7

390 38 2
                                    

Jungkook meglepődve vonta fel egy szemöldökét, amikor meglátta Jimint egy másik sráccal az iskolánál felbukkanni. A srác az iskola területéig kísérte, majd intett egy aprót mielőtt Jimin elindult volna befelé. Aztán elment. Ki volt ő? Körülbelül ugyanolyan magas volt, mint Jimin, de valami miatt mégis idősebbnek tűnt. - Hyung, ki volt az? - kérdezte kíváncsian. - Még soha nem láttam ezelőtt.

Jimin elmosolyodott, ahogy megközelítette Jungkookot. - Ó, ő volt Yoongi-hyung. Egy diák a Szöuli Egyetemen.

- A Szöuli Egyetemre jár? Nagyon király! - Jungkook azt kívánta, bárcsak ismerne valakit onnan. Talán egy okos, idősebb barát hasznos és szórakoztató lenne. - Csak egy barátod?

Jimin egy egyszerű bólintással felelt. - Jah. Ő csak egy barát. Habár igazán jóképű.

- Talán járnotok kellene - javasolta Jungkook. - Vagy nem kedveled úgy?

- Dehogynem. De nem tudom, hogy mondjam el neki - vallotta meg a másik. - Sokat járok az élelmiszerboltba suli után, mert ott dolgozik. Nagyon édes egy személy, de úgy hiszem nehezen mutatja ki. Láttam már, hogyan veszti el a türelmét és keveredik verekedésbe. Az emberek gonosznak nézik, de szerintem csak segíteni kéne neki abban, hogy hogyan legyen kedves.

Jungkook aranyosan elmosolyodott. - Mindig tehetséges voltál az emberekben létező jó meglátásában.

- Erről jut eszembe! Jutottatok valamire azzal a sráccal, akit kedvelsz? - Jimin tényleg tűnődött már azon, vajon Jungkook valaha is vallani fog.

Jungkook sóhajtott és megrázta a fejét. - Nem. Azt hiszem, rám unt. - Nagyon remélte, hogy ez nem volt igaz, de tudta, hogy ez is egy lehetőség.

- Miért unna rád? - Jimin nemigen értette. Jungkook aranyosan csücsörített: Minden, amit akar, az a szex, de én nem vagyok felkészülve rá. Csak használni akar.

Jimin még jobban összevonta a szemöldökeit. - Akkor felejtsd el. Megérdemled, hogy olyannal legyél, aki nem fog kihasználni. Ha csak szexet akar tőled, akkor nem érdemel meg.

- Tudom, Jiminie-hyung. - Jungkook kedvelte a maszkos férfit, de nem akarta, hogy kihasználják. Nem akarta, hogy belekényszerítsék. - A következő alkalommal, amikor találkozunk, megpróbálok beszélni vele róla.

- Oké, Jungkook. Csak ne hagyd, hogy nyomást gyakoroljon rád. - Nem akarta, hogy Jungkook valami olyasmit tegyen, amit később megbánna.

-

Namjoon felhelyezte a maszkját és felszállt a motorjára. Az ütőjét nem hozta magával. Az egyetlen dolog, amit tervezett tönkretenni az Jungkook feneke volt. Magabiztos volt, mint mindig. Teljesen támadó üzemmódba kapcsolt. A fiú házáig ment, önelégülten elmosolyodva, amikor meglátta őt a hálószobája ablakából integetni. Végignézte, ahogy Jungkook lemászott és odakocogott hozzá. - Pattanj fel, baba! Repeszteni fogunk.

Jungkooknak már ekkor rossz érzése volt. Viszont mindenképpen beszélnie kellett a férfival és tudatnia, hogy nem fog lefeküdni vele. Ahogy végigszáguldottak az utcákon, karjait szorosan a férfi dereka körött tartotta. Nem az üres telek felé mentek. Hova vitték? - Hova megyünk?

Namjoon biztos volt a sikerében. Eltökélt volt. - Majd meglátod! - Gyorsított egészen addig, amíg el nem értek egy füves földfoltot egy tavacska közelében. Megállt és leállította a motort.

Jungkook körbepillantott és leszállt a motorbicikliről. - Mit csinálunk mi itt? - Össze volt zavarodva. A hely nagyon félreeső volt. Senki nem hallaná vagy látná meg őket.

Namjoon nem vesztegette az időt. Biztos volt benne, hogy az agresszív viselkedése beindítja a fiút és végre megkapja, amit akart. Ez mindig működött a többi célpontjánál. Mind szexinek tartották az agresszivitását. Meglökte Jungkookot, hogy az a földre kerüljön. Amint a puha füvön volt, Namjoon fürgén fölé került. - Azért vagyunk itt, hogy szórakozzunk, kölyök.

Jungkook megriadt, amikor lelökték a fűre, a szíve hevesen dobogott, miközben a férfi fölé magasodott. - Sz-szórakozás?

Namjoon a fiú pólója alá csúsztatta a kezét, feltolta, mohón érintve a sima bőrt. - Mivel még szűz vagy, fogalmad sincs arról, mit hagysz ki. Én meg tudom neked mutatni, milyen élvezetes is a szex. - Biztos volt benne, hogy Hoseok tévedett. Nem fogja elijeszteni a fiút. Meg fogja kapni, amit akart, nem igaz?

A fiatalabb nem tudta mit csináljon, ahogy felemelték a pólóját. Érezte, az arcát felmelegedni. - D-de.

Namjoonnak nem volt kedve azzal elhúzni az időt, hogy teljesen levetkőztesse Junkookot. Ő maga is ruhákban marad. Hiszen csak egy gyors menetet akart, hogy kielégítse magát. - Nincsen de. Jó lesz. - Végigfuttatta a kezét Jungkook felsőtestén, megérintve a mellkasát és hasát, majd az ujjait az egyik mellbimbó fölé irányította. Összemorzsolta, ezzel egy kis hangot kicsalva a másikból. - Csillagokat fogsz látni, kölyök. Többet, mint amennyi az égen van.

Jungkook tudta, hogy ez rossz. Nem kellene hagynia megtörténni. De jó érzés volt. A lélegzete is elakadt a torkán, amikor a férfi másik keze megragadta az ágyékát. - N-ne... - a szó alig tudta elhagyni ajkát az egyéb hangok között, ahogy a férfi dörzsölni kezdte odalent. - Állj... - kezeit a férfi mellkasára téve próbálta felemelni a hangját.

Namjoon a fiú által kiadott lihegő hangokon kívül semmit nem hallott. Csak megdörzsölte Jungkook ágyékát egy kicsit, mielőtt mozdult volna, hogy kigombolja a fiú nadrágját. Megragadta a ruhadarab anyagát és már éppen azon volt, hogy teljesen lehúzza, amikor egy, a hasát érő rúgás megállította. Egy nyögés szakadt fel belőle. - Mi a pokol, gyerek?

Jungkook nem engedhette megtörténni. Jónak érződött, de rossz volt. Nem tudta megtenni. Szóval megrúgta a férfit, hogy az abbahagyja. - Nem csinálhatjuk ezt. - Lelökte magáról a másikat, felült és megigazította a pólóját. - Nem fogom csak úgy odaadni magam neked! - összevont szemöldökkel rögzítette a nadrágját. - Azt akarom, hogy az első alkalom különleges legyen. Nem csak puszta szórakozás.

Namjoon felmordult és megforgatta a szemeit. - Pfff, kölyök, nincs olyan hogy különleges. - A sajátja sem volt az. Nem hitte, hogy sokat számítana. Neki a szex csak élvezet volt.

-De igen is létezik! - Jungkook felállt és leporolta a nadrágja hátsó részét. - Azt hiszem, kettőnk között soha nem fog ez megtörténni. Túlságosan máshogy gondolkodunk róla - pislogta el a könnyeket a szeméből. - Te csak szexet akarsz. Soha nem akarnál velem lenni, nem igaz?

Namjoon is állt már és most halkan felhorkant. - Még mindig túl ártatlan vagy ha azt gondolod, hogy egy olyan ember, mint én valaha is olyannal akarna lenni, mint te. Persze hogy csak szexet akartam.

Jungkook hirtelen meglökte, aki így meglepetésében hanyatt esett. - Akkora faszfej vagy! Nem hiszem el, hogy olyan hülye voltam, hogy megkedveltelek.

Ezzel megfordult és elviharzott.

-Hé! Hová mész? - kiáltott Namjoon utána, ahogy feltápászkodott. - Nem sétálhatsz innen egészen hazáig!

Jungkook egyszerűen nem bírt a férfi közelében maradni. - De igen, sétálhatok! - Nem érdekelte mennyi ideig fog tartani. Jelenleg inkább ez, mint a férfival való motorozás.

I Need You (Namkook) //FORDÍTÁS//Where stories live. Discover now