12

771 69 0
                                    

~Jungkook~
Spune și nu mai am apuc sa zic nimic pentru ca buzele lui se presareau peste ale mele  însă nu îi răspund la sărut și îl împing de pe mine fugind repede însă imediat mă ciocnesc de poarta ce se închidea. Aici îmi e sfârșitul...
Deja îmi e frica nici nu știam ce îmi va face dar nu voiam sa aflu.. încerc sa fug în toate direcțiile el uitandu-se confuz la mine și amuzat apoi începe sa rada.
-De ce razi?
-Oare de ce crezi ca rad? Ești amuzant.. Nu mai pe unde sa fugi.
-Da-mi drumul psihopatule
-Neah.. O sa te mai păstrez puțin
-Sunt animal de companie? 
-Poate..  Pentru mine ești.
M-am dus la el și era sa îi dau o palma dar mă prinse de mana.
-Nu îndrăznii ca nu poți.. Eu sunt cel mai mare de aici deci ar fii bine sa nu mai vii DELOC!
-Nici nu o mai făceam  îmi eliberez mana din strânsoarea lui și plec pe poarta care acum câteva minute era închisă.
~Yoongi~
Băiatul ăsta mă amuză dar mă simt puțin trist ca l-am lăsat sa plece... as vrea sa fie aici și o sa fac tot posibilul sa devină realitate dar pana atunci vreau sa aflu altceva... cine e fratele lui?
Dacă l-as găsii eu primul înaintea lui atunci... Cu ajutorul lui l-as putea aduce pe Jungkook aici.. sa fie langa mine și sa îl fac al meu.

ʍՎ ԺeʍԾՌ 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum