Lágyan hümmögött, egészen megelégedve magával, ahogy lehajtott egy fél pohár whiskyt. Kezdte kellemesen érezni magát és még többet akart. Úgy döntött ma este nem megy ki motorozni. Tudta, hogy Jungkook csalódott lesz, mert nem láthatja, de ez mit sem számított Namjoonak. Csak azt tette, amit akart. Nem engedte, hogy a mások iránt érzett érzelmei befolyásolják a tetteit. Jelenleg egy klubban volt, a bárnál ülve nézte a táncoló embereket. A következő prédáját kereste. Mint egy profi vadász vagy egy válogatós ragadozó, mindig észrevette azt, amit akart.
Már egy órája lehetett itt, egyedül, elutasítva minden nőt, aki megpróbált rányomulni. Nem érdekelték. Végül körülbelül még egy fél óra után észrevett valakit a tánctéren, aki felkeltette az érdeklődését. A férfi magas volt és széles egy kicsit, de Namjoon biztos volt benne, hogy daddyt fog sikoltani alatta. A whiskyért járó pénzt lerakva önelégülten elmosolyodott és elindult a tánctér felé. Átnyomakodott a táncoló testek között, hogy megkapja, amit kívánt.
Amikor a célpontja mögé ért, merészen a férfi csípőjére rakta a kezeit, majd hozzásimult. Továbbra is mosolygott miközben együtt ringatózott a férfival, csípőjük egy ritmusban.
- Ha továbbra is így mozogsz, lehet, hogy egy perverz hirtelen elragad - szólt a férfi fülébe mielőtt megcsípte volna azt. A férfi ugyanúgy mosolygott mint ő.
- Talán ez az, amit akarok.
Namjoon mély hangján belekuncogott a fülébe. - Mi a neved, kedvesem?
Amaz fenekét Namjoon ágyékához nyomta. - Jin. Tiéd?
Namjoon újra megcsípte a fülét. - Namjoon. De hívhatsz Daddynek.
- Akkor hát, Daddy, vigyük ezt privátabb helyre. - Jin megragadta Namjoon egyik kezét és elvezette az önelégülten mosolygó férfit a tánctérről. Keresztülhúzta egy V.I.P. ajtón. - A magánszobám erre van.
Namjoon felvonta egy szemöldökét. - A magánszobád? Ez a te helyed?
Jin kuncogott. - Nem. Ez a hely a sugar daddymhez tartozik. Fiatal, de jól fizet.- Behúzta Namjoont egy szobába és felkapcsolta a lámpát.
Azt a... a szoba igazán szép volt. Jin főnöke tele lehet pénzzel. - A cukros bácsik általában nem birtoklóak a babáikkal kapcsolatban?
- Az enyém hagy játszadozni. Egy feltétellel. - mosolygott, ahogy egy másik férfi is belépett mögöttük. - Szereti nézni.
Namjoon ránézett, a fickó tényleg úgy nézett ki, mint aki tömve van lóvéval. - Egy keselyű, mi?
A férfi elmosolyodott és aprót intett az ágy felé. - Jó szórakozást! Úgy nyög, mint egy angyal.
Namjoon imádni fogja ezt. Izgalmas volt. Mielőtt még újra megmozdulhatott volna, Jin megragadta és rálökte az ágyra. - Huh - ez jó lesz.
Jin rámászott és nekilátott levetni mindkettejük pólóját. Nem vesztegette az időt. - Keményen szeretem, Daddy. Adj bele mindent.
~
Jungkook az éjszaka nagy részét az ablaka mellett töltötte, összevont szemöldökkel. Talán a maszkos férfi nem motorozik ma este? Vagy csak nem jött a háza irányába? Talán ráunt. Talán belefáradt, hogy nem kapja meg azt, amit akart. Kiengedett egy nagy sóhajt és hajnali egy óra körül végre ott hagyta az ablakát. Eldöntötte, hogy lefekszik. Átvette a pizsamáját és lekapcsolta a lámpát. Az ágyban fekve aztán azon tűnődött vajon fel kellene-e adnia a férfi iránt érzett érzelmeit. Nem volt felkészülve a szexre, pedig úgy tűnt, ez minden, amit a másik akar. Meg kellene tennie? Nem tűnt jó ötletnek. És ha le is feküdne vele, a férfi talán nem jönne a közelébe többé, mert már nem lenne semmi, amit tőle akarhatna. Összegömbölyödve megölelte a párnáját és elaludt miközben azon gondolkodott mit kellene tennie.
~
-Namjoon! Emeld fel azt a lusta segged!
Kinyitotta a szemeit és arccal lefelé találta magát az ágyán, a szobájában. Felnézve Hoseok szélesen vigyorgó arca fogadta.
-Hány óra...?
-3. - Hoseok jött, hogy megnézze Namjoont, miután az elmulasztotta a reggeli óráit. - Jól vagy?
Namjoon felnyögött az előadások kihagyásának gondolatára. - Ja. Csak kemény éjszakám volt.
Hoseok megforgatta a szemeit. - Mikor nincs kemény éjszakád?
Namjoon felült és felvezette az egyik kezét fájó fejéhez. - Megdöngettem egy dögöskét a klubban, miközben a sugar daddy-je nézett minket. Király volt.
-Komolyan? Ember, te aztán tudod mi az az izgalom! - kuncogott és gyengéden megpaskolta Namjoon vállát.
-Egyszeri alkalomnak elment. - Namjoonnak nem állt szándékában újra látni Jint. Habár lehet felkeresi, ha annyira elunja magát. Legalább tudta, hogy Jint könnyű megszerezni.
Hoseok felsóhajtott. - Mi van a gyerekkel?
Namjoon összevonta a szemöldökét. - Aranyos, de nem adja meg azt, amit akarok. Megcsókolhattam, de ez minden.
Mindketten odanéztek, amikor kinyílt az ajtó. Yoongi volt ott egy másik fiúval. - Franc. Ránk se rántsatok! Elmegyünk valahova máshova - csukta be az ajtót és sétált el a sráccal.
Hoseok és Namjoon egymásra néztek. Pislogtak párszor. - Yoongi-hyung egy fiúval volt?
Namjoon éppen annyira meg volt lepődve, mint Hoseok. - Úgy néz ki. Asszem ez egyszer sikerült nem elveszíteni a türelmét.
-Asszem végre megfektetik - kuncogott Hoseok. - Számtalan segget megkapsz, csak azt nem, amelyiket akarod. Talán meg kellene próbálnod udvarolni.
Namjoon megforgatta a szemét. - Kizárd dolog, Hoseok. Az agresszió csak működni fog.
-Vagy csak elijeszti őt. - Hoseok tudta, hogy a másik nem tudja az édes embereket valami jól kezelni. - Az agresszió talán működik azoknál, akiket általában megdugsz, de garantálom, hogy ennél a kölyöknél nem fog.
Namjoon hirtelen dühös lett.
-Ma este bejutok az alsójába! Kihívássá tette és én soha nem veszítek.
YOU ARE READING
I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//
FanfictionJunkook egy ártatlan tini, aki fél folytatni az életet. Namjoon egy bűnöző, aki fél esélyt adni a szerelemnek. Amikor ez a kettő ütközik, hogyan változik meg az életük? Jungkook megtanul élni? Namjoon megtanul szeretni? -TOP!NAMJOON -BOTTOM!JUNGKOOK...