~Jungkook~
Am incercat sa mă opresc. Am încercat sa nu mai fac lucrurile pe care le urăsc dar nu pot.
-Kookie?
Mă uit la Yoongi care se pune lângă mine pe pat.
-Ce face el? E bine? A uitat de mine?
-Nu.. E tot mai rău Jungkook îi faci rău.
-Știu dar nu Yoongi nu pot sa îi spun cine sunt. După atâta timp sa vin la el. Nu pot. Nu nu mă duc . Spun și îl văd pe Jimin trist cum intra pe ușa.
-Atunci zice Yoongi și îmi ia toate lamele pastilele și le arunca.
-Yoongi nu... încerc sa îl opresc dar prea târziu... De ce ai făcut asta tip si mă îndrept spre el ca sa îl lovesc dar mă prinde de maini și mă ține strâns în brațe eu dând drumul lacrimilor.
-Nu mai pot... plâng și îmi pun capul pe umărul lui Jimin venind și el și începe sa mă mângâie pe cap iar Yoongi pe spate.
-Gata liniștește-te îl aud pe Yoongi soptindu-mi la ureche eu calmandu-ma puțin.~Yoongi~
-După câteva minute simt cum se lasă moale și îl prind stil mireasa. Văd ca a adormit și îl pun ușor în pat apoi îl învelesc plasând un sărut pe frunte.
Mă uit la el cu doarme ca un bunny.
-Yoongi eu mă duc la serviciu ai grija tu de micuț.
-O sa am Jimin.
-Mersi spune și îl văd ieșind din camera apoi mă uit iar ființa de lângă mine care doarme ca un copil mic apoi mă pun lângă el tragandu-l mai aproape de mine și punandu-mi mana în jurul taliei lui apoi încet încet adorm și eu.