3

3.6K 157 19
                                    

*medyaya kral bir video koydum,isterseniz bakın:)

Jungkook...
1 hafta sonra..
Hep onu düşünmem neye dahil?
Aklıma gelmesi hemde olur olmadık yerde.
Neden bunu yapıyor, onu düşünüyordum hiçbir fikrim yoktu.
En azından bunu kendime yapmamalıydım. Tamam erkeklerden hoşlanıyorum, evet ama....
Bu Yoongi olamazdı değil mi?
O ünlü bir insandı, ben onu,sevsem aşkından ölsem bile beni sevemezdi,sevmezdi. Hem belki sevgilisi bile vardı? Hem onun eğilimini bilmiyordum ki hemen senaryolar yazmıştım kafamda.
Uyumam lazımdı, sakinleşmem ve şu saçma duyguları atmam lazımdı!

_____________________
Ne demiştim ben? Duyguları atacaktım değil mi? Atmak değil üstüne üstüne gidiyordum. Rüyamda onu görmüştüm! Hemde ne halde?
Çıldırmak üzereyim. Hormonlarıma sahip çıkamıyordum.
Elim telefona gidip onun hesabını açmıştım. Her resmi güzeldi ki çirkin olsa bile bana harikulâde geliyor, ekranla yaklaşık iki dakika falan bakışıyorduk. Resmin her yerini inceliyor hafızama kazımak istiyordum. Bana ne olmuştu?
Bu ilk görüşte aşk falan olamazdı.... değil mi?
Ayağı kalkıp banyoya ilerledim, elimi yüzümü yıkadım. Kendime gelmeye çalıştım. Bugün çekimim vardı ama gitmeye üşeniyordum çünkü üzerimde büyük bir halsizlik vardı.
Patronu aramam gerekti...
"Merhaba,hyung." "Ah, Kookie. Bir şey mi oldu?" Duraksadım. Ne olmuştu ki? Neden gitmeyecektim işe? Sebebim var mıydı? Yoksa sebebim şu kalbimde ki ağırlık mıydı? Benim her halükarda o işe gitmem lazımdı ki kendime bir atölye açabileyim.
"Ah. Bir şey olmadı. Sadece çekim saatini unuttum da sorayım dedim."
"4.30 uygun?" "Tabi ki. Görüşürüz hyung." diyerek kapadım.
Saat zaten 3'tü az bir şey kalmıştı dörde. Taehyungu aramam lazımdı, ne yaptığını merak ediyordum. "Hey, Taetae. Nasılsın?" Gülmüştü ne zaman Taetae desem hoşuna giderdi çünkü. "İyiyim, hatta çok iyiyim." "Bu sevincini neye borçluyuz? Yoksa şimdiden kurgun hazır mı?" Sessizlik oluşmuştu. "Ne kurgusu?.... Lan! Ben kitabı unuttum!" Ne? Taehyung kitap yazmaya diye gittiği bir yerde ilk günden kitap yazmaya başlayacağını mı unutmuştu? "Şaka mı yapıyorsun, serseri?" dedim şakayla karışık. "Hayır, ciddiyim. Yazmaya başlamadım. Dün bir çocukla karşılaştık sohbet falan edince, aklıma gelmemiş." "Dostum!" "Ne var?"
"Bir şey diyeceğim ama... sonra döveceksin diye korkuyorum."
"Ne var Jung?" "Hey! Bana öyle seslenme. Korkuyorum." "Tamam,kookie dökül. " "Sen diyorum ilk günden birinden mi hoşlandın?"
Kahkaha attı. "Ne hoşlanması? Ne var unuttuysam yazmayı?" Ah şimdide saçmalıyordu. "Anladım, sadece sordum canım." "Sorma, çünkü öyle bir şey yok kook."
Tanrım. Bu çocuk beni bir gün öldürecek. O sırada kapı açıldı ve Hoseok girdi, yorgun gözüküyordu.
"Hoşik! Neden bu kadar bitkinsin?"
"Ah biliyorsun, bu aralar çok yoruluyorum. Yeni bir koreografi düzenliyoruz,ondan." "Oh, çok yorma kendini. Seni yorgun görmeye dayanamıyorum." Sarıldı. "Tamam kookie, bugün bir şeyler yapalım?"
Çekimim var bugün ama çekimim en fazla 3 saat sürer ondan sonra sinemaya gidelim?" "Tamam."
Saate baktığımda çekim saatinin geldiğini görmüştüm. Hemen hazırlanmalıydım!
_________________________

Çekim yerine geldiğimde kameralarımı hazırlamış, mankeni bekliyordum. Sinirlenmeyecektim. Tabi ki sinirlenmeyecektim yaklaşık otuz dakikadır mankeni bekliyorduk!
"Hyung, gelsin artık şu!" "Ah! Geliyor."
Manken dediğimiz kız geldiğinde karşıma geçip pozlar vermeye başlamıştı. Dediklerime uyuyor ve ikiletmeden poz veriyordu. Bu iyiydi en azından mızmız değildi.
Çekimimiz yaklaşık iki buçuk saat sürmüştü şimdi ise resimleri kontrol ediyor, beğendikleri resimleri düzenliyordum. Kameralarımı toparladım ve kenara koymuştum.
Çekim paramı aldıktan sonra selam verip yola koyulmuştum. Tek istediğim eve gidip rahatça uyumaktı ama Hoseoka söz vermiştim ve aslında bilinç aldım yüzünden uyuyabileceğimi düşünmüyordum. Çekim boyunca Yoongiyi düşünmüş, aklımdan çıkmamıştı. Şu düşünceleri aklımdan çıkarmak istiyordum, Tanrım.
Çalan telefonuma baktım.
Hoseok arıyor...
"Efendim,Hoşik?" "Nerdesin?"
"Yeni çekimden çıktım, yürüyorum."
"O zaman adres söylüyorum gel."
"Tamam hoşik~"
"××××××× AVM." "Oh, yakınım oraya, geliyorum."
Kulaklığımı takıp zaten bana yakın olan AVMye ilerliyordum.
Her zamanki mekânmızdı orası, ne zaman sıkılsak oraya giderdik. AVM büyük olsa da içinde ki kafeler,sinema salonları samimi ve güzel döşenmişti. Sanki, gençlere özel olarak yani.
Kendi kendime düşünerek ilerlediğim yolun sonuna geldiğimi fark ettim.
AVMye giriş yapmıştım, sinema salonları en üst kattaydı. Oraya çıkmak için yürüyen merdivenleri kullanacaktım. Telefonuma bildirim gelmişti....Twitterdan.
Yoonginin bildirimlerini açmıştım.
MinYoonD gönderi paylaştı.

Passions&Love|Yoonkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin