Natan
Stoję i czekam pod ołtarzem aż słyszę stukot szpilek i widzę moją księżniczkę, która pod rękę prowadzi jej ojciec
Ps. Czy wspominałem wam, że przez ten cały czas pisałem z jej rodzicami podszywając się pod nią?? Upss... No ale robiłem to w dobrej wierze przecież nie mógłbym patrzeć jak stresuje się pisząc i czekając na okrzyl rodziców dlatego wziąłem sprawy w swoje ręce i w taki sposób wiedzą o wszystkim nawet o ciąży i akceptują to.... Jea. Natan jesteś hardkorem!!
Nasze spojrzenia spotykają się, przelewają do siebie falę miłości jak i szczęścia.
Nawet nie zauważyłem kiedy znalazła się naprzeciw mnie, jej blask tak mnie oślepił, że ocknąłem się dopiero kidy ksiądz kazał mi powtarzać po sobie.
-Ja Nataniel Flins biorę ciebie Dario Molerin za żonę i ślubuje ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz ,że będę przy tobie trwać w gorsze dni, dbał o ciebie do końca naszego pięknego życia i kochał każdego dnia mocniej skarbie - mówię swoje słowa, teraz jest kolej Darii, ksiądz zwraca się w jej strone a jej anelski głos otula moje uszy.
- Ja Daria Molerin biore ciebie Natanielu Flins za męża i ślubuje ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz, że będę przy tobie trwać w gorsze dni, dbała o ciebie do końca naszego cudownego życia oraz, że moja miłość do ciebie nigdy nie wygaśnie- kończy a ksiądz każe przynieść obrączki. Zakładamy je sobie na palce i słyszymy to piękne zdanie.
- Ogłaszam was mężem i żona, możesz pocałować pannę młodą - patrzę jej w oczy i widzę tą wielką miłość jaką mnie darzy, BOŻE JAK JA JĄ KOCHAM.
Nasze usta łączą się w pocałunku a w tle słychać oklaski, odrywamy się od siebie dopiero po chwili.
- Teraz złapie cię za rękę i nie puszczę skarbie, już nigdy - łapie ją za dłoń i schodzimy z ołtarza.
Zebrani ludzie zaczynają nam gratulować, nasi rodzice szczęśliwi życzą nam szczęścia, wujkowie kuzyni, wszyscy członkowie rodziny.Po chwili wszyscy jedziemy w jedno miejsce...
Wchodzimy na salę i będziemy się bawić!!
Wiadomo, pierwszy taniec, różne zabawy i takie tam, a ja już nie mogę doczekać się naszej nocy poślubnej, mam dla niej niespodziankę...
~~~
Krótszy tylko dla tego, że następny rozdział będzie.... NOC POŚLUBNA
A teraz pytanie, czy chcecie abym dokładnie opisywała te sceny czy nie, dajcie mi znać bo rozdział będzie niedługo. Chcę znać każdego głos!!
Bajoo😍😘
Ps. Wiecie co macie teraz zrobić 😉
CZYTASZ
Mate Alfy ✔
Werewolf" Czułam się jakby ktoś mnie obserwował, niestety nie mogłam nic zobaczyć bo było ciemno i w dodatku w lesie ~pewnie zaraz wyskoczy jakiś dzik i będę musiała spadać na drzewo ~pomyślałam sobie i zaśmiałam się w duchu Rozglądałam się uważnie przypatr...