~Autor~
Nu e ușor sa fii Demon. Nu. Nu e. Nici pentru el nu e dar dacă e cineva langa tine care e la fel. Este.~Jungkook~
-NU SE POATE! Nu poate. Nu.. Yoongi. .
Acum știu cine sunt.. Stiu.. Îmi amintesc tot...
,,Aici mi-a fost gândesc și înghid în sec când văd ca scoate un pistol și mi-l pune la cap apoi..."
...
,, apoi mă trage de mână și aud o împușcătura în zid ,din spate văd o păpușa ce seamănă cu mine.
-Ce naiba?
-Jungkook îmi pare sa fac asta dar trebuie sa iti înscenam propria moarte. Bea asta Jungkook spune Dean și îmi întinde un pahar cu un lichid negru eu făcând ce spune apoi negru.
Mă trezesc pe un pat lângă mine un băiat și o fata.
-Cine sunteți?
-Eu Dean ea sora ta Sara. Tu acum ești un demon.
-Un... Ce?
-O sa aflii pe parcurs, acum trebuie sa ne asculți. Ai înțeles?
-D-da.."Ies grăbit din casa ducandu-ma la secția de politie cu Sara în spatele meu. Vreau sa aflu tot acum. Motivul. Tot.
💖💖💖
~Dean~
Stau în celula dar ceva îmi atrage atenția. Jungkook și Sara.
-Ce cauți aici? Sara ti-am zis sa ai grija de el.
-Taci.. Zi-mi motivul pentru care am stat departe de Yoongi. ZI-MI
-Ca sa te apar..
-De cine? El putea s-o facă nu tu. Din cauza ta nu am putut sa îmi petrec timpul cu el .. cu toți în special Jin. Aici o sa stai mult și bine împreună cu Zico.
Spune repede și văd ca pleacă.
-Sara du-te după el și ai grija. Eu o să mă descurc mă uit la ea și văd ca face ce i-am spus.
~Jungkook~
Ies din spital dar simt o cârpă la nas apoi negru iar.....
Mă trezesc într-o camera. Încerc sa descui ușa dar nu pot.
-E cineva ?
Spun și văd ca ușa e descuiată pe ea intrând un băiat. Tot demon normal.-Tu ce o sa mai îmi faci?
-Hai cu mine,Jeon Jungkook defapt Min Jungkook dacă așa te cheamă. .
-..