4

3.2K 151 66
                                    

Taehyung

Kaç gündür bu tatil köyündeydim ve istediğim gibi bir taslak oluşturamamıştım.
Ve üstüne üstelik Jungkook ve Hoseok beni çağırıyorlardı.
Belki de bu kitap işini ertelemeliydim?

Kapım tıklatılmıştı. Oda servisi falandır diye düşünmüştüm. Ayağa kalkıp kapıyı kim olduğuna bakmadan açmıştım.
"Oda servisini çağırmamıştım ki ben? Hem şu an müsait değilim lütfen daha sonra gelebilir misiniz?" Arkama bakmadan yürüyordum. Arkamdan bir kıkırtı gelmişti. "Oda servisi değilim." Bu? Ah Jimin!
Elimi enseme koyup ona döndüm. "Ah, şey...pardon. Oda servisi sandım." Yine o tatlı gülümseme... "Önemli değil dedim ya." "Ne yapıyorsun? "
Sorduğu soru ile hâlâ taslağını oluşturamadığım kitabım aklıma geldi. "Hâlâ kitabımın taslağını oluşturamadım. İlk defa böyle oldu ve moralim gerçekten bozuk." "Ah anlıyorum, yardım edebilirim? " Cidden... şu hâli çok yenilesi geliyordu gözüme...
Tanrım! Taehyung neler düşünüyorsun öyle?
"Heey? Orda mısın Tae?" Şimdi de Tae mi demişti? Şeker gibi emebilirdim bu çocuğu! (Fesat düşünmeyin djdjdjdjdj) "Bana Tae mi dedin?" Sorumla bir an ciddi olmuştu. "Samimi davranmam kötü mü oldu? Cidden Özür dilerim ben.. öyle demek istedim ve ded-" "Ah! Susar mısın? Kötü olmadı hoşuma gitti ondan öyle dedim Chimchim?" Yaptığım kısaltmayı 1 dakika önce bulmuştum bence çok yakışmıştı. Yüzüme anlık da olsa karmakarışık bir şekilde bakmıştı. "Ah, peki Taetae. Yardım edeyim?" Gülümsedim.
"Neden olmasın, fikirlerine ihtiyacım var. Nede olsa bir okuyucumsun. " "Aynen."
____________________

"Ya bence öyle yapma. Şey olsun şey... böyle bir yere gitsin ikiside orda tanışsınlar sonra başta birbirlerinden gıcık kapsınlar falan işte." Tek kaşımı kaldırdım. "Klişelerden şaşma diyorsun ha?" "Ya ne olacak? Hem bak klişeler vazgeçilmezdir." Duraksadı ve "Bir şey soracağım ama yanlış anlamanın istemem." Başımla onayladım. "Kore de belkide tek BL(Boy Love) yazarı sensin, yadırgamıyor musun? Seni dışlamıyorlar mı?" İçime bir anda huzursuzluk çökmüştü. Yoksa Homofobik miydi? Gözümde ki heyecan,parıltı uçup gitmişti. "Neden öyle düşündün? Evet bazı yazarlar beni dışlıyor fakat bu benim mükemmel bir yazar olduğum gerçeğini değiştirmez. Ve sadece düz olanlar mi aşık olabilir? Homoseksüeller aşık olamaz mı? Benim düşüncem eşcinsellerde aşkı hakediyor ve benim hayatımda Homofobiklere yer yok." Rahatlamıştım çünkü kaç gecedir aklımdan Jiminin cinsel eğiliminin düşünmekle geçiriyordum. Bir şey olduğundan değil. Meraktandı...
Öyle olmalıydı. "Benim aksine yüzü gülmüş, gözleri parlamıştı.
"Homofobik misin?" Sonunda!
Şaşırmış gibi duruyordu.
"Hayır!" "Sadece merak ettim çünkü LGBT'yi tek destekleyen sensin. Bu. Bu hayranlık duyulası. " Gözlerimden alev fışkırdığına emindim. Ama bu alev farklı bir şeydi. Arzu? Tutku? Hayır başka bir şeydi...
"Peki sen? Eğilimin ne?" Pat diye sormuştum bu yüzden gözleri irileşmişti sonra hemen toparlamış yüzüne yaramazlık ifadesi koymuştu. "Bilmek mi istiyorsun?" "Bilmek istiyorum ki sordum." Aferin Tae. Sakin bir şekilde. "Bilmek istiyorsan çabala." Ona yaklaştım. Nerden geliyordu bu cesaret bilmiyordum. Belkide düzdü ve benimle alay ediyordu. Bilemezdim. O ise gözlerime bakıyordu, doğrudan. "Ne yapmamı istersin?" Fısıldayarak söylemiştim. Benim şu an düşünmem gereken bir kitap taslağım olmasına rağmen sikimde değildi şu an umurumda olan önümde ki küçük civcivdi.
"H-hiç. Yani b-bilmem." Kekelemişti bu kıkırdamama sebeb olmuştu. Beni itiklemiş derin bir nefes almıştı. "Ay! Bu oda sıcak oldu be! Camları açalım, bugün doğal gazı çok yakmışlar kesin." "Jimin. Bu pansiyonda doğal gaz yok, Sobalı. " "Iı bende soba dedim ya zaten. Hem soba ile nasıl ısınıyor burası be?" "Pansiyonu incelediysen bir kaç soba var bir tane değil." Ona doğru adımlayınca yüzünde heyecanlı bir ifade oluşmuştu. "Ş-şey benim bir işim vardı gitmem lazım. Sen benim dediklerimi düşün." Kaşımı kaldırdım. "Hangisini eğilim konusu?" Gözlerinde ki ateşi görmüştüm buna emindim. "Hayır! Kitap fikirini. "deyip kaçmıştı.
Yüzümde adlandıramadığım bir gülümseme vardı...
Sanırım kitap taslağım hazırdı.

Passions&Love|Yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin