13

442 43 0
                                    

~Jungkook~
-Cum te mai simți? ~Dean
-De ce intrebi? Ce iti  pasa?
-Trebuie. Și de tine și de copil.~Dean
-Nu ești tatăl lui.
-O sa fiu.. Yoongi nu o sa vina.~Dean
-O sa rezolvi ceva dacă mă ții aici? Mă ții închis. Asta  e iubire?
Îl văd ca pleacă ușa lăsând - o deschisa.
Ies din camera și caut atent o ușă sau un geam deschis si bingo!
Când sunt și eu jumătate afară jumătate înăuntru simt doua mâini în jurul taliei apoi cad pe jos cu Dean peste mine.
-Jos! Acum!
-Altfel?
-İl împing de pe mine și fug repede pana văd o ușă care se deschide încet.
~Yoongi~
Ajungem și deschid încet ușa pana când...
~Jungkook~
Mă lovesc de cineva eu așteptând sa mă întâlnesc  cu pamantul dar simt doua mâini ce mă ridica.
Yoongi.
~Yoongi~
ÎL văd le Jungkook și îl prind repede apoi îl privesc el făcând la fel.
-Yoongi spune și mă ia în brate eu făcând la fel.
-Jungkook e adevărat..Dean?
-Da e adevărat~Dean
~Jungkook~
ÎL văd pe Yoongi ca se apropie de el dar îl trag de mana apoi se uita la mine eu dând negativ din cap.
Mă uit la Dean care zâmbea.
-Jungkook accepți aici de față  iubirea mea?
Îl aud pe Yoongi  care se uita la mine.
-Da Yoongi te accept și pe tine. Mă uit la Dean care a făcut o față dezgustătoare apoi îl văd căzând pe jos.
-Sara?
O văd cu PUMNALUL DEMONILOR.
-Niciodată nu o sa îmi las fratele javra. Spune acesta și merg la ea luand-o în brate.

PUMNALUL DEMONILOR
~Un pumnal de aur doar unul ce poate omora mulți Demoni. Acesta se folosește lovind dușmanul din fața ta în spate. ~

ʍՎ ԺeʍԾՌ 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum