17

378 34 1
                                    

Namjoon érezte miként csúszik ki kezéből az irányítás a magatartását illetően. Azóta többet akart, mióta Jungkook első orgazmusát okozta. És soha nem volt jó viszonyban a türelemmel. Érezte miként vágyakozik megint olyan lenni, mint amilyen volt. Imádott rossz lenni. Újra rossz akart lenni. De Jungkook-kal. Ezért történt, hogy egyik délután, egy héttel a perverz tevékenységük után, Namjoon Jungkook bejárati ajtaján kopogott. Mikor az ajtó kinyitódott Namjoon rámosolygott a fiatalabb fiúra.

- Hey Jungkook! - üdvözölte hétköznapian.

Hogy elnyomja azt a belső vágyát, miszerint újra rossz legyen, Jungkook-kal együtt, kitalálta, hogy megpróbál hétköznapi lenni a fiúval.

- Uh, hé, Namjoon-hyung. - Jungkook ideges volt. Ő és Namjoon is látszólag elkerülték egymást a múlt heti helytelen cselekedet után. Nem tudta készen áll e újra látni a férfit azután. Nagyon zavarba ejtő volt.

- Miért vagy itt?

Namjoon aprót rántott a vállán.

- Háát, reméltem, hogy elmehetnénk ketten valahova.

Jungkook oldalra billentette a fejét.

- Hova?

Nem hitte, hogy Namjoon azt javasolná, menjenek arra az üres telekre, ahova régen szoktak. Hova máshova akarná vinni akkor?

- A vidámparkba - kitartotta az egyik kezét a fiúnak. - Eljönnél velem?

Örvendett mikor Jungkook megragadta a kezét.

- Rendben. Jó szórakozásnak hangzik. - Ami nem ártana Jungkooknak, hiszen nem sokszor érezte magát jól. Még amikor a barátaival volt is, a legtöbb mosolya hamis volt. Még mindig depressziótól szenvedett és próbálta elrejteni a halálvágyat, sikeresen.

Namjoon ránézve a fiú outfitjére egy kicsit megrázta a fejét.

- Meleg van kint. Át kellene öltöznöd valami könnyebbe. Egyáltalán miért is hordasz hosszú ujjúkat a nyáron?

Jungkook idegesen az alsó ajkába harapott.

- Nem akarom átvenni a pólóm. Szeretem ezt.

Nem engedhette, hogy bárki is lássa a karjait. Nem akarta, hogy tudjak mit művelt.

Namjoon nem erőltette, azt gondolta fura, hogy ragaszkodik a hosszú ujjú pólójához mikor olyan meleg nap volt, de ez az ő döntése.

- Oké, akkor. Menjünk! Tömve lesz, szóval ne szakadj el mellőlem.

- Nem fogok.

Kilépve a házból, Jungkook becsukta, majd bezárta a bejárati ajtót. Aztán elsétált Namjoon-nal.

---

A vidámparkban Jungkook és Namjoon egymás kezét fogva sétáltak. Nem akartak véletlenül elkerülni egymás mellől. Ahogy Namjoon mondta a hely zsúfolt volt. Nagyon nehéz volt úgy haladni, hogy az ember ne ütközzön neki valaki másnak. Jungkook meglepetésére Namjoon viselkedett, nem vált mohóvá, nem tett egy perverz megjegyzést sem. Ez valójában egész szép volt. Rengeteg dologra felületek együtt, felfedezve hogy mindketten imádták a hullámvasutakat. Minden egyes hullámvasúton mindketten kiabáltak és ujjongtak, jól érezték magukat.

Egy idő után, mikor már sötétedni kezdett, Namjoon ételt vett nekik az egyik standnál. Miután elfogyasztották boldogan sétálgattak tovább. Namjoon üdítőt tartott az egyik kezében, míg Jungkook már régen befejezte a sajátját.

- Hyung, szomjas vagyok - nyafogott gyerekesen.

Namjoon erre felvonta az egyik szemöldökét.

I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//Where stories live. Discover now