Louis Tomlinson.
Chlapec, na kterém se podepsal krutý život.
Je nenáviděn a šikanován za to, kým je.
Jeho otec byl slavný zpěvák, který vzhledem ke svému přístupu k životu podlehl otravě alkoholem. Johanna, Louisova matka, se po smrti svého manžela musela vypořádat s dluhy, které jí její manžel zanechal a jelikož nezbývalo moc, z čeho by byla schopna uživit sebe a svého chlapce, musela se vypořádat i s exekucí, která jim postupně zabavila domov.
Johanna byla zoufalá a s malým Louisem neměla kam by se vrátila.
Po několika dnech strávených na ulici si ženy s dítětem všiml jeden muž. Soudě dle vzhledu byl bohatý a nabídl Johanně útočiště. Věděla, že to nebude jen tak, ale když viděla svého syna, nezbylo jí nic jiného, než souhlasit.
Avšak, vše se vyvíjelo nad její očekávání.
Po roce se Mark a Johanna vzali. Louis vyrůstal v domě, který byl jednou domem plným lásky, ale jak šel čas, vše se změnilo.
Mark začal pít a Johanniny obavy se naplnily. Z člověka, kterého snad i jednou milovala, se stal úchylný bastard, který jí vyhrožoval a vše skončilo domácím násilím. Johanna však potřebovala útočiště pro sebe a svého nyní třináctiletého Louise a proto trpěla.
Louis již chápal spoustu věcí, které mu dříve byly záhadou a jelikož svou matku miloval, snažil se za ni postavit. Bohužel Louisova snaha vedla k psychické i fyzické šikaně, kterou mu jeho nevlastní otec způsoboval.
Louis se proto začal řezat. Trestal se za každý matčin výkřik, za každou svou modřinu. Jeho mysl byla upjatá faktem, že vše zavinil on.
Ve škole však Louis šikanován nebyl. Studenti se ho báli a raději se mu vyhýbali. Nikdo jej neznal a nikdo se o to ani nepokusil. Všichni jej odsoudili dříve, než mu dali šanci.
Hlavním důvodem, který všechny lidi od Louise odrazoval, byl jeho děsivý zjev.
ČTEŠ
Skin || Larry Stylinson
Fanfic"Jsi na louce plné květin, kterou si vybereš?" "Tu nejkrásnější."