Part 11

3.1K 225 3
                                    

"​ေခတ္​​ေန ဘာ​ေတြျဖစ္​လို႔လဲ နင္​့မ်က္​ႏွာ​ေလးလည္​း ​ေခ်ာင္​ၾကသြားလိုက္​တာ "
ျမင္​့မိုရ္​ရဲ႕စကားကို ရႊန္​းကလည္​း ​ေထာက္​ခံတယ္​။
"ဟုတ္​တယ္​ နင္​့မွာဘာစိတ္​ညစ္​စရာ​ေတြ႐ွိ​ေနတာလဲ မွဴးသက္​တန္​႔​ေၾကာင္​့လား "
"ငါတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ျပတ္​သြားၿပီ "
"ဟယ္​ ဘယ္​လိုျဖစ္​တာလဲ ငါတို႔ OTP ​ေလး ငါတို႔ဘာမွလည္​းမသိရပါလား "
"ငါလည္​း သူ႔ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔ ဆံုးျဖတ္​လိုက္​ရတာပါဟာ ငါ့ရင္​ထဲမွာ နာက်င္​ရလြန္​းလို႔ ထံု​ေနပါၿပီ သူငါ့အ​ေပၚ တကယ္​မခ်စ္​ခဲ့ဘူးလို႔ ငါထင္​တယ္​ "
"ငါတို႔ကို ​ေသခ်ာနားလည္​​ေအာင္​ ​ေျပာျပပါဦး "
" သူအခုထိ ​ေကာင္​မ​ေလးနဲ႔မျပတ္​​ေသးဘူး​ေလ ငါျဖစ္​​ေစခ်င္​တာက သူတစ္​​ေယာက္​ကို ျပတ္​ျပတ္​သားသား ​ေရြးခ်ယ္​သင္​့တယ္​ သူအခုလို ငါးရံ႕ႏွစ္​​ေကာင္​ဖမ္​းတာမ်ိဳး ငါလက္​မခံႏိုင္​ဘူး အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ ငါသူ႔ကိုလမ္​းခြဲလိုက္​တာ ၿပီး​ေတာ့ ငါက​ေနာက္​လူမဟုတ္​လား ငါပဲ​ေနာက္​ဆုတ္​​ေပးသင္​့တာ​ေပါ့ ငါ့​ေၾကာင္​့ သူ႔ကို ပတ္​ဝန္​းက်င္​က လက္​ညိွဳး ထိုးၾကမွာလည္​း မလိုလားဘူး "
​ေခတ္​​ေန ​ေျပာရင္​း မ်က္​ရည္​​ေလးဝဲလာတယ္​ ။
"​ေခတ္​​ေန ငါတို႔စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူးဟာ တကယ္​​ေတာ့ အခုလို​ေတြျဖစ္​ရတာ ငါတို႔အျပစ္​လည္​းမကင္​းဘူးပဲ နင္​့ကို​ေျမႇာက္​မ​ေပးခဲ့သင္​့ပါဘူး "
"မဟုတ္​တာပဲ ျမင္​့မိုရ္​ ရယ္​ နင္​တို႔ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ ​ေျမႇာက္​​ေပး​ေနပါ​ေစ ငါတို႔ကိုယ္​တိုင္​မပါရင္​ မျဖစ္​ပါဘူး "
"​ေခတ္​ နင္​တို႔တကယ္​ပဲ လမ္​းခြဲလိုက္​ၿပီ​ေပါ့​ေနာ္​ 😔😔 "
"ငါ စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး ရႊန္​းရယ္​ နင္​အရမ္​း​ေမ်ွာ္​လင္​့ထားတာ ငါသိပါတယ္​ "
"နင္​မမွားပါဘူး နင္​ဆံုးျဖတ္​တာမွန္​တယ္​​ေလ နင္​့​ေနရာမွာ ငါဆိုလည္​း ဒီလိုပဲ ​ေတြးမိမွာပဲ "
" ငါနင္​တို႔ကိုရင္​ဖြင္​့လိုက္​ရတာ ငါဝမ္​းသာတယ္​ အနည္​းဆံုး​ေတာ့ တစ္​​ေယာက္​တည္​း ႀကိတ္​ခံစား​ေနစရာမလို​ေတာ့ဘူး​ေပါ့ ဒါနဲ႔ ဟို​ေကာင္​မ​ေလးကို အျပင္​ထြက္​ခိုင္​းလိုက္​ရတာ အားနာစရာႀကီး ျပန္​​ေခၚလိုက္​ပါဦးဟာ "
"​ေအး ​ေမ့​ေတာင္​​ေနတယ္​ 😂😂 ရႊန္​း ငါ ယုယကိုျခံထဲမွာသြား​ေခၚလိုက္​ဦးမယ္​​ေနာ္​ "
ျမင္​့မိုရ္​ ယုယကို​ေခၚဖို႔ ျခံထဲဆင္​းသြားတယ္​ ။
"​ေခတ္​ မျပန္​နဲ႔ဦးဟာ ငါတို႔မုန္​႔လုပ္​စား​ေနၾကတာ နင္​လည္​းစိတ္​​ေျပလက္​​ေပ်ာက္​ ငါတို႔နဲ႔​ေနဦး​ေလ "
"​ေအးပါ ရႊန္​းရယ္​ နင္​တို႔နဲ႔​ေတြ႔လိုက္​ရ​ေတာ့ ခံစားရတာနည္​းနည္​း​ေပါ့သြားသလိုပဲ 😅😅 "

Fujoshi ရေးတဲ့ဖူးစာ (Complete) Where stories live. Discover now