Jungkook nem volt teljesen tisztában vele, mi járt a fejében, ahogy keresztülfutott az utcákon. Csak újra látnia kellett a maszkos férfit. Az életével tartozott neki, mégha ez valami olyasmi is volt, amit nem akart. Gondolatai gyorsabban versenyeztek a fejében, mint az amúgy is elég gyors lábai, amik végigvitték az utcákon. Jungkook pokoli gyors futó volt és habár nyilvánvalóan nem tudott lépést tartani egy gyorsuló motorral, ez nem állította meg abban, hogy megpróbálja. Egy idő után azonban meg kellett állnia levegőért. A motor fényei elhalványodtak a távolban, Jungkook reménye pedig velük együtt enyészett el. Aztán amikor a fények egyre közelebb és közelebb kerültek, felélénkült - a motor egy éles U-kanyarral megfordult. Széles vigyor terült el az arcán, ahogy meglátta a maszkos férfit rajta, óvatlanul egy kézzel himbálva az ütőjét. Jungkook szíve dörömbölt a mellkasában.
Namjoon tudta, hogy a fiú fut utána. Látni akarta mennyire messze menne el. És a francba, ez a gyerek sokat tud futni! Kuncogásra késztette, bár ez nem hallatszott a motor hangos üvöltése mellett. Namjoon eldöntötte, hogy megfordul, ha már a fiú megállt levegőért kapkodni. Istenem! A vigyor Jungkook arcán imádnivalóvá tette, ahogy Namjoon közelebb került. A fiú mellett megállt. - Jössz egy menetre?
Jungkook szemei kikerekedtek, arca izgalomtól sugárzott.
- Igen! - mászott fel a motor hátuljára, erősen átkarolva a maszkos férfi derekát. Nem tudta abbahagyni a vigyorgást, ahogy elhajtottak.
Namjoon pedig nem tudta megakadályozni, hogy ne mosolyogjon olyan szélesen. Rohadt könnyű volt felszedni az édest. Azon tűnődött ilyen könnyű lenne-e bejutni az alsójába is.
- Szóval hány éves vagy kölyök? - kérdezte elég hangosan, hogy hallani lehessen a motor üvöltésén túl is.
- 17 - válaszolt hasonló hangerővel.
Namjoon véleménye szerint ez elég közel volt már a nagykorúsághoz. Keresztülszáguldott az utcákon, amíg egy elhagyatott helyhez nem értek. Megállt, ledobta az ütőjét és leállította a motort. - Miért voltál fent ilyen későn?
Jungkook elengedte a férfi derekát, ahogy a motor leállt. - Újra látni akartalak - mondta őszintén. - Az életemmel tartozom neked.
Mindketten leszálltak a motorról, majd Namjoon megragadta a fiú egyik karját, közelebb húzva őt. - Azt kívánod, bár visszafizethetnéd az adósságodat?
Jungkook szíve hevesen vert. - Talán.
- Tudod, hogy rossz ember vagyok, kölyök - tolta közel maszkos arcát, Jungkookéhoz. - Biztos vagy benne, hogy közel akarsz lenni egy ilyen emberhez, mint én?
- Igen, biztos - Jungkook azt kívánta bárcsak ne dörömbölne olyan erősen a szíve. Majdnem azt gondolta: a másik férfi is hallja. - Hogyan tudom visszafizetni?
Namjoon önelégülten mosolygott a maszk alatt. Eleresztette Jungkook karját, kezei lejjebb csúsztak megragadva a fiú csípőjét. - Van néhány ötletem.
Habár fiatal volt, Jungkook meg tudta volna mondani mit akar a férfi. - Ó, nem - csúszott távolabb a férfitól.
- Nem jönnek be a pasik? - kérdezte némileg kíváncsian. - Vagy csak ideges vagy? Fogadok, hogy egy ilyen cukorfalat, mint te még szűz. - Jungkook tett egy kis lépést hátra.
- Nem tudom - felelte félénken. Jungkook valójában szűz volt, de nem tudta kedveli-e a férfiakat vagy sem. Még nem tesztelte a szexualitását. - Nem gondolom, hogy jó ötlet odaadni magamat valakinek ilyen gyorsan.
Namjoon kuncogott és közelebb kúszott a fiúhoz. - Rendben van, ezen segíthetünk. - Jungkook felemelte a kezeit, elhelyezve őket a férfi mellkasán, remélve, hogy így megállíthatja.
- Öhm, talán először csak lóghatnánk együtt egy kicsit. Nem fogok semmi olyasmit csinálni senkivel, amíg nem vagyok nyugodt a közelében.
- Mit tehetek, hogy nyugodtabban érezd magad? - Namjoon egyszerűen csak nagyon meg akarta dönteni ezt a fiút. Azt akarta, hogy sikítson az élvezettől.
- Nos, levehetnéd a maszkod - javasolta az. Nagyon kíváncsi volt, ki ez a maszkos férfi. Hogy néz ki? Namjoon megrázta a fejét.
- Nem fog megtörténni baba. - Junkook halkan sóhajtott. - Jó. Akkor legalább ülj le velem egy kicsit. Beszélgethetünk.
- Miről? - Namjoon nem igazán volt jó az emberekkel való beszélgetésben. Ez alól volt egyedüli kivétel Hoseok vagy egy ritka személy, aki fent tudott tartani egy intellektuális témát.
- Akármiről - Jungkook úgy gondolta jó lenne leülni és csak beszélgetni vele. Mindent tudni akart róla, ugyanakkor volt egy olyan érzése, hogy ez nem lesz túl sok.
- Oké. Beszélgethetünk - egyezett bele, csak azért, hogy a fiú kényelmesen legyen mellette és megkapja az engedélyét megdöngetni őt. Soha nem gondolkodott megerőszakolásról, mindig megkapta a hozzájárulásukat, mégha az egy ittas beleegyezés volt is. Talán leitathatná Jungkookot. Bár lehet nem működne. Csak 17 volt és olyan gyereknek tűnt, aki követi a szabályokat. Ki kellene találnia valamit, hogy a srác belegyezzen a vele való szexbe.
YOU ARE READING
I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//
FanfictionJunkook egy ártatlan tini, aki fél folytatni az életet. Namjoon egy bűnöző, aki fél esélyt adni a szerelemnek. Amikor ez a kettő ütközik, hogyan változik meg az életük? Jungkook megtanul élni? Namjoon megtanul szeretni? -TOP!NAMJOON -BOTTOM!JUNGKOOK...