7

812 34 4
                                    

(Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen 🙏🏼 )

Bakışlarımı yoldan Zayn'e çevirdim.

"Nereye gidiyoruz, söyle hadi!" Bilmem kaç kere sorduğumda tekrardan göz devirdi. Görkemli büyük bir villanın bahçesine giriş yaptık. Yine bir şey söylemeden arabayı park edip indi. Peşinden bende indiğimde ellerimi ellerinin arasına aldı ve eve doğru ilerledik.

"Seni birileriyle tanıştıracağım." sonunda bir açıklama yapmıştı. Aklıma birden samsung tablet tanıtımı yapan çocuğun "Bokta çıkabilir güvenemiyorum." lafı geldiğinde güldüm. Cidden şu an öyle bir durumdaydım. Zayn, kıkırdayan bana baktığında boşver dercesine elimi savurdum. Kesinlikle anlayamazdı!

Kapıyı çaldı. Bir kaç saniye sonra kapıyı...Louis Tomlinson açtığında rengimin attığını hissettim.

"Hoş geldiniz." Louis'in kendine has tınısı kulaklarıma ulaştığında kocaman gülümsedim. Zayn bana yardımcı olmak adına içeriye sürüklediğimde arkamda ki Louis'e melül melül bakıyordum. Gerçekti ve tam karşımdaydı.

"Önündekileri kaçıyorsun." Zayn konuştuğunda bakışlarımı Louis den çekip önüme çevirdiğimde ayaklarım bir an dolaştı. Zayn elimden tutmasaydı büyük ihtimalle yeri boylardım.

Harry Styles,

Niall Horan,

Liam Payne,

Gülerek beni izliyorlardı. Neredeydi şu mantığım?

"Beni ilk gördüğünde böyle tepki vermemiştin." Yanımda homurdanan Zayn'i duymamazlıktan geldim. Çocukluğumun grubu tam karşımdaydı! Bu hayalin ne demek olduğunu bilemezdi!

"Naber dostum?" dedi Liam, Zayn'e ve sarıldılar.

"Uzun zaman oldu."dedi Niall ile sarılırken. Harry ve Louis ile de sarıldıklarında sıra bana geldi.

"Bu hanımefendi ile bizi tanıştırmayacak mısın Zayn?" Harry tüm alıcılığı ile konuştuğunda BÜYÜLENDİM.

"Siktir, Harry." diye Zayn terslendiğinde elimin tersi ile Zayn'e çarpabilirdim.

"Mira ben."dedim garip bir duyguyla. Hayal değildi, gerçeğin dibindeydim.

"Niall bende biliyorsun zaten." Elini tokalaşmak için uzattığını sanırken beni kendine çekip sarıldı. Birazdan bayılıcaktım!

"Uzun zaman önce tanışmıştık, öyle değil mi?"devam ettiğinde şaştım kaldım.

"Hatırlıyor musun gerçekten?"

"Beni sarma ile tanıştıran birini unutmak mümkün değil!"

"Ciddi olamazsın?"

"Ne oluyor ya?" Liam hepsinin iç sesini dile getirmiş olmalıydı.

"Eh, biraz bileğinde ki dövmen de yardımcı olmadı değil şimdi." Tüm gözler bileğimde ki iç içe geçmiş rakamlara kaydığında Louis atladı.

"Bizi de aydınlatsanız?"

***

Olanları anlatmadan yemek masasına geçmiştik. Çok şaşırmıştım. Birinin beni hatırlayacağı düşüncesi..o kadar kişinin içinden hiç de aklımın ucundan geçmemişti.

Bunu kendim söylemezdim de zaten.

"Mira yanlış hatırlıyorsam, düzelt." Sarışını gülerek onayladım. O zamanları özlemiştim. Lise zamanlarıydı ve kan damarda durmuyordu neredeyse.

"Sanırım ilk Amsterdam konserimizdi. Grup kurulduktan iki sene sonra olmalı. Konser bitmiş kulise gidiyoruz korumaların önüne bir kız atladı."O gün yaşananlar gözümün önündeydi.

Appreicate |MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin