10

821 67 2
                                    

~Junvkook~
-Jimin ce ai vrea sa facem? Spun privindu-l pe acesta  care se uita la tavan
-Pai...s. .. p....i. ..t. ..a. ..l
-Nu! Am zis ca nu mai mergem acolo. NU ȘI NU!
-Ușor nu mai tipa sunt chiar lângă tine. Eu sincer as mai merge.
-Jimin.. mi-ai promis...
-Știu dar asta e... Sunt curios sa văd ce e acolo... sa aflu istoria lui
-Atunci du-te singur... Eu nu am sa vin
Mă uit la acesta ieșind repede din casa..
Mă gândesc sa mă duc și eu... sau nu. Nu nu mă duc..
Am zis ca nu mai merg,nu o mai fac.

~Jimin~

Ajung la spital și pășesc în curte asezandu-ma pe banca uitandu-ma în jur și începând sa vorbesc de unul singur.
-Lui îi e frica.. pf... fricosul..  Nu e stare de nimic..
-Ce ai pățit?   Tresar când aud vocea și mă uit lângă mine fiind un băiat puțin mai înalt decât mine.
-Nimic doar ma gândeam și vorbeam singur
-Despre?
-Despre un prieten.. Jungkook
-Jungkook? De ce nu a venit și el aici cu tine? 
-îi  e frica..  cică a văzut nu știu ce băiat pe aici... Și mă rog.. E un fricos..
-De ce veniți aici? Nu ați auzit ce sau cine se ascunde?
-Ba da... Un Demon.. Regele Focului sau cam așa ceva.. E cel mai puternic...
-Și nu vă e frica când veniți ?
-Mie nu prea... lui da
-Ce ai vrea sa știi despre spital?
-Pai nu tot doar dacă e adevărat ca locuiește aici cineva .. Cum îl cheamă pe Demon?  Asta  știi?
-Min Yoongi... cică ar fii un psihopat... omoară oameni și înainte chiar îi mânca..
-Ciudat.. ( nu te poți pune cu foamea😂)  Eu trebuie sa plec...
Spun și mă ridic de pe banca apoi mă întorc la el... Pe mine mă cheamă Jimin... Pe tine?
-Suga cum îmi mai spun prietenii dar poți sa mă strigi și Min Yoongi.
Sunt stana de piatra și nu mai  apuc sa zic  vreun cuvânt ca sunt împins în spital el închizând ușa dar fără mâini. . Eu fiind pe jos apoi am vazut negru.

ʍՎ ԺeʍԾՌ 1&2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum