15

2K 75 63
                                    

Yüzümde gezinen fırça beni kahkaha atmaya itsede kendimi sıkıyordum.
Stüdyodaydık.
Biraz sonra-yaklaşık on beş dakika- canlı yayına çıkacak ve hayranların affına sığınacaktık.
"Efendim,makyajınız hazır. İsterseniz ana koltuklarda oturabilirsiniz." (Ana koltuk ne amınakoyayım?)
Makyöz'ü başımla onaylayarak dediği koltuklara ilerledim.

Yoongi tuvalete kadar gitmişti. Ben burada heyecandan ölüp biterken, beyefendi sıçıyordu!

Derin düşüncelerimden çıkmamı sağlayan elime dolanan, kemikli eli olmuştu. Eli bile harika olabilir miydi insanın?
Aklıma eli ile ilgili fantezi bulmayı not ettim. Olmalıydı yani.

Etrafıma göz gezdirdim.
Herkes koşuşturuyor,üstler altlara emir vererek ne yapacaklarını söylüyorlardı.
Kameralar ayarlanıyor,flaşlar patlıyordu.
Tırstım.
Milyonlar önüne çıkmak bana göre değil Min Yoongi'nin işiydi fakat mutlu ve rahat olabilmemiz için bu şarttı.

"Ne hissediyorsun tatlım?" Yoonginin mayhoş sesi içimi gıdıklamıştı. Ayağımı krem rengi olan döşemeye daha çok bastırdım ve ayağım ile JK-MYG yazdım.
"Hhım, demek JK ve MYG ha?" Yüzümde ki bütün kan yanaklarıma toplanırken gözlerimi kaçırdım. "Korkuyorum." fısıldadım ki fısıltımı ben bile zor duymuştum.
İtiraf etmek zordu.
"Jeongguk,ben yanındayım." Yanağıma usul bir öpücük kondurdu. Sulu değildi fazlasıyla kuru ve duygu içerikliydi.

"Biliyorsun,bu bizim için gerekli." Aslında şimdi ne kadar bencil olduğumu anlamıştım. Anında gözlerim dolmuştu.
Ben kıytırık,daha sonra göremeyeceğimiz insanlardan korkarken,O bizim için kariyerinden vazgeçmeyi göze almıştı.
Yıllarca emek verdiği rap,hiphop,vokal kariyerini çöpe atmaya hazırdı.
O her şeyi yapmaya hazırdı. O harika bir insandı,sevgiliydi. O kusursuzdu bana rağmen. Ben onu gölgeliyordum. Ben ona layık değildim. O bir kızla evlenebilir ve o kız ona istediği kadar çocuk verebilirdi.
Belki bizde çocuk evlat edinirdik ilerleyebilirsek? Hah!
Kendi kanından olmayan bir çocuğu nasıl istesindi ki?
Ama başta dedim ya bencil bir insanım diye... ben ondan vazgeçmezdim,vazgeçemezdim.
O benimdi ve benim kalacaktı.
Vücudunda benim izlerim vardı.
Vücudumda onun izleri vardı.
En önemlisi kalplerimizde birbirimizin izleri vardı.

Baş parmakları ile ne zaman aktığını bilmediğim yaşlarımı sildi. "Neden akıtıyorsun o incilerini?"
Burnumu çektim. "Bir an için seni haketmediğimi düşündüm."  Ne kadar kekelemesemde sesim titremiş,kırık çıkmıştı.
"Şişt bakayım. Kim demiş? Asıl ben sana bu kadar geç kaldığım için seni haketmiyorum. Am seni kimseye vermem Kook. Kalbin,bedenin,ruhun bana ait. Bunu unutma ve boş kuruntuları aklından sil." Elimi tutup kalbine koydu. "Bu işe yaramayan organ parçası sen olduğun zaman çalışmaya başladı. Önceden de atıyordu evet ama yaşadığımı hissettirmiyordu Jeongguk. Sen benimsin ve ben benim olanı paylaşmayı sevmem."
Kaşlarımı kaldırdım. "Şimdi başkası ne alaka? Kim alacak beni senden? Kimse alamaz ki alsada ben gitmem hem sen beni bırakmazsın."
Güldü ve bana sarıldı. Elleri ense saçımla oynuyordu. "Ben bilgilendireyimde."

"Min Yoongi ve Jeon Jungkook! 30 saniye sonra canlı yayına geçiyoruz! Herkes yerlerine! Her şey hazır. 3,2,1 Kamera!"

***

"Efendim, daha önceden hiç Lgbt'yi destekleyen mesajlar ya da simgeler yayınlamıyor ya da belirtmiyordunuz. Herkes sizi homofobik sanıyordu ve bu duruma şaşırdılar."

Yoongiye göz ucuyla baktım o ise baş parmağı ile avuç içimi okşadı ve güldü.
"Hiçbir zaman homofobiğim demedim."
Hemen mikrofonun başına başka muhabir geçti.
"Nasıl gay veya biseksüel olduğunuzu anladınız Yoongi bey?"
Buna karşı kahkaha attı.
"Hey! Ben gay veya biseksüel değilim."
Gözlerim onu bulduğunda ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
Muhabirler ağızları açık, cevap bekliyordu.
"Ben Jeonggukseksüelim." Bütün muhabirler derin bir nefes almıştı.
Ama bir dakika jeonggukseksüel? TANRIM! Rezil oluyorum!
Dirseğim ile onu dürttüm ve o beni kolu altına çekti.
Yanağı boynuma yaslıydı.
"Peki ya Jeongguk bey? Siz ne zamandan beri yöneliminizi biliyorsunuz?"

İşte korktuğum yer gelmişti. Tanrım bana soru sormadan bu gece rahat bir şekilde bitemez miydi?
Bakışlarım soruyu soran muhabire çıktı. "Kendimi bildim bileli gayim."
Tek nefeste tek cümleyi söylemiştim ve o kadar rahatlamıştım.
Bakışlar tekrar Yoongiye döndü.
"Yoongi bey, peki hayranlarınızın buna tepkisini bilmek istiyor musunuz?"
Yoongi gözlerinde hafif bir titreme ile baş onayı verdi.
Ve arkadaki hayran kitlesine göz gezdirdim,gezdirdik.
Beklemediğimiz anda gelen haykırışlar o sese doğru yönelmemize sebeb oldu. "Lanet eşcinseller! Sizden nefret ediyorum!"
Bir diğeri ise, "Yanarak ölmeyi hakediyorsunuz sizi orospu çocukları!" Güvenlikler isyan çıkaranları bastırmaya çalışıyorlardı fakat işe yaradığı söylenemezdi. Böyle olacağını biliyordum. Bir erkek çıkıp,"SİZ PİSLİĞİN TA KENDİSİSİNİZ! HİÇ ERKEK ERKEĞE AŞIK OLUR MU? TOPLAR SİZİ!"
Düşünceleri iğrençti ve bakış açım bulanıyordu.
Yoongiye baktığımda bakıyordu o seslere karşı. Sadece bakıyordu.
"Siz sadece farklı şeyler arayan seks oyuncaklarısınız!" Ve daha niceleri.

Yoongi sakinlikle ayağı kalktı. "Biz seks oyuncağıyız öyle mi? Siz hani şu 'düz' insanlar bizim yedi yirmi dört seks yaptığımızı düşünüyorsunuz bunu siz yaparken! Fakat şöylede bir gerçek var ki," Eliyle beni yanına çekti. "Bu çocukla,sevgilimle ve yakında eşim olacak ERKEK ile yedi yirmi dört seks yapmak harika olurdu. Onun vücuduna tapıyorum,kalbine taptığım gibi."
Devam etti. "Bizim gerçek hayranlarımız bizi destekleyeceklerdir. Yedi yirmi dört seks yapan birine göre az sonra yapacağım şey sizi iğrendirmez umarım." Diyerek özlemini çektiğim gül kurusu dudaklarını, dudaklarım üstüne yerleştirdi. Kayışım kopmuştu. Sınır noktam buraya kadardı çünkü bu dudaklara tapıyordum. Çevremde ki insanlar silikleşti odak noktam sadece Yoongi oldu.
Ellerimi ensesinde birleştirerek ona karşılık verdim. Dudaklarımı ısırdı sanki istediği bir şeyi yapmamı söylermiş gibi. Sanırım anlamıştım.
Zıplayarak kucağına bindim. Bacaklarımı beline dolamıştım. O ise hem dudaklarımla uğraşıyor hemde bizi çıkışa ulaştırıyordu tam kapıdan çıkarken ikimizde kameralara ve bize laf edenlere karşı 'fuck' işareti yaptı. Ve nereden çıktığını bilmediğim Gökkuşağı olan 'eşcinsel'bayrağını üstümüze çekti.
Hoş bir kareydi.
Yoongi her şeyiyle her şeyimdi.

 Yoongi her şeyiyle her şeyimdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Passions&Love|Yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin