~Jungkook~
-Jimin hai odată
-Vin acum
-Of...Eu sunt Jeon Jungkook și în seara asta trebuie sa mergem la o petrecere la niște prieteni unde facem 3 ani de când suntem toți împreună iar Jimin ca de obicei îi ia 7 ani sa se pregătească.
-Gata sunt gata spune prietenul meu și îmi vine sa îi dau una în cap dar mă abțin
-Hai spun și ies din casa cu Jimin în spatele meu. Conduc eu de data asta
-Ce? De ce?
-Pentru ca tu sa o sa te îmbeți ca porcul iar eu trebuie sa te car pana acasă. Spun și urc în mașina el făcând la fel.♢♢♢♢♢
Dupa un drum lung ajungem și parchez mașina apoi intram și sa înceapă petrecerea zic.
După vreo 2 ore toți mai puțin eu și Zico sunt morți de beți.
Jimin se cearta cu frigiderul.
Dean fugea cică după o doza de bere.
Restul se jucau adevăr și provocare pana am luat și noi parte la joc.
Jimin se mai trezise puțin și a pus o provocare dar pentru toți de data asta inclusiv el.
-Va provoc sa mergem la spitalul ăla părăsit. Nu aveți curaj.
-Ba avem haideti spune Zico și mă îmbrac apoi ieșim toți din casa mergând către spital unde era aproape de casa.♢♢♢♢♢♢
Ajung acolo simt un fior și mă simt urmărit dar nu iau în seamnă și pășim toti în gradina spitalului unde o inspectam puțin .. serios nu ai ce sa îi faci curiozității.
Mă uit spre spital și ori visez ori doar mi se pare mie dar văd o persoana la geam apoi dispare.
Speriat îl iau pe Jimin și îl trag afară din curte.
-Ce ai omule?
-Boss eu nu mai vin.. Ori mi s-a părut nu știu... Am văzut o persoana la unul dintre geamurile spitalului apoi a dispărut. Nu mai vin aici. Spun și plec dar sunt prins de mana.
-Vin și eu spune Jimin băieți noi plecam tipa el
-Pe bune? De ce? Of.. hai băieți spune Zico și vine la noi urmat de ceilalți apoi plecam spre casa.