○DIMINEAȚA○
~Jimin~
Mă trezesc și mă dau ușor jos din pat ca sa nu îl trezesc pe Jungkook apoi mă îmbrac în hainele de polițist și îi las un bilet ca am plecat.
Mă mir ce o sa îmi dea șeful astăzi ca misiune ca sa mă testeze.♢♢♢♢♢
~Jungkook~
Mă trezesc din cauza luminii ce bate în toată camera inclusiv în ochii mei.
-Jimin? Întreb însă niciun răspuns
Mă dau jos din pat și observ pe birou o hârtie. A.. A plecat la serviciu am uitat ca lucrează.. eh trebuie sa mă obișnuiesc singur momentan însă îmi e atât de frica... Îmi e frica pana și de mine.. După ce s-a întâmplat ieri...
Sincer nu as mai vrea sa calc pe acolo niciodată..
Mă îndrept spre bucătărie ca sa pap și eu ceva ca burtica mea îmi cântă serenade de ieri seara.~Yoongi~
De ce? De ce mereu vin aici? Ce au cu casa mea? Nu îi înțeleg deloc.. Ce au? Ce vor ? O sa aflu eu.. Trebuie.. Și știu și cum..
-Yoongi? Ce ai? Mă întreabă Jin
-Ați venit? Dar nu știam
-Da dar nu stăm mult acum poți sa îmi spui ce ai? Ceilalți stau în gradina
-Pai... Vin niște vizitatori pe aici.. oameni... Într-o seara erau mai mulți iar următoarea zi doar 2 însă pe unul..
-Însă pe unul când l-am privit mi se întarise ,,Yoongiconda". Serios Yoongi? Ce număr are băiatul ăsta în viața ta pe care o sa îl violezi?
-1 și numai 1 .
-ooo te-ai îndrăgostit sau ce?
-Nu chiar... momentan vreau sa îi aflu numele... Și poate răspunsul la întrebarea mea
-Care e aia?
-De ce vin ei aici? Ce vor? Pe cine caută?
-Da nici eu nu știu sa răspund dar hai mai bine uita de asta acum pentru puțin timp și hai în gradina
-Of .. hai..