljno...

        



Kako postati i ostati princ na belom konjuTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang