13.peatükk

171 15 1
                                    

Heii!

Kuidas teil kõigil vahepeal läinud on? Mäletate veel seda lugu?


Igastahes ma avaldan uue peatükki Tae sünnipäeva puhul. Tahaksin öelda, et olen tagasi, aga ma pole päris kindel ikka kas ma olen. Ma tõesti püüan ennast kirjutamise lainele tagasi saada :) Loodame, et see juhtub ja ma hakkan tihedamini postitama kui hetkel, sest mingid suured pausid olid peatükkide vahel praegu. Ma ei hakka siin pikka juttu rääkima, et te saaks lõpuks lugema minna, aga ennem veel ma soovitan need videod, mis loo sees on ära vaadata, siis teate mis toimub :) Kuna ma hetkel tõesti ei tea millal uus peatükk tulemas on, siis ma soovin teile ette ära Head vana aasta lõppu ja uue aasta algust!!

NING LOOMULIKULT PALJU PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS TAEHYUNG!!! <3<3














Kaks päeva on möödas kui me Seung-Woo'ga väljas käisime. Me poole tee peal otsustasime, et lähe kuhugi klubisse, et me parem läheks kuhugi sööma ning siis me leidsime ühe laheda tänava söögikoha, kuhu me siis hüppasime ja tellisime söögi ja hakkasime ise grillima neid. Saime rääkida rahulikult, mis meil elus toimunud on ning ma rääkisin talle ka lõpuks Stalkrist. Seung-Woo küsis tema kohta päris palju küsimusi, kuigi ega ma ei tahtnud ainult temast talle lobiseda. Igastahes me lubasime Seung-Woo'ga, et me hakkame korra nädalas või siis üle kahe nädala kokku saama. Pärast tänava söögi kohast lahkusime mingi kella kaheteist paiku ja läksime siis mingisse baari ja tellisime sealt paar kokteili.


Hetkel nüüd torman ma mingisse entertainmenti tantsima. Carmel sebis läbi tutvuste mulle ühe saali, kus ma saan ennast tühjaks tantsimas käia. Täna teist päeva sinna ning ma juba eile tundsin, kuidas ma ikka sellest nii väga puudust tundsin. Astusin uksest sisse ja läksin valve laua juurde ja rääkisin kes olen ja miks ma siin olen. Valvelaua mees noogutas ja seletas mulle kuhu ma minema pean ja andis saali võtme. Tänasin teda ja kõndisin saali poole. Saali jõudes sulgesin enda järel ukse ja kõndisin muusika tehnika asjade poole panin rahuliku muusika käima. Panin oma asjad ka sinna tehnika juurde maha ja hakkasin väikest soojendust tegema ennem kui tantsima hakkan. Tegin mõned soojendus liigutused ära ja siis ma improviseerisin mingit oma tantsu seal. Kui see lugu lõppes, mille saatel ma improviseerisin, läksin ma muusika tehnika juurde ja panin Bellyache - Billie Eilish laulu käima ja läksin saali keskele. Ootasin paar sekundit kuni tuli muusikas kohta, kus tantsima sai hakata ning nii ma tantsima hakkasin.


__

Nii ma nüüd olengi siin oma kolm nädalat kolm korda nädalas tantsimas käinud. Kuna ma saan poole tööpäeva pealt vabaks, et ma saaks tantsima tulla, siis väga stalkimist pole olnud. Ju siis Stalkril on hetkel kiire aeg. Mõned üksikud õhtud on ta anka taga olnud. Miks see kõlab nagu ma istuks aknal ja ootaks teda, et ta mind jälgiks? Eii ma ei oota teda absoluutselt. Nii tore on vahelduseks käia niisama ringi.

"Eliise!"

"Ja?" küsin Se-Ahilt, kes oli minult midagi küsinud, aga ma ei olnud kuulnud.
"Lähed täna ka tantsima?" noogutasin talle vastuseks. "Ma lähen ka korra sinna kanti kus sa tantsimas käid. Ma võin su ära visata sinna kui sa tahad."

"Ohh see oleks tõesti tore." Ütlen Se-Ah'ile, sest tegelikult ma peaksin kohe hakkama jooksma sinna. Me tegime täna Se-Ah'iga lühema päeva, kuna tal on mingi üritus ja mul on see, et tantsu saal kutsub. Tõesti viimasel ajal ma suudangi ainult tantsimisest mõelda.

Se-Ah naeratab mulle vastu ja lausub koheselt: "Hakkame siis kohe liikuma? Sul hakkas see tantsimine viiest jah?"
"Jaa, ma võtan asjad ja kohe tulen." vastasin Se-Ah'ile ja jooksin oma asjade järgi taharuumi. Tagasi tulles oli Se-Ah juba ukse juures ja oli valmis salongi sulgema. Välja astudes, keeras Se-Ah salongi ukse lukku ja tuli ka oma auto juurde kuhu ma olin vahepeal kõndinud.

"Se-Ah" alustan ma autos rääkimist, kui me juba sõidame sinna kus ma tantsimas käin. Ta vastab midagi mhm sarnast mulle." Mis sa seal kandis teed?"

Stalker||k.thUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum