Ae Cha'nın evine geldiğimde kapıya vurmaktan biraz çekinsem de sonunda başarabilmiştim. Ae Cha güler yüzle kapıyı açtı ve:
+ HoşgeldinDedi. Bense üzgün ve korkmuş olmama rağmen gülümsedim ve :
- Hoşbuldum canım.
Dedim. Burası benim evimden iki kat daha büyüktü ve güzeldi. Ceketimi askılığa astım ve birlikte oturma odasına geçtik.
+ Film izleyelim mi?
- Olur.
Film cdlerini gösterirken:
+ Hangisi olsun?
İçlerinden birini seçtim ve işaret ederek:
- Bu olsun.
+ Pekii~ Ama önce mısır patlatalım!
- Olur ~
Mutfağa geçtik ve Ae Cha tezgaha doğru yöönelirken ben de sandalyeye oturdum. Korkum yüzümden anlaşılıyordu. Ae Cha bunu farketmiş olacak ki:
+ Hadi amaa korkma artık bak ben yanındayım.
- Size zarar vereceğim diye çok korkuyorum. Tamam teknik olarak sen benden daha güçlü olabilirsin ama o şey benim içimdeyse ve size zarar vermek isterse bu olabilir. Sehun kötülük meleklerinin vampirlerden daha güçlü olabileceğini söylemişti.
+ Bak canım. Sana şunu söyleyeyim. Sen kötülük meleği olsan bile bana zarar veremezsin.
- Nasıl yani?
+ Şöyle: Kötülük melekleri (cebinden bir şey çıkartıp) bu işaretten korkarlar ve bana zarar veremezler.
Gösterdiği şey çok ilginç ve ürpertici bir işaretti.
- Peki benim bundan ürpermem normal mi?
+ Şu an içindeyse, evet.
Daha çok korkmaya başlamıştım. Ama hiç bozuntuya vermemiştim.
*
*
*
Mısırları patlattıktan sonra filmi izlemeye başladık. Bu bilim kurgu aksiyon karışımı bir filmdi. İkimiz de böylr filmlerden çok hoşlanırdık.Film bittikten sonra ikimiz de Ae Cha'nın odasına gittik. Ae Cha'nın odasında iki tane yatak vardı. Birisi kız kardeşinindi.
+ İstersen ışıklar açık kalabilir.
- Evet kalsın. En azından gece bir şeyler olursa daha erken durdurursun beni.
Dedim imalı bir şekilde.
+ Peki sen bilirsin. İyi geceler kanka.
- İyi geceler.
AE CHA'NIN AĞZINDAN
Gece kapıdan gelen seslerle uyandım. Eun Mi'nin acıkmış olduğunu düşünüp aşağı indiğimde Eun Mi dış kapıdan çıkmaya çalışıyordu ve çok sinirli görünüyordu. Yanına gidip iyi misin diye sorduğumda ise
- Sanane!
Dedi sert bir şekilde. Uyku sersemidir diye aldırmadım fakat olduğundan çok daha sertti. Ben de ne olur ne olmaz diye yanımda getirdiğim işaretimi çıkartıp ona gösterdim. Tahmin ettiğim gibi çok korkmuştu. Fakat geri çekilmek yerine bana saldırdı ve beni duvara fırlattı. Başımı çarpmıştım. Her şey çok bulanıktı fakat Eun Mi'nin dışarı çıktığını görmüştüm. Başımı çok kötü çarpmıştım ve yerimden kıpırdayamıyordum. Bir süre sonra zaten bayılmışım...
———————————————————
BÖLÜM SONU...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI AŞKIM ~ Sehun
FantastikYerde cansız yatan kanlı bedenin üzerinden kalktı ve ağzının kenarından akan kanı silip sinsi bir gülüş atarak bana doğru adımlamaya başladı...