BÖLÜM#2

343 24 2
                                    

Her gün o pislik vampiri bulup öldürme arzusuyla yanıp tutuştum. Şimdiyse üniverstie son sınıf öğrencisiyim. Eski okulumdan ayrıldım çünkü kavga etmiştim. Her neyse... Hem part-time işimi hem de okulumu aynı anda götürebiliyorum. Biraz zor oluyor ama olsun.

Bugün yeni okulumda ilk günüm. Onun için erkenden kalktım. Elimi yüzümü yıkadımtan sonra salona geçip TV'yi açtım. Bir haber kanalı açıktı ve vampirlerin zavallı insanların kanını içip öldürdüğü haberleri vardı. Yüzünü tam hatırlamıyorum... Hani hatırlamazsın ama gördüğünde "heh işte buydu" dersin ya. Benim de durumum oydu. Haberleri izlemeye devam ettim belki onu görürüm umuduyla... Ama maalesef... Yine bulamadım onu.

Yemeğimi bitirdikten sonra TV'den müzik kanalı açtım ve dişlerimi fırçalamayı gittim. Dişlerimi fırçaladıktan sonra üzerimi giyinip da saçımı ve makyajını yaptıktan sonra çantamı alıp çıktım.

Yolda yürürken telefonumdan müzik dinlemeyi çok severim. Kulaklığımı çıkarırken telefonuma dolandığı fark ettim. Ama çok geçti. Telefonum yere düştü. Almak için eğildiğimde yere bir kolye olduğunu gördüm.
Kolye :

Alıp almama konusunda kararsız kaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alıp almama konusunda kararsız kaldım. Çok değerli gibi görünmüyordu. Ama çok güzeldi. Al beni diye bağırıyordu resmen. Bu ısrarlara dayanamayıp onu da aldım.

Sınıfa girdiğimde herkes bana değişik bakıyordu. "Yeniyim ya ondandır herhalde " diye düşünerek aldırmadan kendime bir yer seçip oturdum.

Çok geçmeden önümde siyah kapüşonlu biri durdu ve :

+Burası benim yerim.

-Oh... Özür dilerim.

Dedim ve çocuğun yüzüne bile bakmadan başka bir yere oturdum.
*
*
*
Yeni okulum eski okuluma yakın olduğundan çalıştığım pizzacı dükkanı da yürüme mesafesindeydi.

Önlüğümü giydim. Çok geçmeden patronum

+Hey! Eun Mi!

-Buyrun efendim?

+Teslimat için hazırlan!

-Peki efendim.

Dedim ve montumu giyip pizzayı da alıp yola koyuldum.

Adresteki eve geldiğimde kapıyı ancak birkaç kez tıklattığımda açıldı. Waov! Gerçekten yakışıklı çocukmuş! Her neyse... İşimize dönelim.

-Pizzanız efendim.

Parayı uzattıktan sonra...

-Afiyet olsun efendim.

İş yerine geri döndüğümde patronun işi çıkmış ve Ae Cha beni bekliyordu.

+Kanka neden burdasın gitseydin ya sen de.

-Ha gidiyim de vampirler yesin seni dimi.

Küçük bir kahkaha attım ve

+Ama sen neden bu kadar tatlısın.

Sarıldım ve

+Hadi gidelim o zaman!
*
*
*

Eve vardığımda direkt kendime kahve yaptım ve yatak odama gittim. Kolyeyi alıp incelemeye başladım...

Birden kolyeden mavi ışıklar çıkmaya başladı ve:

-Merhaba Eun Mi!

Korkudan çığlık atıp kolyeyi yere fırlattım...

BÖLÜM SONU...

KANLI AŞKIM ~ SehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin