sugasgurl21
Ji-Sung1993039
MinYoongi245328~Autor~
Yoonkook Vhope Namjin și Samin sunt o familie mare, unita.
Baek și Zico după ce l-au îngropat pe Dean au venit în vizita la viitorii părinți.
După ce Yoongi a aflat tot adevărul de la Baek au lăsat uitării confruntarea intre ei.
După luna de miere toți 8 s-au mutat într-o casa frumoasa,mare și spațioasă aproape de cea a lui Baek.
Casa era nu mai buna pentru creșterea copiilor si pentru diferite activități.
Baek vizita singur sau însoțit de Zico mormântul lui Dean dar plecau de acolo zâmbitori. Îl simțeau aproape de ei și asta îi făcea puternici.
Totul era sau puteai sa zici ca e normal.
După ce Yoongi si-a ținut pentru prima data copilul în brațe acesta făcea orice lucru cu atenție însă cam greu în cauza micuțului.Jungkook a descoperit o pasiune frumoasa.
Pe lângă familia lui vizita locurile frumoase și facea multe poze. A făcut un album cu pozele familiei pentru cei mici. Iubea ce făcea și iubea faptul ca tot ce trăia era real.
Îl iubea pe Yoongi și își iubea copii foarte mult însă asta nu îl făcea sa se oprească din fotografiat.Yoongi a descoperit o pasiune interesanta în arta. În tipul liber adică când nu schimba scutece picta. Își picta sentimentele pentru Jungkook sau diferite obiecte pe o pânză alba și câteodată picta din pozele lui Jungkook astfel reușind sa picteze un tablou cu toți inclusiv cu Baek și Zico.
Jin e un artist deosebit el făcând diferite obiecte din lut și sincer câștiga foarte bine astfel din suma banilor câștigat într-o zi jumătate se strângeau pentru copii.
Se bucura mult pentru munca depusă. El și Namjoon se iubeau mult iar pe drum un copil mic venea.Namjoon face la fel doar ca el face păpuși din ceara se erau apreciate și puse în vânzare. Cu aceste păpuși câștiga câte un premiu pe an cu o suma de bani frumușică însă lui nu îi pasau banii. Familia un cuvânt frumos pentru el.
Taehyung ei bine el lucra cu animalutele și avea grija de ele. Îi plăcea mult ce face ca a și adoptat un cățel de o rasa frumoasa husky siberian.
Ajuta animalele cu probleme și reușea de fiecare data sa le găsească un stăpân bun pentru ele. O iubea pe Sara însă iubea si serviciul mai ales sa lucreze cu animalele.Sara era șef bucatar și își deschise un restaurant al ei unde oamenii intrau și ieșeau din 5 în 5 minute.
Zâmbea de fiecare data pentru ca si-a împlinit visul. Era fericita ca si-a găsit frații.
Era fericita în tot ce făcea.Jimin a avansat . Era șef de politie din centrul orașului. Era printre cei mai buni șefi de paza iar avansarea l-a făcut și mai puternic decât era.
Jimin iubea ce făcea și se dedica în toate probleme care veneau neinvitate.J-Hope este un avocat. Defapt cel mai bun avocat al orașului.
Se implica în probleme uneori se și oferea sa ajute fără a primii ceva în schimb.
Se concentrează foarte mult pe serviciul lui și știa ca si-a găsit locul în sfârșit.Toți 8 au ocupații diferite dar asta nu îi împiedică să nu fie uniți ca o familie mare și fericita!
~THE END~