1

625 51 0
                                    

După un an●

~AUTOR~
Yoongi a devenit în acest an depresiv, cu nopți nedormite si închis în camera și în același timp în el. Nu mai comunica nu nimeni. Prietenii lui își fac griji pentru el acesta doar ignorandu-i.
Sta singur la biroul lui gandindu-se la ceva. La ceva pe nume Jungkook.
La moartea lui, la tot ce s-a întâmplat pana acum. La cum a trecut un an fără el.
Îi lipsește și încă se ține de cuvânt. Încă e în căutarea celor ce l-a luat pe Jungkook de lângă el.
-Yoongi răspunde te rog... îl aude pe Jimin de pe partea cealaltă a ușii.
-Pleaca...
Aude pași îndepărtându-se de ușa apoi respiră ușurat ca a scăpat.
Timpul petrecut singur într-un an l-a făcut sa se schimbe radical de mult.
Cuvintele lui care îi ies pe gura sunt nesemnificative, seci și grele câteodată.
Aprinde telefonul și se uita la poza pe care i-a facut-o acum un an iepurașului său care l-a părăsit prea devreme.
Mereu îl auzi spunând,,e vina mea" sau ,,trebuia sa stau lângă el".
Îi lipește mult
Tuturor.
Zâmbetul lui, bunătatea lui și tot ce înseamnă Jungkook lipește din casa unde toți 6 locuiesc împreună.

Jimin
Varul și cel mai bun prieten al lui mereu trist si îngândurat.
Coșmaruri și nopți nedormite din cauza lipsei persoanei dragi.
În fiecare zi deschide telefonul uitandu-se la pozele cu el și Jungkook de când erau mici și pana acum un an.
Amintirile mereu îl iau prin surprindere iar lacrimile calde aluneca ușor pe obrajii lui și ca nimeni sa nu îl vadă se închide într-o camera și plânge. Plânge în tăcere si astfel nu atrage nimănui atenția.

Jin
Fratele lui. Fratele lui mare care a fost nevoit sa își schimbe numele. Fratele lui din același tată și aceeași mama
Fratele lui aflat iar în depresie.. care se chinuie sa treacă puțin peste dar amintirea îl lovește atunci când trupul fără viață al lui Jungkook zăcea rece pe masa lângă lumânările aprinse ce puteau încălzit puțin pielea lui dar toate acestea în zadar.
Imaginea cu sicriul aflat la 2 metri sub pământ și acoperit de pământul rece.
Dorea sa dea timpul înapoi, sa îl cunoască, după mulți ani fără el.
Toate au luat sfârșit.

Namjoon
E alături de Jin acesta gandindu-se ca Jungkook îi păzește de sus și ca e îngerul lor.
Crede ca în casa sunt 7 în loc de 6 persoane. Crede ca Jungkook îi privește din casa și ca îi susține în deciziile pe care le iau și ca va spera ca acei criminalii vor fii găsiți.
Jungkook i s-a părut un copil prima data și adevărul ca așa a fost dar acest copil a plecat fără sa își ia rămas bun de la familia lui.

J-Hope
Cel cu zambetul pe buze a dispărut de un an.
E alături de toti zilnic ducandu-se în vizita la Jungkook povestindu-i tot ce s-a întâmplat în ziua respectiva.
Îl vrea pe micuț. El zice ca aducea bucurie în casa și niciodată nu te puteai întrista sau nici lacriminile nu apăreau.
Micuțul rămâne în mintea lui ca un frate mai mic și ar vrea sa creadă ca totul e în mintea lui. Ca Jungkook trăiește dar când își aduce aminte ca l-a văzut în brațele unui necunoscut fără viață se oprește din a se mai gândii la el.

Taehyung
Își amintește și acum momentul când Jungkook a fugit de acasă iar el l-a urmărit prin pădure apoi a apărut în fata lui având grija sa nu îl sperie.
I se părea mic și firav ca un copil.
Un copil. Atât. Un copil era. Încă e.
Jungkook a dispărut și cu el a dispărut tot.
Pe Tae îl vezi mereu oftând și câteodată plângând.
Jungkook a apărut repede în viața lui dar a dispărut la fel.

Toate acestea se vor termina!

ʍՎ ԺeʍԾՌ 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum