~Jungkook~
Ajungem acasă.
-De ce nu ați mai vrut sa stăm? Ne întreabă Dean trist
-pentru ca ori mi s-a părut ori a fost adevărat am văzut o persoana la geam..
-O persoana la geam? Ai înnebunit Jungkook scuza-ma dar așa ceva nu pot sa cred. Spitalul ăla nu mai e folosit de ani întregi. Spune Dean iar
-Știu dar ti-am zis ca am văzut. Părea om.
-Dar nu era zice Zico.
- huh?
- Am auzit ca acolo sta un demon un psihopat de Demon care e regele focului. Spune Zico
-De unde știi? Îl întreb pe acesta?
-am aflat și eu... Ce sa fac dacă spitalul e aproape de casa mea... aflu și eu zvonuri nu?
-Eu nu mai calc pe acolo. Spun și plec Jimin urmandu-ma
Intram în mașina o liniște lasandu-se între noi. Mă tot gândeam la persoana pe care am văzut-o.
Cred ca sunt nebun si știu ce am zis dar as mai merge odată acolo și bineînțeles ca vine și Jimin cu mine.
Ajung acasă și parchez masina.
-Jimin spun în timp ce cobor din mașină
-Zi
-As vrea sa mai mergem odată mâine acolo sa văd despre ce e vorba.
-Sincer? Și eu dar mâine ca acum nici nu mai știu dacă mă cheamă Jimin sau nu.
Încep sa rad. Omul ăsta poate sa fie amuzant și când nu vrea.
Intram în casa fiecare în camera lui eu imediat cand am făcut contactul cu patul am adormit.○DIMINEATA○
~Jimin~
Mă scol cu o durere de cap îngrozitoare și merg sa îmi iau o pastila trecând prin fata camerei lui Jungkook îl observ pe acesta ca doarme într-o poziție amuzanta și fac repede o poza apoi mă duc sa iau pastila.
~Jungkook~
Mă trezesc într-o poziție nu tocmai plăcută și când dau sa mă mișc cad din pat.
-Perfect Jungkook
Mă ridic și când mă întorc dau de un Jimin amuzat.
-Nu mai rade. Dau cu perna în el
-Scuze dar e prea amuzant. Și? Ce ai vrea sa facem?