Part 18

2.9K 205 2
                                    

"အဲ့ကိုယ္ဝန္က ငါနဲ႔ ရတာ "
"ဒါ ဒါဆို "
"ဘာေတြျဖစ္ကုန္တာလဲ ရႊန္းရယ္ "
"အစ္ကို ညီမတို႔နားလည္ေအာင္႐ွင္းျပပါဦး "

သူ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ကို မာန္ပါပါခ်လိုက္ရင္း အတိတ္ ကို ျပန္သ႐ုပ္ေဖာ္ေျပာျပေနတယ္ ။ "ကိုယ္႔နာမည္က သုတေမာင္ သဇင္နဲ႔ ကိုယ္က ခ်စ္သူျဖစ္တာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ "
"ဟင္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီ ဟုတ္လား သူနဲ႔ ငမွဴး ျပတ္တာ လပိုင္းပဲ ႐ွိေသးတာကို ဒါဆို မျပတ္ခင္ကတည္းက တြဲေနၾကတာေပါ့ "
" ကိုယ္နဲ႔သူ ခ်စ္သူအဆင့္ထက္ နယ္ေက်ာ္ခဲ့ၾကတယ္ သူ႔ဘက္ကလည္း ၾကည္ျဖဴခဲ့တာပဲ ေနာက္ေတာ့ သူ႔မွာ ကိုယ္ဝန္႐ွိလာခဲ့တယ္ အဲ့ကတည္းက ကိုယ့္ကိုေ႐ွာင္ေနေတာ့တာ "
"အယ္ ဘယ္လိုႀကီးလား တျခားသူေတြက ကိုယ့္ကိုတာဝန္မယူမွာဆိုးလို႔ေတာင္ အတင္းလိုက္ကပ္ေနၾကတာကို "
"အင္းေလ သူက ဘယ္လိုႀကီးလဲ "
"ဘယ္လိုႀကီးရမွာလဲ ကိုယ္က မ်က္ႏွာမြဲေကာင္ေလ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ပိုက္ဆံ႐ွိတဲ့သူကို ေရြးသြားတာ "
"အစ္ကိုကေရာ သူနဲ႔ထိပ္တိုက္မ႐ွင္းဘူးလား "
"မ႐ွင္းပဲေနမလားကြာ ကိုယ္အေၾကာင္းစံုသိနဲ႔ေန႔က သူ႔အိမ္ကို လိုက္သြားတာကို ကိုယ့္ကို ေခြးေမာင္းသလိုေမာင္းထုတ္ၾကတယ္ ၿပီးေတာ့ သူ႔သမီးကို ဆက္ပတ္သတ္ေနရင္ တရားစြဲမယ္ အမႈဖြင့္မယ္ဆိုၿပီး ေျပာတယ္ "
"စြဲလည္းစြဲပါေစေပါ့ အစ္က္ုက မွန္တဲ့သူပဲေလ "
"ကိုယ္ မရရေအာင္ သူ႔ကိုျပန္ယူမွာ အခ်ိန္ ေကာင္းကို ေစာင့္ေနတာ "
"အစ္ကိုကသာ ေစာင့္ေန ဟိုကျဖင့္ လက္ထပ္ေတာ့မွာကို ငိုေတာင္ငိုခ်င္လာၿပီ "
မ်က္ႏွာေလးေတြဆူပုတ္ေနတဲ့ ရႊန္းနဲ႔ျမင့္မိုရ္ ကိုၾကည့္ၿပီး
"မင္းတို႔က ငါ့ထက္ေတာင္ ပိုခံစားေနတာလား "
"အို ခံစားရတာေပါ့ ငမွဴးဆိုတာ ကြၽန္မတို႔ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္သလို သူ႔ခ်စ္သူကလည္း ကြၽန္မတို႔ရဲ႕ အေရးအႀကီးဆံုး လူတစ္ေယာက္ အဲ့ေတာ့ အခုပြဲကို လက္မခံႏိုင္ဘူး "
" ငါတို႔ပူးေပါင္းၾကမလား "
"ကြၽန္မတို႔က ဘာလုပ္ေပးရမွာလဲ "

◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾◾

" ျမင့္မိ္ုရ္ တစ္ေယာက္တည္းလား ရႊန္းေရာ မပါဘူးလား "
"သူ ဧည့္သည္ တစ္ေယာက္ ေတြ႔စရာ႐ွိလို႔ ေနာက္မွလိုက္လာလိမ့္္္မယ္ "
" imm ပါ ေခတ္ေနေရာ ေနေကာင္းရဲ႕လား "
ေခတ္ေနရဲ႕ နာမည္ကို ေခၚလုိက္တဲ့ မွဴးသက္တန္႔ အသံေတြက တုန္ရီေနတယ္ ။ မ်က္ရည္မက်ပါနဲ႔ ငမွဴးရယ္ အခုခ်ိန္မွာ နင္စိတ္မာႏိုင္ရမွာေပါ့ ။
"ေအး ေခတ္ေနလည္း ေနေကာင္းပါတယ္ ငါတို႔က နင့္မဂၤလာေဆာင္ မလာႏိုင္လို႔ ႀကိဳၿပီး လက္ဖြဲ႔လာေပးတာဟ ေခတ္ေနလည္း သူ႔လက္ဖြဲ႔ထည့္ေပးလိုက္တယ္ သိလား "
ျမင့္မိုရ္လည္း မငိုမိေအာင္ ထိန္းၿပီးေျပာေနရတာ အရမ္းပင္ပန္းေနၿပီ ။ ရႊန္းကလည္း အခုမွၾကာေနတယ္ ။ သဇင္ကေတာ့ မ်က္ႏွာက ျပံဳးရႊင္လို႔ အေတာ္ေပ်ာ္ေနတဲ့မ်က္ႏွာ ။
"အင္းပါဟာ နင္တို႔မလာႏိုင္တာ ကိစၥမ႐ွိပါဘူး ငါနားလည္ပါတယ္ "
"ဟုတ္ပါတယ္ ငါကေလးေမြးရင္ေတာ့ နင္တို႔လာအားေပးရမယ္ေနာ္ ငါ့ကေလးကို နာမည္ ဘယ္လိုေပးရပါ့ မိန္းကေလးေမြးရင္ မွဴးေခတ္သဇင္ အဲ့လိုဆိုလွလား "
ခနဲ႔သလို ေျပာလိုက္တဲ့ သဇင့္စကားေၾကာင့္ ျမင့္မိုရ္ ေဒါသက ေထာင္းခနဲျဖစ္သြားတယ္ ။
" အဲ့နာမည္က မလွပါဘူး သဇင္သုတ ဆိုရင္ေရာ အေဖနာမည္ကို ေနာက္ကေနထည့္ေပးလိုက္ရင္ ဘယ္ေလာက္လွသလဲ "
ျမင့္မိုရ္ ေျပာစကားေၾကာင့္ သဇင္ မ်က္ႏွာပ်က္ သြားၿပီး
" နင္ေပးတဲ့နာမည္မွာ သက္တန္႔နာမည္လည္း မပါဘဲနဲ႔ "
"Aww ဟုတ္သားပဲေနာ္ ငမွဴးနာမည္မွ မပါဘဲနဲ႔ "
သဇင္ သိလိုက္ၿပီ ။ ျမင့္မိုရ္တို႔ တစ္ခုခုကို သိထားတယ္ဆိုတာ ။ အေျခေနကို ရိပ္စားမိေတာ့ ဒီမွာ ၾကာၾကာမေနသင့္ေတာ့တာလည္း သိေနတယ္ ။ အဲ့ဒါနဲ႔
"သက္တန္႔ သဇင္တို႔ ျပန္ၾကရေအာင္လား ရႊန္းက ဘယ္အခ်ိန္လာမွန္းမသိတာ ေစာင့္မေနပါနဲ႔ေတာ့ သဇင္ ေနလို႔သိပ္မေကာင္းေတာ့ဘူး ျပန္ရေအာင္ ေနာ္ "
"ငါမျပန္ခ်င္ေသးဘူး ငါ့သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ေတြ႔ခ်င္ေသးတယ္ "
"သဇင္ရယ္ ေနပါဦး ဒီေန႔က ငါတို႔နဲ႔နင္ေနာက္ဆံုးေတြ႔ရတာလည္း ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္သြားႏိုင္တယ္ဟ ရႊန္းကို ခဏေစာင့္ပါဦး "
"နင့္စကားက ဘာလဲ ျမင့္မိုရ္ ငါက ဘာလို႔ ေနာက္ဆံုးေတြ႔ဆံုမႈျဖစ္မွာလဲ "
"ငါဆိုလိုတာက နင္တို႔လက္ထက္ၿပီးရင္ နင္တို႔လည္းမအား ငါတို႔လည္း အလုပ္႐ႈပ္ေနမွာနဲ႔ ေတြ႔ဖို႔အခ်ိန္မေပးႏိုင္ေလာက္ေတာ့ဘူး ဒါကို ေျပာခ်င္တာပါ နင္က ဘာလို႔ ေၾကာက္လန္႔တၾကားျဖစ္ေနရတာလဲ "
" ဟင့္အင္း ဘာမွမျဖစ္ဘူး "

Fujoshi ရေးတဲ့ဖူးစာ (Complete) Where stories live. Discover now