Heii!!
Kuna selles osas on ka korea keelset tekst, siis kohe alguses siin on tõlked et te teaks. Ma arvan, et kui ma kasutan korea keelt jutus siis tõlked panen kohe siia algusesse. Loodan, et teile meeldib ja tsauu!(Tõlge)
Wae yeogilo delyeo wassni - Miks sa ta siia tõid?
Neo jinsim-iya? jigeum jaemiissge jinaela - sa räägid tõsoiselt? Minge lõbutsege nüüd!
Naneun jinjihae. dangsin-eun naega neowa neo moduleul yagsoghaessneunji geuligo neoneun nega yeogi gajyeoda jul geos-eul anda! jigeum geunyeoui jib-e gajyeo gala - Ma olen tõsine. Sa tead, et ma lubasin sulle ja teile kõigile, et ma ei saa temaga enam kokku. Vii ta nüüd koju.Ani - Ei
Autost astus välja Tema, see kellega ma tulingi kohtuma tegelikult. Ta astus kiiretel sammudel oma sõbra poole ja sõnas talle midagi korea keeles. Ja nii läkski neil sõneluseks. Mitte kumbki ei pannud mind tähele, ma seisin seal ja vaatasin neid nii nagu millal nad lõpetavad, aga nagu näha neil polnud plaanis. Väristasin omi õlgu, sest tõesti oli peaaegu suve kohta öösel külm. Kui nad mind sellepärast siia kutsusidki, et sõneleda ja vaataks seda pealt siis tänan ei. Tõmbasin oma jaki rohkem oma ümber, nii ümber kui oli võimalik. Nad ikka veel seletasid seal korea keeles.
" Wae yeogilo delyeo wassni?" Lausub rohkem vihastudes Stalker.
"Chaijeom-i mwoya ?! jigeum jaemiissge jinaela." karjub ta sõber talle. Nad on tõesti üksteise peale pahased.
"Naneun jinjihae. dangsin-eun naega neowa neo moduleul yagsoghaessneunji geuligo neoneun nega yeogi gajyeoda jul geos-eul anda! jigeum geunyeoui jib-e gajyeo gala!!" Hüütab Stalker veel vihasemalt.
"Ani"
Kui Stalkri sõber oli öelnud talle ei, millest ma ainukesena aru sain terve nende jutu vältel. Läks Stalker nii vihasekes et ta oleks peaaegu vist oma sõpra löönud, aga ma köhatasin mitu korda järjest. Ja ta käsi jäi õhku ning koheselt sügas oma pead, sest nad mõlemad vaatasid minu poole. Vähemalt ma teenisin nende pilgud lõpuks. Vaatasin neid tüdinenult ja pööritasin oma silmi. Tõmbasin oma jakki rohkem kinni ja hakkasin ka vahelduseks rääkima, aga inglise keeles.
" Kas te lõpetasite oma nääklemise?" küsin ma tusaselt neile otsa vaadates." ma arvan, et mind ei toodud siia niisama, et ma vaataks teie nääklemist. Ja ausalt öeldes ma ei tahaks kohe üldse siin olla. Kas sa saad mind tagasi koju viia? Sest ma ei kavatse siin rohkem külmetada." Ütlesin ma samuti tusaselt ja küsimust esitades vaatasin ma stalkri sõbrale otsa, sest siiski oli meil kokkuleppe, et ta viib mu koju. Mõlemad vaatavad mind tükk aega ja siis vahetavad omavahel pilke. Stalker kurja pilguga ja sõbral oli võidukas naeratus näol. Stalkri nägu tõsines selle peale ja vangutas pead selle peale vaadates oma sõpra. Kas neil mingi telepaatiline vestlus omavahel hetkel?
"Ani." ütles naeratavalt see sõber ja kõndis lihtsalt autosse. Ta jättis mind ja Stalkri sinna lihtsalt seisma. Ta käivitas auto, lehvitas meile naerul suil ja sõitis minema. Kuidas ta võis nii teha? Ma lootsin tõesti, et saan temaga koju, aga nagu näha jääb see ära. Ma lõin pilgu paha ja vaatasin oma jalgu ja sõiduteed, mille peal me seisime. Kuidas ma saan siit pära põrgust koju? Ma pean nüüd midagi välja mõtlema, ma olen selles rajoonis esimest korda ja ma ei oska siit koju minna. Ma vaatasin siiani oma jalgu ja mõtlesin plaani kuidas ma siit koju saaks. Tõmbasin oma jaki hõlmasid rohkem kokku kui sain, sest olin need juba vahepeal nii palju kokku tõmmanud kui võimalik oli. Ehmatasin kui keegi korraks puudutas mind käsivarrest kui ma samal ajal jakki olin rohkem kokku poole tõmmanud. Vaatasin ruttu üles ja nägin, kuidas Stalker minu ees seisis.
"Hey..." ütles ta õrnalt, kartes midagi öelda vist. "....on sul külm?" Ma vaatasin teda silmad suured peas ja hingasin sügavalt sisse ja välja ning noogutasin märkamatult. Ta ikkagi nägi seda väikest noogutust ja ta tõmbas oma pusa seljast. Vaatasin teda sellise pilguga " mida sa teed?". Ta pani mulle oma pusa õrnalt õlgadele ja sidus käiste osa õrnalt kinni ja naeratas õrnalt mulle kui ta eemale astus. Ma vaatasin oma õlgu ja seda kuidas ta oli selle kinni sidunud. Ta oli selle nii õrnalt kinni sidunud, et kui ma mingit kiiret liigutust teeks, tuleks see lahti. Ta kannab vist overside riideid, sest see tundus nii suur kui see mu õlgadel oli, aga see andis tegelikult sooja. Ma olen õnnelik, et ma päris ära ei külmu nüüd. Hakkasin vasaku käega vaikselt seda õrna sõlme lahti tegema kui mind peatas üks suur soe käsi ja hääl. "Ära võta seda ära, sul on sellega soojem.......... Palun.." Ma vaatasin terve aeg ta kätt, mis oli mu käe peal, sest ma ei julgenud talle otsa vaadata. Noogutasin kiirelt talle ja püüdsin oma käe ta käe alt ära saada ja tegin sõlme lahti. Ma tahtsin seda selga panna, sest nii oleks ausalt soojem.
ESTÁS LEYENDO
Stalker||k.th
FanficMis saab kui kaks täiesti võhivõõrast, erineva kultuuri ja keelega inimest põrkavad üksteisega kokku puht juhuslikult ning ühe inimese elu muutub sellepärast pööraseks? Mis siis saab kui sa ühel päeval avastad, et sind jälitab keegi? Seisab su k...