-Aștept îl aud spunând eu uitandu-ma fix în ochii lui.
-Tramvaiul?
-Foarte amuzant dar nu! Aștept niște explicații
-Nu ești tata sau mama ca sa spun de ce am făcut asta clar?
-Adevărat nu sunt.. Dar o sa fiu viitorul tău soț deci ar trebuii sa mă asculți viitor Min.
-C-ce?
-Spune! Sau preferi sa stai închis în camera ta pana te vindeci?
-...
-Alege.. De ce ai fugit? De ce te-ai dus singur în pădure? Nu știi ca în pădure aia s-au întâmplat multe lucruri? Dar stai... Oricum nimeni nu poate sa te atingă
~Yoongi~
După ce spun asta fac o vraja unde pe degetul lui și al meu apar verighetele.
-Ce naiba? Spune și se uita mirat la mana lui apoi încearcă sa îl scoată.
-Nu poți nu mai încerca. Vezi? Și eu am. spun și îi arat mana mea.
-Ce...
-Aceste verighete în lumea Demonilor înseamnă deja nunta. Nu mai poți sa scoți verigheta odată ce o ai. Nu încerca pare ciudat dar sa iti tai degetul ca nu merge. Apare și el dar și verigheta. Nu încerca să faci ceva ca totul o sa fie în zadar. Verighetele nici eu nu mai pot sa le fac sa dispară. Ele nu vor dispărea decât dacă unul dintre noi moare. Eu am nemurirea iar tu... așteaptă și o s-o ai dar pana atunci, știu ca o sa faci o prostie, spun și fac o vraja care blochează geamurile, si aici o sa stai pana îmi răspunzi la întrebari Jungkook. Ies repede din camera și încui ușa.