Jungkook
Elimle saçlarımı karıştırıyor ve aynı zamanda da dudaklarımı ısırıyordum.
Medyada gezen Yoongi ile öpüşmemiz beni hem sevindiriyor hemde bir o kadar üzüyordu.
Yoongi...
Sonuçta o bir ünlüydü ve onun biseksüel/gay olması hoş karşılanmazdı aynı zamanda sırf bu yüzden benden uzak durmasını istemiyordum.
Onu yeni kazanmış ve iki gün üst üste seks yapmış ve o iki gün içinde aşkımızın,sevgimizin uçuk noktalarında yaşamıştık.
Bunlar özeldi ve güzeldi.
Yoonginin beni silmesine dayanamazdım,yapmazdı değil mi?Bunu sorgulamam ona güvenmemekle alakası yoktu ki olsa bile haklı olurdum fakat işin garip kısmı ona kendimden çok güveniyordum.
Yoongi daha uyanmamıştı ki ben bile Hoseok'un çağırısı ile güzel uykumdan -en önemlisi güzel kolların arasından- uyanmıştım.
Videoya tekrar tekrar bakıyordum,evet yayınlanacağını Yoongi biliyordu ve beni ortalıkta öpmemeliydi işte!
Kendisini,kariyerini düşünmeliydi.Yoongiyi ne kadar uyandırmak istesemde kıyamıyordum uyandırmaya çünkü o kadar huzurlu ve melekimsi bir şekilde uyuyordu ki kıyamıyordunuz işte.
Ama kıymalıydım! Önemli bir durum vardı,bir acil durum,kırmızı alarm!Jimin zaten Yoonginin telefonunu esir almış derecede çaldırıp dururken, Yoonginin hâlâ uyuması da şaşırılacak işti doğrusu.
Üstümde sadece baksır vardı Hoseokun lafları yüzünden giyinmeyi bile akıl edememiştim ki!
Elimle Yoonginin omzunu sarstım fakat adamda tık yoktu bile.
O an gözüm boynuna gitti,ne güzel yemişim adamı be! diye gururlandım sonra falan ama durum bu değildi hâlâ ciddiyeti kavrayamamıştım. Belkide Yoongi bu olayı görünce aramıza mesafe koyacak ve bir şekilde üstünü kapatacaktı belkide...
Aslında aklımda iyi bir senaryo yoktu aklım hep vasat ve korkunç olan yerlere takılıyordu maalesef.
"Yoongi! Adam kalksana be! Medya bizi konuşuyor sende fosur fosur uyuyorsun! Cırkım çıktı şurada seni uyandırayım derken!" Ağzının içinde bir şeyler geveleyip o mükemmel(!) uykusuna geri dönmüştü.Sonra aniden sırtına oturdum ve acıklı bir inleme duydum demekki uyanması için bunu yapmalıymışım.
Eliyle gözünü ovup bana döndü,"Bebeğim, ne oluyor sabah sabah? Sabah seksi istiyorsan orası başka ama iki gün zaten yeterince yapmadık mı?" Sonuna doğru yüzü piç gülümsemesini aldı hayırsızın.
"İkı gün beni yerken öyle demiyordum ama! 'Bu son' diye diye götüm su borusu oldu be!"
Sonra asıl konumuzu unuttuğun aklıma geldi,elimle saçlarımı dağıttım ve yüzüne baktım.
"Yoongi bir şey diyeceğim ama korkuyorum." Aslında ne kadar ciddiye almadıysam o kadar korkuyordum her an beni bırakır gider diye elimde olan bir şey değildi. Yoongiyi çok seviyor ve bir o kadarda beni bırakır diye korkuyordum.
Ellerini kucağında olan bacaklarıma getirip destek verircesine okşadı.
"Dinliyorum bebeğim."
Oysaki Yoongi uyanmadan önce ona söylemekte kararlı ve cesurdum noldu bir anda böyle?
Ağzımı birkaç kere açıp daha sonrasında kapattım, anlatamayacaktım böyle giderse.
Sonra tam başımın yanında ampul yanmış gibi bir şey oldu ve ellerimi şıklattım. Sonra o ampulu ellerimi savarcasına kovdum.
Kucağından inip mutfakta bıraktığım telefonumu aldım ve odamıza geri gelerek Yoonginin bakışları altında kucağına tekrar oturdum.
Derin,bir nefes aldım.
"Bak Yoongi, bu göstereceğim şeyden sonra....bilemiyorum Imm belkide devam etmek i-istemezsin. Sonuçta s-en bir ünlüsün değil mi? Y-yani ne bileyim işte! K-korkuyorum."
Kararlı ve cesur olan yanım Yoonginin uyanması ile korkak yanımın arkasına sığınmıştı. Onlarda korkuyordu Yoonginin bizi bırakmasını. Biz derken yani benim içimdeki benler,of!
Yoonginin bakışları değişmiş olayı kavramaya çalışıyordu sonra telefonumu alıp kilidini açtı ve videoyu oynatmaya başladı.
Ellerime gözlerimi sımsıkı kapattım.Tam şuan uyuya kalmak ya da bayılmak falan istiyordum. Benden ayrılmasına dayanamazdım hemde bakirliğimi aldıktan sonra değil mi?
Bu çok onur kırıcı olurdu. Ondan daha önemlisi şu iki gün içinde o kadar birbirimize 'seni seviyorum' demiştikki bunların yalan olmasına dayanamazdı küçük yüreğim.
Video bittiğinde uyuya kalamamak ve bayılamadığım için depresyona girmiştim.
Yüzüne bakmaya korkuyordum. "Daha erken yayılmasını bekliyordum." Fısıltısını duyduğumda kaşlarım havalandı.
Daha erken?
Ha?
"Hı?" Az önce ona bakamayan ben şimdi gözlerine bakıyor ve ne dediğini anlamaya çalışıyordum
Elini yanağıma yasladı ve bende kendimi yanağına yasladım anında,işte üzerimde etkisi buydu.
"Güzelim,bunun için mi kendini yiyip bitirdin? Ben bu sabaha kollarımda sen burnumda kokun uyanmak istiyordum,senin gereksiz kaygılarınla değil." Burnumu öptü. Ki bu çok şeydi... bir fangirlin shipini flörleştiğini gördüğünde ki his gibi.
"Jungkook, zaten şuan'a kadar ayrıydık sırf bu video olayı yayıldı diye senden ayrı kalamam anlıyor musun beni?" Devam etti. "Ki bunu ben planlamıştım. Her şey tıkırında işliyordu. Aslında aklımda daha başka olaylar vardı ama o partide yanında gördüğüm kızla aklım yerinden çıktı ve dayanamadım ki iyi bir malzeme vermişiz eminim bu videoyu satan iyi para kazanmıştır sonuçta kimseyle görülmemiş Min YoonGi bir erkekle öpüşüyor, bu olay çok yankı yapmış ki haklılarda. Ama bunun bizi ilgilendirdiği kısmı göremiyorum.
İnsanlar her zaman yargılar seni,Jungkook. Şarkıcı olduğumda ki yakınlarımın yargıladığı gibi. İnsanları mutlu etmek benim görevim değil kaldı ki ben iyilik meleğide değilim. Beni seven hayranlarım ilk başlarda kıskançlık yapsalarda beni destekleyeceklerine inanıyorum fakat dediğim gibi ilk önce kıskanacaklar çünkü Tanrım bir Min Yoongi kolay yetişmiyor tamam mı? Şu mükemmelliğe bak! Ama şanslısın bebek sınırlı üretim olan beni- ki tek üretim benim- sen kaptın."Dolu gözlerimde omzuna vurdum.
Hâlâ övüyordu kendisini piç!
Sınırlı üretimmiş! Kıçımın sınırlı üretimi!
Elleri ile gözlerimi silip beni omzuna yasladı ve boynunda derin bir nefes çektim içime.Yoongi telefonunu masadan aldı ve birkaç tuşa bastı.
Telefonu kulağına götürdüğünde onu izlemeye başladım. Kimi arıyordu o?
Bir-iki çalıştan sonra açmıştı her kimse. "Bir kez anlatacağım iyi dinle. Benim için bir magazin programı ayarlamanı istiyorum." Dudaklarım şaşkınlığın verdiği etki ile açılmıştı çünkü yaptığım araştırmalara göre Min Yoongi şuan'a kadar hiçbir programa katılmamıştı sadece konserler öncesi kısa bir konuşma yapardı hepsi bu.
"Evet evet Jungkook ile katılacağım,artık rahat bırakta uyuyayım."
Feelsten geberiyordum.
Beni bırakacak diye korkumdan bir şey de yememiştim hem. Beni bırakacak dediğim adam benimle programa çıkıyordu.Transtan çıkmamı sağlayan Yoonginin gözümün önünde patlattığı elleriydi ki irkilmiştim.
"Olay hallolduğuna göre bu koca bebeği doyurmaya gidelim sonrada beni doyuracağız."
Kaşımı kaldırdım. "Neden sonra seni doyuruyoruz? Benimle yemeyecek misin ki?" Güldü.
"Hayır tabiki yiyeceğim. Fakat yemekten sonra bir Jungkook iyi gider diye düşünüyorum?" Bunu ağzından salya akarmışcasına söylediği için yutkundum adam beni hemen etkisi altına alıyordu!
Başımı salladım düşünmemek için.
"Hah! Beni yiyecekmiş! Görürsün sen. İki gündür yedin yiyeceğin kadar. Sen beni kerhane çalışanı mı sandın be! Vermeyeceğim görürsün sen işte VER-ME-YE-CE-ĞİM!"***
Günün sonunda nasıl oldu sormayın ki ben bile bilmiyorum(!)
Gerçekten beni yemişti.
Kalçam o kadar acıyordu ki ama bunu gülüşümle örtüyordum.
Adam sevgisinin hıncını yatakta gösteriyordu ki yedi tur yapmıştık.
Bana karşı bir kedi misali olsa da yatakta kaplana dönüşüyordu. Şuan arkamda kollarının arasında olduğum adama bayılıyordum.
Min Yoongi cazibesi buydu sanırım?Eveet uzun bir aradan sonra buraya tekrardan geldim wkxbeixn
Ya nası desem aslında yaz tatile kadar beklemeyi planlıyordum ama dayanamadım yahu! Sahuru yaptığım gibi yazmaya başladım ki 2 gibi mi ne başladım saat 05.06 amınakoyayım ekxbwixb
Herneyseee okunma sayısı 1,42 bin bence çok hoş! Benim öyle çok sayılarda gözüm yok yani ne bileyim bu ficide zaten öyle çok okundun diye yazmadım yazmak istediğim için,yazdım çünkü Yoonkook'u seviyorum abi!
Lütfen yeni başladığım Namjin ficime bakın biliyorum yeni başlananan kitapları okumak pek hoş değil çünkü yb beklemek zor bunu yaşıyorum bende eheh ama en azından bir yazıp bitirdiğim Jihope var ona bakabilirsiniz ha?Sizi seviyorum♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passions&Love|Yoonkook ✓
Genç Kurgu"YOONGİ SENİNLE SEVİŞMEYE BAYILIYORUM!" -18 fin| #1taemin