Min Yoongi: 26 yaşında ünlü bir şarkıcı,
Rap yapmak hayatı gibi bir şey. Dışarda ki herkese nezaketten yoksun biri olarak kendini gösteriyor. Gerçek Yoongiyi sadece Park Jimin(menajeri) biliyor.
Aşk'a inanır fakat hiç aşık olmamıştır.Jeon Jungkook: 25 yaşında amatör fotoğrafçı. Manzara resimleri çekmeyi çok seviyor. Meşhur olabilirse kendi atölyesini açmayı planlıyor. Ve hiç aşık olmamıştır. Herşeye kendini kolay kaptıran bir kişiliği var. Taetae(Jungkookun Taehyung'a yaptığı kısaltma), Hoseokie ile çocukluktan beri arkadaşlar.
Kim Taehyung: 25 yaşında kendi halinde bir medya yazarı. Jungkook ve Hoseok ile çocukluktan beri kopmayan arkadaşlık bağları var. Kendisinin kişiliği saçma sapan şakalar yapan(Seokjin hyungdan sonra) ve her şeye gülen bir insandır.
Jung Hoseok: 25 yaşında dansçıdır.
Mükkemel üçlüden en önemlisi sayılıdır. Çünkü Jungkook ve Taehyung 25 yaşında olmalarına rağmen dakika başı çocuk gibi kavga ederler ve Hoseok onları ne yapıyor ediyor barıştırıyorlardı. Hoseok düşünceli ve naif bir insandır. Aşkı arıyor.Park Jimin: 26 yaşındadır. Yoonginin menajeridir ve menajeri olmasının yanı sıra en iyi arkadaşıdır. Yoonginin diğer beyni bile olabilir. Düşünceli bir insandır. Hatta bazen çok düşüncelidir bu huyunu hiç sevmez çünkü her hareketini düşünüp adım atar. Lisedeyken asık olmuştur fakat aşkı hor görülmüş ve dalga konusu olmuştur çünkü hoşlandığı kişi homofobikdir. Aşkını ilan ettiğinde ise lise hayatı tam bir şekilde zehir olmuştur.
Aşka inanır fakat korkuyordur.Park Yoona: 20 yaşında öğrencidir.
Park Jimin'in kız kardeşidir.
Jungkook ile arkadaştır, hyungunu çok sever. Küçükken Hyungundan hoşlanmıştır fakat bu küçüklük aklı olduğu için ikiside takmamıştır. Deli dolu bir insanın olduğu kadar da sersemdir.
Her erkekde aşkı arar ki bu yüzden çok üzülür.Kim Seokjin: 26 yaşında bir mankendir. Kendine hayran bir kişiliğe sahiptir, her dakika kendini övmekten sıkılmaz.
Jungkookların ve Yoongilerin en sevdikleri hyungudur. Dede şakaları yaptığı için arkadaşları onla hep dalga geçer. Kim Namjoon'a âşıktır. Namjoon deyince hayat durur onun için.Kim Namjoon: 27 yaşında bir Kim Company şirketinin CEO'dur.
Arkadaşlarına çok önem ve değer verir. Kişiliği baskındır. Seokjine âşıktır fakat ona bunu belli etmekten korkar çünkü o şu yaşına kadar akıl ve mantığa dayalı yaşamıştır.Bu ilk kitabım inşallah beğenerek okursunuz. Aslında Sopefullum fakat aklıma bu kurgu geldiğinde direkt Jungkook'u düşündüm ve yaptım:)
Sope için aklımda farklı bir kurgu var.
Umarım beni ve kitabımı seversiniz 🐧...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passions&Love|Yoonkook ✓
Teen Fiction"YOONGİ SENİNLE SEVİŞMEYE BAYILIYORUM!" -18 fin| #1taemin