~Jungkook~
Mă trezesc legat de un scaun deasupra mea fiind un bec eu fiind legat de maini și picioare. Nu pot sa tip din cauza unui material dur care nu îmi permite sa fac asta.. Îmi e atât de frica.
Mă uit în jur și pot observa fel și fel de unelte de la mici și ascuțite la mari și dure, plate. Mă zbat dar în zadar apoi îmi amintesc ca am un briceag apoi ușor ușor tai funia.
Fug către o ușă care e deschisa care dă într-un hol. Fug repede și văd alta uşă care dă afară. O deschid și vreau sa fug dar simt doua brațe în jurul meu care ma înapoi eu încercând sa scap.
-Lasa-ma... lasa-ma... spun și mai văd ca mai vine cineva. Sunt doi... Apoi sunt tras în alta camera ei doi fiind în fața mea.
-Ce vreți de la mine? CE VREȚI? țip la ei apoi își dau măștile jos..
-Zico? Dean? Ați înnebunit? Mă uit șocat la ei..
-Da Jungkook.. Am innebunit.. Eu după tine.. spune Zico și dintr-o dată mă ia amețeala.
-Ce? Mă uit atent în ochii lui și sunt... negri.. Dean.. La fel... ochii negrii.
-Sunteți
-Demoni.. Dar se pare ca altcineva te are.. zice Zico și se uita la mana mea eu făcând la fel. Însă dacă eu nu te am nu te poate avea nimeni Jungkook. Spune și se apropie de mine.. Eu făcând pași în spate...
-Lasa-ma Zico.. il vad ca se apropie de mine apucandu-ma strâns de mana și tragandu-ma după el Dean fiind în spatele meu și mă împinge într-o camera unde ma încuie.
Zico apare de nicăieri și se apropie mult de mine eu făcând pași în spate pana simt peretele rece.. Aici mi-a fost gândesc și înghid în sec când văd ca scoate un pistol și mi-l pune la cap apoi...~Yoongi~
L-am căutat toată ziua.
-Cat e ceasul? Întreb
-23:50..
-Simt ca mor.. Unde poate sa fie..
-Pădure.. ACOLO NU AM CĂUTAT. spun și plec ei fiind în spatele meu..
-Cat e?
-23:55
-Of hai in padure...23:56
Nu am găsit nimic și eu simt ca mă sufoc... Unde e?
23:57
Nu mai pot
24:58
-Mai sunt 2 minute... Unde e?
-Jungkook e pierdut
-Taci! BA NU E!23:59
-Un minut.. gata..
-Nu nu nu nu nu nu NU NU NU00:00
-Gata... asta fost..
-NUUU urlu din toți plămâni JUNGKOOKMă uit în jur și încep sa fug cu ceilalți după mine pana mă opresc când văd o silueta de om același lucru făcând și ei.
Îl văd ca se apropie purtând o mască în mână ținând...
-Jungkook fug și îl iau din brațele lui.
-De ce ai făcut asta? Îl întreb acesta dispărând imediat..
Mă uit la Jungkook care e.. mort.
Toti plângeau..inclusiv eu..