On möödunud mõned nädalad sellest peost ja sündmustest. Olen nende nädalate jooksul palju tööd teinud. Tüdrukuid näen heal juhul hilja õhtul kui nad ei maga veel. Ma pole veel siiani välja uurinud mis või kus nad olid. Eks see aja jooksul välja tuleb. Taehyungiga pole ka ammu suhelnud, eks tal ka kiire elu nagu mul hetkel. Ta midagi seal " hommikusöögil" mainis, et ta on hõivatud tööga väga palju praegu. Ma ei taha tülitada teda ka sellisel ajal.
" Eliise, kas sa ei tahaks kolme kohvit ostma minna sinna nurga pealsesse kohvikusse." Küsib Se-Ah. Noogutan talle ja lähen võtan kassast natuke raha kolme kohvi jaoks. Kuna väljas on juba soojemad ilmad, peaaegu suvi juba nii, et jakki ma kaasa endaga ei võta. Salongist väljudes kõnnin kohviku poole.
"Tere, 3 lattet kaasa,palun!" Ütlen teenindajale ning toksis kohe kassas kohvisid sisse.
" 7.50"
Ulatan teenindajale raha ja lähen ühe laua taha istuma. Ootama. Scrollin oma telefonis ringi kui järsku tervitab mind üks tuttav hääl ning löön pilgu telefonist selle hääle suunas.
" Tsauu Eliise"
"Ooo....hei Seung-Woo" üllatununa tervitan tedagi. Ta naeratab mulle vastu." Mis sa siin teed?" küsin ma ja vaatan kohvikus ringi. Äkki ta tuli kellegagi koos siia.
Ta naeratab uuesti ja küsib:" Võin ma siia istuda või sa ootad kedagi?"
" Ja või tähendab ei ma ei oota kedagi. Võid istuda jaa."naeran talle. Seung-Woo tuleb istub laua taha, kus ma juba ise istun.
" Tulin siia tegelt kiiret kohvi kaasa haarama ja siis tööle tagasi."
" Okeii. Kuidas sul üldse vahepeal läinud on? Me pole jälle näinud nii ammu." Räägin Seung-Woo'ga. Me tõesti pole jälle näinud ammu, kuigi me lubasime, et näeme vähemalt iga kahe nädala tagant.
" Tõsi, läheks mingi päev välja sööma ja saame updateid oma elu."
"Nõus, millal?" Küsin temalt. Sest ausalt igatsen tema seltskonda. Kunagi me suhtlesime pidevalt, aga see kuidagi vähemaks jäänud.
"Kuidas sobiks ülehomme õhtu? Tuleksin kella 6st järgi sulle."
"Hmmmm.....siis ma olen vist vaba ja. Mulle sobib."
" KOLM LATTET!!"
" Oh minu kohvid. Sorry ma pean nüüd tagasi tööle ruttama, aga näeme ülehomme. Tsauu!!" Ütlen Seung-Woo'le kui saan aru, et mu kohvid valmis said. Ta ainult noogutab ja lehvitas mulle kiirelt. Läksin kiiruga leti juurde oma kolm lattet võtma ja tormasin ukse poole, et tagasi tööle minna. Oleks peaaegu JÄLLE mingile inimesele otsa jooksnud kui hakkasin uksest väljuma, aga õnneks ma nägin seekord. Tormasin tööle tagasi.
___
Kui kell kukkus pool seitse sai mu tööpäev läbi ning ütlesin Se-Ah'le tsau ja tormasin tantsutrenni. Olen viimased nädalad vähemalt 3 korda käinud seal. Sellel nädalal juba teine kord.
Kui jõudsin kohta, kus ma tantsida saan, läksin küsisin saali võtme ja jooksin saali poole. Ma ei tea mis täna on, aga tahaks väga tantsida tühjaks ennast. Saali ukse juurde jõudes keerasin saali ukse lukust lahti ja viskasin oma trennikoti põrandale. Ja läksin maki juurde koheselt, et mingi muusikat panna, et veidi soojendust teha. Kuna olin riided töö juures ära vahetanud enne siia tulekut, siis õnneks ma ei pidanud riideid vahetama minema ja sain kohe soojendust tegema minna.
Kui soojendus oli tehtud ja ma olin päris tükk aega tantsinud ja hüpelnud ringi. Ning keegi plaksutas kui ma just olin liigutusest hüppe keerutusse läinud ning ma lendasin sealt kohe põrandale.
YOU ARE READING
Stalker||k.th
FanfictionMis saab kui kaks täiesti võhivõõrast, erineva kultuuri ja keelega inimest põrkavad üksteisega kokku puht juhuslikult ning ühe inimese elu muutub sellepärast pööraseks? Mis siis saab kui sa ühel päeval avastad, et sind jälitab keegi? Seisab su k...