Eile kui ma ukse vastu läksin oli seal naabrimees ja küsis, kas me oleme kodus, kuna mingi mees või keegi oli talle just ennem natuke aega tagasi helistanud alt üles ja küsinud kas korter number 47 tüdrukud on kodus. Kuna naabrimees ei teadnud, siis ta ütles, et ei tea ja pani ära, kuna ta tuli uurima. Äkki on meist kellegi kolmega midagi juhtunud, aga kuna kõik oli tol hetkel korras, siis ta vabandas, et segas ning läks minema. Suht imelik, et keegi naabritele helistas ja küsis meie korteri kohta. Tüdrukud on tööl ning ma olen kodus pikutamas, sest ma olen arvatavasti haigeks jäänud. Teatasin ka Se-Ah'ile ning tal oli see okei, et ma võtan paar vaba päeva ja soovis, et ma ruttu paraneks. Tüdrukud teavad ka sellest, et naabrid käisid küsimas, kuidas meil on, kuna keegi oli neile helistanud ja mõtlesime, et see on väga veider.
***
Järgmisel päeva hommikul kõndisin juba korteris ringi ja mõtlesin, mida teha. Tüdrukud on õhtuni tööl ning mul on suhteliselt igav. Ma võiks tüdrukutele midagi head süüa teha. Kõnnin elutoast kööki ja vaatan, mis meil külmkapis on ning seal polnud midagi sellist, millest saaks midagi head teha. Ma võiks midagi Eesti toitu teha, sest kes meist kolmest ei igatseks Eesti toitu kui me oleme olnud pool aastat Koreas ning selle aja jooksul mitte kordagi Eestis käinud vahepeal.Panin külmiku ukse kinni ja võtsin oma telefoni pükste taskust ja kirjutasin meie grupichati.
표범: Kuulge mis ma meile süüa teen?
팬더: Hmmm.... ma ei tea
밤비: Vali ise
표범: Või ma lähen käin poes ja toon mingeid snäkke ja sööki ja õhtul vaatame draamasi
밤비: Ohh see oleks väga lahe idee
팬더: Mhm. Kes poest läbi käib?
표범: Ma võin minna
팬더: Sa oled haige
표범: Ma pole nii haige ka nüüd. aga ma annan teada kui mul poes käidud
밤비: Olgu
Pärast kui tüdrukutega räägitud sai, läksin oma juukseid üle kammima ja ennast õue minekuks sättima.
Ostsin just ühe suure poekoti täie süüa ja snäkke meile. Ma püüan nüüd siit kaubamajast välja sammuda ja tagasi koju kõndida. Mul on vahepeal enesetunne natuke halvemaks läinud, kuid see pole nii suur asi. Kõnnin kaubamaja välisukse poole kui järsku märkan ühte pesu poodi. Mul tuli sellega meelde, et ma vajaks paart uut pesu ning ma astusin sinna poodi sisse. Vaatasin niisama ringi, millised seal on ja mis värvi.
"Annyeonghaseyo!" ütleb keegi järsku minu kõrvalt. Vaatan ehmatusest kohe enda kõrvale ning näen seal selle poe poemüüjat naeratamas. Naeratan talle vastu ja vastan samaga.
"Kas ma saan teid kuidagi aidata?" küsib ta korea keeles, millest ma aru saan. Hah edu sammud korea keelega.
"Emmm...ma ei tea..." ma ei jõua oma lauset lõpetadki kui poemüüja vahele segab.
"Mis värvi te otsite ning mis mudelit?" küsib ta rohkem naeratades ja inglise keeles."Hmmm.. um ma olen mõelnud naha tooni ja musta peale..." Lausun ma talle inglise keeles vastu.
Ta naeratab ja vaatab natuke aega enda ümber kui järsku ütleb: " Tulge minuga kaasa. Seal pool peaks olema üks, mis te võiks proovida."
Sammun tema järgi ning ta ulatab mulle ühe musta värvi pesu kui me oleme jõudnud vist sinna kohta, mida ta mainis ja siis ta sammus veel paar sammu ja võttis sealt ühe naha tooni pesu ning ulatas selle mulle.
"Proovikabiinid on seal." osutab ta leti kõrval oleva ruumi poole, kus need asuvad, " Saate seal proovida" lausub naeratades.
YOU ARE READING
Stalker||k.th
FanfictionMis saab kui kaks täiesti võhivõõrast, erineva kultuuri ja keelega inimest põrkavad üksteisega kokku puht juhuslikult ning ühe inimese elu muutub sellepärast pööraseks? Mis siis saab kui sa ühel päeval avastad, et sind jälitab keegi? Seisab su k...