5

964 83 0
                                    

~Yoongi~
Perfect.. A leșinat. Aduc apa și îl stropesc apoi vazand ca deschide ochii.
-Așa baby boy așa
~Jungkook~
Deschid încet ochii și îl văd pe el  lângă mine.
-Lasa-ma...  mă ridic și dau sa plec dar mă împinge în perete el venind și imobilizandu-ma.
-Ce căutați aici?Ce căutați în curtea mea? Dacă va mai prind o singura data mă jur în locul unde a fost cândva inima mea.. ca nu am sa va iert și cred ca nu vreți sa știți consecințele. Spune iar apoi plec repede luandu-l pe Jimin și fugind amândoi pana acasă.
♢♢♢♢
-Jimin uite.... Nu mai vreau sa mergem acolo. Nici nu vrei sa știi ce mi s-a întâmplat  încep sa plâng iar el vine la mine și mă ia în brate.
-Ușor... liniștește-te... uite am vrut sa iti  spun de mult dar nu am putut.. Am început un serviciu destul de bun ca sa putem sa plătim și sa ne întreținem.. Și unde lucrez e chiar bine...
-Unde?
-Am trecut un test și acum lucrez în poliție.. da Jungkook sunt polițist.. Bine sunt începător dar salariul e bun momentan... O sa trec la alt nivel și o sa am un salariu mai bun.
-Mă bucur mult sa aud asta.. Trebuie sa îmi caut și eu un servici nu?
-Momentan lucrez eu apoi poți începe și tu bine?
-Bine dar.. promite-mi  ca nu mai mergem acolo...
-Păi....
-Jimin te rog... spun și îl privesc cu ochii în lacrimi
-Of... bine promit dar hai la somn
Mergem fiecare la camerele lui.
-Jimin
-Da puiuț? 
-Dormi cu mine te rog
-Of bine iepuraș
~Jimin~
Îl văd ca se pune în pat eu făcând la fel și îl iau în brațe lipindu-l de mine amândoi adormind instant din cauza oboselii.

ʍՎ ԺeʍԾՌ 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum