Prvi (usrani) dan

217 18 6
                                    

Škola. Jedina stvar na ovom svetu za koju mi nije jasno za koji će mi đavo trebati. I onako ću čuvati ovce mog starog,završio ja ovo ili ne. Jedina stvar koja je dobra u školi jeste što u školi ima devojaka. A u mojim godinama je to stvarno bitno. Gledam u ovu bezveznu zgradu koja za mene predstavlja zatvor. A ova škola to i jeste,samo u raspadu.

Budalo jedna,nisi se ni predstavio!

A da,umalo da zaboravim. Ja sam Janko,možete me zvati Jane ili Messi.

A da uđeš u školu?

Pa mogao bih, neću da prvi dan zovu starog da dolazi. S teškom mukom i duševnim bolom opraštam se od slobode koju je pružao letnji raspust i ulazim u školu. Sva sreća pa sam osmi razred i neću više morati da gledam nadrndane nastavnike i dosadne đake. Pogledom prelazim po svim tim dosadnjakovićima i u jednom ćošku nalazim Nemanju.

Šta on koji moj ima da traži u ćošku? Treba da bude na sred hodnika da svi lepo vide ko spada u elitu ove usrane škole!

Prilazim mu,uobičajeno se pozdravljamo,a ja primećujem da ima ogromne podočnjake. Nisam peder pa da gledam kako koje muško izgleda,ali ovaj tu izgleda k'o da je celu noć jebao sove po krovu.
Šta se tebi desilo?


-Do 3 sam se dopisivao s nekom ćurkom iz Beograda.

Opa,odlučio je da nađe neku? Pa normalno.I mutavi Nemanja će naći neku samo ja ne! Mislim imao sam Natašu i još par njih,ali to nije za pominjanje sramotno se završilo...Kako smo i dalje staajali u tom glupom ćošku,imali smo savršen pogled na učionicu jednog odeljenja sedmog razreda,ne znam koje je zaboravio sam.

A jesi mi bistar, k'o gusti sok,ima ih samo dva,sedmo pet i sedmo šest...I ti uspeo da zaboraviš...E moj Janko! Ovde je sedmo pet. Oči će ti iskopati ona babuška na vratima!

Ne zovi me Janko! Pazi stvarno! Ponovo mi se javila moja jedina ljubav, moja podsvest. Odjednom se na vratima tog sedmog pet pojavila neka mnogo slatka cura i u roku od 5 sekundi nestala u klozetu,sa sve sunđerom u ruci. Možda bih mogao da imam nešto sa njom,ipak je ovo poslednja godina,treba da je završim u velikom stilu! Da svi znaju ko sam ja! Odlučio sam da pitam ovu budalu ovde,koja trenutno stoji kao čiviluk ili stalak za infuziju,to jest Nemanju.


Koja je ova?

-To je Jovana,zaboravio sam prezime. Kao što vidiš,sedmi je razred i u slobodno vreme se bavi učestvovanjem na kojekakvim takmičenjima,osvajanjem diploma i štrebanjem.

Kako to da je nisam video? Pomislio sam,ili sam bar mislio da sam da samo razmišljam. Skontao sam da sam to rekao na glas tek kad sam od Nemanje čuo odgovor.



-Prošle godine se doselila. Iz Hrvatske.


Moje divne i neverovatno glupe misli koje kao da su dobile besnilo od ovog odgovora,prekinulo je zvono.


Pa Joavana,možda nešto i bude od nas!

Kako postati i ostati princ na belom konjuDonde viven las historias. Descúbrelo ahora