15. Peatükk

99 10 2
                                    


Jungkook

Istun hetkel Taehyungi mingi tuttava, sõbra või, kes iganes see tüdruk talle pole, kodus. Taehyung ei saa ka ise aru, mis värk tal selle tüdruku vastu on. Ta jälgib teda väga tihti ja me kogu grupiga otsustasime ja rääkisime pikalt Taehyungiga, et ta hoiaks temast eemale, et mingeid tunde sarnaseid asju ei tekiks. Vähemalt hetkel. Enne tuuri ja comebacki oleme me kokku leppinud poistega, et pühendame comebackile ja tuurile ja siis vaatab deitimis värki. Me leppisime kokku, et ta ei kohtu temaga. Kui see juhuslikult juhtub, siis ei tee temast välja. Ja ausalt poisil läheb sellega hetkel täitsa hästi, ma loodan et ta ei murdu vahepeal. Ma lihtsalt ise ei saa aru miks mina siin selle tüdruku ja tema sõbrannade korteri köögis istun koos ühe tema sõbrannaga. See tüdruk oli sama üllatunud mind uksel nähes kui mina, sest ma sain ukse taga seistes aru, mis ma olin teinud. Ma olin lihtsalt sellest kortermajast mööda sõitmas kui mul tuli seda vaadates meelde kui me käisime seda tüdrukut "röövimas" ja pärast seda olid jalad mu nende ukse taha toonud. See sõbranna oli minuga tegelikult väga kuri, ta ei tahtnud mind uksest sisse lasta, aga siiski lasi kui mainisin, et ootan ta sõbrannat. Ta isegi pakkus mulle kohvi. Kui armas temast, vähemalt ma loodan, et see polnud mingi ekstra viisakuse pärast. Ma arvan, et see tüdruk lööks mul ka silma siniseks oma sõbranna pärast pigem kui kohvi jagaks.

Igastahes me istume hetkel nende köögis, laua taga joome kohvi. Ma vaatan natuke köögis ringi. Neil on avatud köök elutuba, mis on päris lahedalt sisustatud. Ma ei oska selle tüdrukuga millestki rääkida. Ma võiks ju teda paremini tundma õppida, aga vaadates seda pilku millega ta vaatab mind. Siis pigem ma ütleks, et ma lahkun kirstus siit korterist. Võtan sõõmu oma kohvist ja vaatan lihtsalt lauda. Võtan veel mõned sõõmud ja kuna mul pole midagi teha siis ma vaatan korra tüdrukut, kes istub minu vastas. Ta vaatab mind tusasel pilgul, hoides kohvitassi käes ja mulle otse silma vaadates. Ta kannab prille, mis teeb ta näo hästi armsaks. Talle sobivad need valatult. Tal on blondid juuksed, mis on hobusesabas ning tal on tukk. Prillide ja tuka combo teeb ta sümpaatseks. Ta kannab suur lohvakat särki ja kui mu mälu hetkel ei peta siis olid tal mustad teksad jalas. Silmasin korra uuesti ta nägu ja mul jäid ette tema silmad. Need on nii segadusse ajavad. Ma ei saa siit üle laua aru kas need on sinised või need on rohelised või hoopis on vahepealsed. Ma kummardusin rohkem laua poole ja vaatasin ta silmi lähedamalt. Tal on sinakad rohelised silmad ning mu teravad silmad märkasid, et tal on vasakus silmas kaks oranži täppi.

Kui ta korra pilgu oma kohvitassile viskas ja uuesti mind vaatas imelikul pilgul. Sain aru, et ma olin poolele lauale kummardunud, et ta silmi näha. Köhisin oma hääle puhtaks ja sättisin ennast toolil ja jõin oma kohvi edasi ja vaatasin talle otsa. Meil oli silmside mäng, kumbki ei murdnud silmsidet. Nii tükk aega. Võtsin veel ühe sõõmu ja vaatasin köögi ukse poole sest ma enda arust kuulsin mingit sahinat sealt poolt. Ma pidin peaaegu seda sama lonksu välja köhima hakkama kui märkasin uksel seda tüdrukut. Mida ma nüüd talle ütlen kui ta peaks midagi küsima? Kurat ma isegi ei mõelnud midagi välja ju miks ma siia tulin. Ma olin liiga pimestatud praegu sellest teisest tüdrukust, kes istus minu vastas, teisel pool lauda. See tüdruk uksel ei olnud üllatunud ja rõõmus mind nähes. Pigem ta tapaks mu ära. Jep ma lahkun siit korterist kirstus kui ma kohe midagi head talle ei lao kui ta midagi küsib. Koheselt teebki tüdruk suu lahti ja räägib arusaamatus keeles sellega tüdrukuga. Tüdruk, kes minuga ühes lauas istus, ehmatas oma sõbrannat nähes nagu ta oleks just kusagil oma maailmas olnud ja just nüüd välja tulnud. Ta sõbranna lausus midagi talle jälle mingis imelikus keeles, millest ma aru ei saa.

"Mida sa siin teed?" küsis ta rangelt, minu poole vaadates. Õnneks inglise keeles. Lõpuks sai ka midagi aru millest jutt käib. Okei nii mis ma välja mõtlen. Mis ma ütlen. Ma ei saa tuua põhjuseks, et aa niisama tulin su sõbrannale külla. Mõtle Jungkook mõtle nüüd midagi välja.
"Eee.... umm..... hmm.. mm.. äum.............Hyung tahtis sinuga kokku saada. Ma pean su sinna kohta viima niiet tule ja lähme." Kokutan ma talle midagi kokku kiiruga ja tõusen laua tagant ning jään ootama seda tüdrukut, kuna ma just sonisin, et ta peab kellegiga kokku saama. Ta tundub selle üle mõtlevat, mis ma just talle ütlesin. Tüdruk lihtsalt ütle ei ja asi ants ma saan niisama välja jalutada, sest ma pole ise ka kindel mida ma kokku ajasin just.
"Ei." ütleb ta lühidalt kõndides veekannu juurde, et see tööle panna.

Stalker||k.thWhere stories live. Discover now