Ahogy a napok múltak, úgy vált Namjoon is egyre feszültebbé. Miért nem tudott egyszerűen megfeledkezni Jungkookról és élni tovább a boldog és vad életét? Folyton próbált olyan módokra gondolni, amik a fiút újra a közelében tartanák. Egészen eddig nem jött rá mennyire élvezte a Jungkookkal való beszélgetést. És most, hogy a fiú tudta kicsoda ő, sokkal szabadabban is cseverészhetnének, de Jungkook elkerülte őt. Még az ablakához sem ment többé. Az elmúlt néhány éjszaka Jungkook hálószobájának lámpái soha nem voltak felkapcsolva. Vagy csak meglehetősen korán kezdett el ágyba bújni?
Irányíthatatlan késztetést érzett, hogy tudja Jungkook egyáltalán otthon volt e még. Abból amennyit Namjoon kívülről láthatott -, ami őszintén szólva nem volt sok - a fiú szobája üresnek tűnt. Így történt, hogy Namjoon egyik nap a középiskola előtt várakozva találta magát. Nem, nem azért volt ott, hogy Jungkook után kémkedjen. Valójában valaki mást keresett. Egészen türelmetlenül várt, amíg meg nem látta a kívánt személyt az iskolából kijönni. Akkor odasietett hozzá.
- Jimin! - hívta a fiút.
Jimin Namjoon hangjának az irányába kapta a tekintetét. Először nem ismerte fel. De aztán pár másodperc után beugrott neki.
- Ó, Namjoon-hyung. Mit csinálsz itt?
Namjoon egyenesen a tárgyra tért, nem volt elég türelmes a köntörfalazáshoz.
- Láttad Jungkookot mostanában?
Jimin egyszeriben elkámpicsorodott.
- Hát nem tudod? - sóhajtva hagyta leesni a pillantását. - Feltételezem érthető, hogy nem tudod. Nem sokan tudnak a magánéletéről.
Namjoon összezavarodottságában összehúzta a szemeit.
- Mit nem tudok? - Szóval történt valami Jungkook magánéletében? Azon tűnődött mi lehet az. Jimin arckifejezéséből ítélve semmi jó.
- Jungkook egy ifjúsági intézetben van jelenleg. Azt halottam pár hétig ott is marad. - Nagyot sóhajtott. - Igazán durva családi élete van. És nem kezeli jól. Ő... Hm. Megpróbálta megölni magát...
- Megint? - motyogta Namjoon magának, nem várva, hogy meghallják.
- Mi az, hogy megint? - Jimin most még jobban kezdett aggódni fiatal barátja iránt. Namjoon pedig fejben szitkozódott.
- Nem a dupla-randi volt az első alkalom, hogy találkoztam Jungkookkal. Legelső alkalommal egy hídon találtam. - Látta az aggodalmat és szomorúságot Jimin arcán, ahogy beszélt. - Leugrott, de elkaptam a karját és vissza felhúztam. Sírt és azt mondta hagyjam meghalni. - Pusztán a gondolat dühössé tette. Ökölbe szorultak a kezei. - Minden az apja hibája.
Jimin szomorúan csóválta a fejét. - Jah. Az apja alkoholista. Ha józan, akkor egész nyugodt, de részegen erőszakossá válik.
- Bántotta valaha Jungkookot? - Nyilvánvaló aggódásával meglepte saját magát. Mit érdekelte őt, ha a fiú megsérült? Ő maga is rengeteg embert bántott már. Miért kéne törődnie mások fájdalmával?
Jimin bólintott egy aprót. - Néha. Tudom, hogy megütötte már párszor. - Namjoon még mindig ökölben lévő kezeire nézett. - Dühössé tesz, ha?
- Nem - tagadta. Nem akarta bevallani, hogy megőrjíti, ha arra gondol bárki bántja Jungkookot. Talán kedvelte őt, ahogy Hoseok megmondta? Vagy csak nem tetszett neki egy saját fiát verő apa képe? Rossznak tűnt. Való igaz, Namjoon köztudottan bántott embereket, de úgy hitte egy apának védenie, nem vernie kellene a gyerekét.
Jimin érezte, ahogy megrándul az ajka a visszafojtott mosolytól. - Mindegy. Egyébként most mennem kell. Yoongi-hyung elvár a munkahelyén.
Namjoon intett egy aprót a kezével.
- Yoongi-hyunggal lógni a munkahelyén totál unalmasnak hangzik.
Jimin csak megvonta a vállát. - Tényleg unalmas néha, de nem bánom. Nagyon kedvelem őt, szóval szeretek a közelében lenni.
- Akkor együtt lesztek, mikor végez a munkájával? - kérdezte Namjoon kíváncsian. - Szeretném tudni, ha a szobánkban akar megdugni, mert nem akarok közben besétálni.
Jimin egész arca rózsaszínre váltott. - A-az nem fog megtörténni - makogta félénken. - Még túl korai lenne.
Namjoon felvonta egy szemöldökét. - Mi a fene van mindenkivel? Yoongi-hyung azt mondja túl korai, te azt mondod túl korai. Jungkook hevesen védekezett, hogy ő az elsőt különlegesnek akarja. Mi a pokol? Ez csak szex!
Jimin megforgatta a szemeit. - Te talán nem érted a várakozás fontosságát, de mi igen. Ha vársz, többet jelent. Nem fogod végül megbánni. - Lágyan elmosolyodott, ahogy erre gondolt. - Szerintem a szex sokkal élvezetesebb azoknak, akik szerelmesek.
- Szereted Yoongi-hyungot? - Jimin szavai összezavarták, de tényleg volt bennük valami.
- Uh, nem - válaszolt őszintén. - Idő kell a szerelem kialakulásához, de valóban nagyon kedvelem. És remélem majd tényleg beleesek. Talán ha az megtörténik, ő is belémzúg. Már a gondolata boldoggá tesz!
Namjoon azon találta magát tűnődni, vajon Yoongi szereti-e Jimint. Ugyanígy gondolkodott erről, mint Jimin vagy nem? Ugh, mit érdekli ez őt? Van más dolga is.
- Még egy kérdés aztán mennem kell. Tudod hogyan próbálta megölni magát? - Szükségét érezte tudni mit művelt a fiú.
Jimin bólintott egy aprót. - Felvágta a csuklóit.
---
Az elkövetkezendő éjszakákon, miközben motorozott, olyan dühös volt, hogy a szokásosnál is több bajt okozott. Számtalanszor zsaruk kergették, de mindig megúszta. Az, hogy olyan közel került az elfogáshoz csak adrenalin hullámhoz vezetett. Izgalmas volt. De nem volt olyan, mint régen. Régen olyan boldogságot hozott, hogy úgy érezte be volt állva és semmi rossz nem történhet. Bajnok volt a saját kis világában. De most valami különbözött. Akárhányszor úgy kezdte érezni, hogy győzelemre áll az életben, Jungkookkal kapcsolatos gondolatok töltötték meg az elméjét. Amikor ez történt a képzeletbeli bajnok Namjoon agyában kispadra került. Egy vesztes vette át a helyét. Nem tudott nyerni az életben, ha úgy érezte már vesztett. Felnyögött, miközben az élelmiszerbolt elülső ablakának betörésével kiengedte haragját. Kicsivel jobban érezte magát. Egészen addig, amíg egy ismerős hang rá nem kiáltott.
- Hé! Te hülye fasz! - Bassza meg! Itt dolgozott Yoongi. - Húzzál innen! Tedd tönkre valaki másnak a munkahelyét! - Yoongi megragadta a telefont és hívta a zsarukat.
Namjoon nem akarta bántani őt. Annak ellenére, hogy mindig azt mondták ők nem barátok, mindketten tudták, hogy hazudnak. Egyfajta durva barátságot kötöttek. Szóval Namjoon nem okozna sérülést a barátjának. Rápattant a motorjára és elhajtott.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//
Fiksi PenggemarJunkook egy ártatlan tini, aki fél folytatni az életet. Namjoon egy bűnöző, aki fél esélyt adni a szerelemnek. Amikor ez a kettő ütközik, hogyan változik meg az életük? Jungkook megtanul élni? Namjoon megtanul szeretni? -TOP!NAMJOON -BOTTOM!JUNGKOOK...