24.06.19
(Kore'nin onur haftası tarihini bilmediğim için Türkiye'ye göre yapıyorum.)"Jungkook hadisene ya!" Ona bir bakış atmamla sustu.
Tabi ki susacaktı, Ben Jeon mükemmel Jungkook değil miydim? Ama konu Yoongi olunca işler dümdüz yürümüyordu.
"Jungkook kıtlıktan çıkmış gibi yiyorsun hayatım. Sen değil miydin 'pride haftasına gitmezsek bir daha vermem!' diyen? Neden bu kadar yavaşsın?" Haklıydı çünkü bu altı gün benim için o kadar önemliydi ki!"Haklısın tamam,bitirdim zaten." Ağzımı silip selpağı çöpe attım. Birkaç gündür Yoongi'de kalıyordum ve bu birkaç günde elimizden geldiğince anı biriktirmiştik. Her bir anımız özel ve güzeldi. Bunlar için Yoongi'ye minnettardım.
Aklıma gelen şeyle ona döndüm,"Taehyung'lar gelecek değil mi?" Tek kaşını kaldırdı. "Sence sadece onlar mı geliyor? Namjoon hyunglar ve Hoseoklar da geliyor,hayatım." Gülümsedim çünkü gerçekten bu bizim gibi başlı başına gay bir grup için önemli bir haftaydı değil mi? Aramızda tek Hoseok düzdü! O da araya kaynamış olsa gerekti. Omuz silktim kendi kendime,benim kadar gay yoktu.Telefon erkanım aydınlanıp
SeokJin hyung arıyor... imgesi gözüktüğünde hemen açtım. "Hyung-nim, uzun zamandır görüşemiyoruz!" Kahkaha attı. "Jeongguk çünkü senin görüş açında sadece Yoongi'in penisi var! Hiç bana zaman ayırmadın seni küçük şeytan! Ki tuvalete bile zaman ayıramamışsındır şimdi Yoongiden!"
Kızardım. Hatta domatese dönüşmüş geri kalan hayatıma domates olarak geçiş yapabilirdim.
"Hyung~" diye mızıldandım. "Öyle şeyler yapmıyoruz ki! Ben yapar mıyım hiç? Yoongi yalvarıyor ama vermem ben!" Kesinlikle gaza gelmiştim.
Umarım Yoongi duym-
"Öyle mi? Hıım 'Yoongi lütfen bir tur daha! Veya 'içimde olmana bayılıyorum.' Imm birde 'duvarlarım sana bayılıyor.' Bunları başkası demedi değil mi Kookie~"
Ben domates mi demiştim? Şuan bambaşka bir şeydim. SADECE KIRMIZI OLAN HER HANGİ BİR ŞEY.
Arkamda olan-bana dayayan- Yoongi'yi omzum ile vurup itekledim. "Öyle bir şey ne zaman dedim?" Tabiki demiştim ama asla kabul edemezdim. "Ah,bilmiyorum fakat bunları dediğine eminim Kook. Ah acaba artık ses kaydı falan mı alsak ya da video? Unuttuğumuz zamanlar izleriz ya da dinleriz." Gözlerimle ağzım aynı oranda açılabildiği kadar açılmışti resmen. Ne diyordu bu manyak? "Ne yapacaksın Yoongi onları? İleride torunlarınamıza izletip 'dedenize de ne çakmışım be!' mi diyeceksin? Tanrı aşkına! Konuştukça batırıyorsun."Telefonda hâlâ bekleyen Jin hyung,"Ay dayanamayacağım ben daha! Banane sizin cinselliğinizden sıktı be! Ben diyor muyum sana, 'Namjoon'un babacık fantezisi var.' diye? İşte sende de- AH BİR SANİYE DEDİM BİLE! Ihm, b-ben kapatayım! Orada görüşürüz!"
Cümlelerin ışık hızında sıralayıp kapatmıştı. Tanrım ben ne kadar aptalsam Jin hyung ondan iki kat daha aptaldı. Ve en sevdiğim hyungumdu.-
-
-Yürüyüş alanına varmıştık ve Taehyungları bekliyorduk. Tanrım her yere bu çocuk geç kalabilir miydi?
Yoongi ile giriş alanını görebiliyorduk. Bir kaç metre önümüzde güvenlik şeridi vardı. Yanımızda bayraklarımız yoktu en azından benim çünkü Yoongi'nin bildiğim kadarıyla röportajda da yoktu ama bir şekilde yanındaydı ve harika bir görüntü oluşturmuştu. Tanrım...ona sırılsıklam aşıktım.
Her zerresine tapıyordum. Ki bir dine mensup değildim? Sanırım ben Yoongizm'e inanıyordum ya da şu bulduğum couple adımız olan Yoonkook'dan Yoonkookizm'e falan. Bizim aşkımız saf,ateşli,hırslı ve dahasıydı. Yoonkook bir yaşam biçimi bile olabilirdi.Ben hayatım boyunca hiçbir şeyden zevk almadığım kadar zevk alıyordum. Onun yanındayken kaygısız,bulutların üstünde gibiydim. Bir şeye endişelenmeme izin vermiyor asla şüphe çekecek hareket bile yapmıyordu. Yani eğer bir at kafalı gelse dese ki" Dostum,Yoongi seni aldatıyor!" Ona tek bakışımı atar ve 'Siktirgit'derdim. Yoongiye olan güvenim bambaşkaydı.
Bir aileye güvenmek,dosta güvenmek gibi değildi. Sevdiğin,aşık olduğun kişiye güvenmek bambaşkaydı.
Ki en başından da güvenilir birini seçmeniz lazımdı. Aşık olduğunuz insanı tabi ki seçemiyorduk buna çare yoktu. Ama yinede aşık olduğumuz insan güvenilir olmalıydı ve ben Yoongiye sınırsız güveniyordum.
Ben çok şanslı bir piçtim.
En iyi dostlara sahiptim,en iyi hyunglarıma,aileme ve Yoongiye sahiptim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passions&Love|Yoonkook ✓
Teen Fiction"YOONGİ SENİNLE SEVİŞMEYE BAYILIYORUM!" -18 fin| #1taemin