BTS-Spring Day / BTS(V)-Stigma
Yoona
Yeri gideli neredeyse bir saat olacaktı ve bende bu süreç içinde Hoseok ile yazışıyordum.
Aklım karmakarışıktı.
Depresif hissediyordum,sebebi yoktu.
Bambam ile Yeri ikilisini düşündüm belki olabilirlerdi fakat bildiğim kadarıyla Bambam şuan'a kadar kimseden hoşlanmamış o hep 'sap' takılan kişilerdendi.
Belki Yeri, Bambam'a iyi gelirdi belki de kötü.
Bilinemezdi.
Bizim bilinemediğimiz gibi.
Aslında şu 'şimdi biz neyiz?' olaylarından hiç haz etmezdim. Neysek oyduk işte. Teklife veya belirtmeye gerek var mıydı bilmiyordum. Jimin hyungum ile Taehyung da belirsizlik içindeydi bildiğim kadarıyla..
Yani illa gerekli miydi bir teklif,bir çift söz?
Onun yanında huzurluydum,mutluydum, onun yanında olmayı seviyordum.
Bu yetmez miydi? Bir bakıma bakacak olursak, Hoseok'un tepkisinden de korkuyordum(?)
Belkide ciddi bir şeye hazır değildi. Tamam hemen evlenmiyorduk fakat ilişkide basit iş değildi.Karşılıklı sevgi,sadakat,saygı bunlar basit miydi?
Şıp diye olacak şeylerse şuan evlenmek istiyordum.
20 yaşımda olmam umurum değildi. Evlenecektim.
Ama işte her şey istendiği,umulduğu gibi ilerlemiyordu ki anasını satayım.
Ki zaten başından-çocukluğumdan- beri normal bir kız olmamıştım.
Çevrem-ailem de dahil- her zaman hanım hanımcık,saygılı bir kız evladı isterdi fakat benide seviyorlardı tabii.
Ben bolca küfür ederdim.
Bende olmadığı halde 'sik/sikerim' kelimesinden vazgeçemezdim. Önüme gelene, "Sik kafalı,sikimsonik,sikimi ye vb." cümleler kullanabilirdim ki yakınlarım beni bilirdi hiç kimse için ağızımı değiştiremezdim.
Kendimi kısıtlayamaz,yargılamazdım da. Beni ben olduğum için doğal olduğum için severdim.
Tamam makyaj yapardım ama benim her şeyden önce ruhum doğaldı.
Ne olmuş makyaj yapıyorsam? Kendimi güzel hissetmek için bunu yapıyor olabilirdim ya da kendi kusurlarımı kapatmak için. Size neydi? İnsanlar hiçbir zaman susmazdı zaten. Ne yapsak beğenmez,bir kulp bulurlardı/bulurduk. Her neyse nerede kalmıştım?
Ha, şu ad koyma işi...
Ben bazen evliliği bile gereksiz bulabiliyordum. Çünkü karşılıklı ettiğimiz yemin bana resmiyetten daha anlamlı geliyordu.Ben bunları düşünürken telefonuma-bugün bir türlü susmamış olan- bir sürü mesaj gelmişti.
Ah, düşünürken Hoseok'un attığı mesajlara karşılık verememiştim.Hoseokie
O zaman buluşuruz, değil mi?
(10.53pm)Hey?(10.57pm)
Uyuya mı kaldın güzelim?(23.04pm)
İyi uykular bebeğim. (23.16pm)
Tanrım! İşte bana bu yeterli geliyordu. Bir güzelim demesi...
Resmiyete,ilişkimizin adının olmasına bedeldi zaten.Yoona♡
Ah,uyumamıştım.
Sadece dalmışım bir şey düşünüyordum kusura bakma.Bir kaç dakikaya mesaj geldi.
Hoseokie
Ne düşünüyordun? Bir şeye mi canın sıkkın?
Yoona♡
Hayır.
Dedim ya sadece aklım takılı kalmış.
Önemi yok.
Ee en son ne konuşuyorduk?Gerçekten ama gerçekten amacım trip atmak ya da canını sıkmak değildi. Alakası bile yoktu ki.
Hoseokie
Hayatım anlatır mısın?
Yerimde tepinerek ofladım. Anlatamazdım ki canımız sıkılırdı! Ve ben aramızın boşuna bozulmasını istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passions&Love|Yoonkook ✓
Teen Fiction"YOONGİ SENİNLE SEVİŞMEYE BAYILIYORUM!" -18 fin| #1taemin