Végre itt volt az idő. Namjoon boldog volt, hogy meg fog történni. Miután befejezték az evést mindketten a fiú szobájába mentek, ahol aztán Namjoon az ágyra irányította Jungkook-ot úgy, hogy háton feküdjön.
- Nagyon jól fogod érezni magad!
Imádta a fiú félénk arckifejezését, amikor feltűrte a pólóját.
- Élvezni fogod.
Eltávolította a felsőt, majd kezeit Jungkook nadrágjához csúsztatta. Várakozásában, miközben lehúzta a ruhadarabot, az alsó ajkába harapott. Csak egy kicsit volt meglepődve, mikor szembetalálta magát Jungkook izmos lábaival. Éppen olyan szépen ki volt dolgozva, mint a törzse.
- Soha nem tudtam, hogy az izmok ilyen szexik tudnak lenni - szólt. Vékonyabb fiúkhoz szokott, akik inkább törékeny testalkatúak voltak. De Jungkook már nem volt olyan többé. Határozottan megerősödött mióta először találkoztak.
Jungkook nem tudta mit kellene tennie miközben levetkőztették, szóval csak nyugodtan feküdt ott, engedve, hogy Namjoon megszabadítsa őt a ruháktól. Amikor érezte a férfi egyik ujját az alsója korca alá csúszni, Jungkook csendesen nyöszörögni kezdett.
- H-hyung...
Namjoon tudta milyen félénk tud lenni. Közel hajolva az arcához gyengéden szájon csókolta.
- Minden oké, Jungkook. Jó kezekben vagy. - Tudta, hogy kell megnyerni egy szűz bizalmát. Már csinálta, számtalanszor.
- O-oké... - Szemét a férfin tartotta, míg az alsónadrágja lekerült az izmos lábairól.
Amint teljesen meztelen volt Namjoon végigmérte. Ez volt az a test, ami után az elmúlt három évben vágyakozott. Végre valahára megkaphatta. Megragadta a fiú egyik kezét és szelíden játszott vele.
- Szeretnél levetkőztetni?
A pirosság, amely fellobbanva Jungkook orcáit a paradicsom színére változtatta megválaszolta a kérdését.
- Semmi baj. Talán legközelebb.
Nem vesztegetve az időt Namjoon lehúzta a saját ruháit is, meztelenre vetkőzve.
Jungkook két kézzel takarta el az arcát. Még soha nem látott meztelen férfit előtte. Nem tudta, szabad e néznie. De mivel az elragadtatottság halk kuncogását hallotta, kilesett az ujjai közül a meztelen férfira. Ha létezett isten az most Jungkook ágyánál állt. Az ördögien szexi férfi úgy csapott le, mint egy zsákmányát elkapó sas.
A fiú fölé tornyosult, amint újra az ágyon volt. Játékosan megharapta, majd megpuszilta Jungkook kezét.
- Mutasd meg nekem az arcod, bébi!
Nagyon félénken Jungkook leeresztette a kezeit, hogy ujjai a kulcscsontja közelében legyenek.
- É-és most? - A tudatlan, ártatlan fiúnak útmutatás kellett.
Namjoon gödröcskéit mutató mosolyt küldött neki, hogy továbbra is nyugodt maradjon.
- Most meg foglak érinteni. Te is megérinthetsz engem. - Gyengéden megragadta Jungkook egyik kezét és a mellkasára helyezte azt, irányítva őt. - Egy férfi szereti, ha megérintik.
Miközben a fiú kezét mozgatta a mellkasán, nézte az arckifejezését. Látott lenyűgözöttséget, majd idegességet, majd vágyat, majd újra idegességet. Lecsúsztatta a fiú kezét a hasáig.
- Érints, bébi. Hagyd, hogy a kezed megtalálja a maga útját.
Jungkook elméje úszott a sok gondolattól. 'Namjoon-hyung szexi.' 'Én is szexi vagyok?' Tudni akarta, hogy Namjoon annyira szerette e a testét, mint ő a férfiét. Engedte, hogy a keze szabadon csússzon végig a bőrön, amely olyan sima volt, mint a finom csokoládé. Felizgatta.
YOU ARE READING
I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//
FanfictionJunkook egy ártatlan tini, aki fél folytatni az életet. Namjoon egy bűnöző, aki fél esélyt adni a szerelemnek. Amikor ez a kettő ütközik, hogyan változik meg az életük? Jungkook megtanul élni? Namjoon megtanul szeretni? -TOP!NAMJOON -BOTTOM!JUNGKOOK...