Namjoon szemöldökét összevonva várakozott tovább, mikor Jungkook másnap reggel sem ébredt fel. Az orvos annyit mondott, hogy a fiú csak gyenge a sok vérveszteségtől. Yoongi, Jimin, Hoseok és Taehyung mind megjelentek, hogy láthassák, de a váróteremben kellett maradniuk Namjoon-nal. Az egész szituációt elmagyarázta nekik, de egyedül Yoongi volt az, aki egy kicsit sem tűnt meglepetnek.
- Téged ez nem is aggaszt, Yoongi-hyung? - kérdezte Taehyung aggódó hangnemben.
A kérdezett halkan felsóhajtott.
- Persze hogy aggaszt, csak nem lepett meg, hogy megtörtént, mert már tudtam, hogy Jungkook képes az öngyilkosságra. Már korábban rájöttem, hogy vagdossa magát.
- De miért tenne ilyet? - Jimin-t mélyen elszomorították a történtek.
Hoseok a homlokát ráncolta.
- Jungkook egyszer azt mondta nekem, hogy nem engedheti, hogy bármi is történjen vele, míg az anyukájának szüksége van rá. Most hogy halott... Talán azt gondolja nincs miért tovább élnie.
Namjoon kezei ökölbe szorultak. Vissza kellett fognia magát nehogy megüssön valamit. Nem akarta, hogy kihajítsák a kórházból. Figyelme aztán gyorsan az ápolóra szállt, aki Jungkook szobájából jött ki.
- Hogy van? - kérdezte a nőt.
Az ápoló édesen mosolygott.
- Ébren van, ugyanakkor kérte, hogy ne zavarják. Egy embert kíván csak látni.
Mindnyájan egymásra pillantottak, majd vissza a nővérre.
- Kit szeretne látni?
- Melyikkőjük Yoongi?
A nővér tisztán láthatta a meglepődést és zavart az arcukon. Amikor Yoongi egy kicsit felemelte a kezét, hogy jelezze ő az, az ápolónő tett egy apró mozdulatot Jungkook szobája felé.
- Nyugodtan menjen be.
Miután Yoongi belépett a fiú szobájába a nővér visszafordult a többiekhez.
- Kérem, értsék meg, hogy ez nagyon nehéz neki. Depressziós és a lelkiállapota ingatag. Fontos, hogy olyannal töltsön némi időt, akiről úgy érzi, hogy a legjobban megérti.
- De miért Yoongi-hyung?
Namjoon ezt nem értette. Sokkal bensőségesebb volt a kapcsolatuk, jól érezték magukat együtt. Szóval miért Yoongi volt az, akit Jungkook látni akart?
Jimin remélte, hogy Yoongi megbocsát majd neki, ha most elmondja ezt a titkát.
- Yoongi-hyung is volt depressziós. Öngyilkos gondolatai voltak, mint most Jungkook-nak. Vagdosta magát. Elmondta nekem. Talán Jungkook-nak is elmondta mikor rájött mit csinál.
- Szóval Yoongi-hyung megérti min megy keresztül. - Hoseok-nak megsajdult a szíve.
Jimin aprót rántott a vállán.
- Többnyire igen. Ő nem vesztette el az egyik szülőjét, de a többit megérti.
- Fontos számára, hogy vigaszt és irányítást kapjon valakitől, aki átérzi min megy keresztül - mondta a nővér gyengéd hangon. - Adjanak neki időt. Ha már elég jól érzi magát, mindannyiukat szívesen látja. Csak időre van szüksége.
---
Hosszú idő telt el mire Yoongi kilépett Jungkook szobájából és sóhajtva visszatért a váróba.
- Rendben lesz, de még mindig feldúlt. Legyetek óvatosak mit mondtok körülötte, ne említsétek az anyukáját.
Hoseok ráharapott az alsó ajkára mielőtt felszólalt volna.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//
Fiksi PenggemarJunkook egy ártatlan tini, aki fél folytatni az életet. Namjoon egy bűnöző, aki fél esélyt adni a szerelemnek. Amikor ez a kettő ütközik, hogyan változik meg az életük? Jungkook megtanul élni? Namjoon megtanul szeretni? -TOP!NAMJOON -BOTTOM!JUNGKOOK...