Bir kolundan Kris bir kolundan da ben tuttum ve yavaşça Sehun'u yakınımızdaki ikili koltuğa oturttuk. Ben hala olanlar karşısında şok olmaya devam ediyordum. Yaşlarla dolu şaşkınca bakan gözlerimi görmüş olacak ki:
(S)+ Bana bak.
Dedi gözyaşlarımı silerken.
+(S) Sen hiçbir şey yapmadın tamam mı? Lütfen kendini suçlama.
Kendimi durduramıyordum. Birden Sehun'a sarılıp iç çekerek ağlamaya başladım. Az daha... Az daha...
- Özür dilerim... Özür dilerim...
Sehun beni kendinden ayırdı ve:
+(S) Ne dedim ben sana? Kendini suçlama. Sen hiçbir şey yapmadın. İçine giren kötülük meleği yaptı her şeyi. Sen de biliyorsun bunu. Lütfen, ağlama artık.
Son birkaç kez burnunu çektikten sonra gözyaşlarını sildim ve zor da olsa ağlamamı bitirdim. Onu daha fazla üzmek istemiyordum.
Kris'e döndü. O da donup kalmıştı olanlar karşısında. Sehun ayağa kalkıp onun yanına gitmeye çalışmışsa da acıyla geri yerine oturdu. Yarası daha tam iyileşmemişti. Kris bunu görünce onun yanına gelmek istedi. Sehun'un yanından kalktım ve Kris'in oturmasına izin verdim. Kris 'kardeşim!' deyip Sehun'a sarıldı.
+(K) Sen gitseydin ben napardım lan!
Ayrıldıktan sonra Sehun:
+Kardeşim bir süre daha benden kurtulamazsın.
Kris yarım gülümsemeyle
+ Deme öyle.
Bu konuşmadan sonra hepimiz gülümsedik.
Kısa bir sessizlikte sonra Ae Cha:
+ Bence bu haftayı hep birlikte geçirelim. Hem okulumuz da bir haftalık tatile girmiş.
Kris ve ben: Bize uyar.
Hepimiz Sehun'a döndük.
+(S) Peki... Bana da uyar.
*
*
*
Herkes dağıldıktan sonra benim girmediğini gören Sehun:+ Sen...gitmeyecek misin?
- Eğer izin verirsen burada kalıp sana iyileşmenin için yardım etken istiyorum. Bu olanlardan sonra seni yalnız bırakmak istemiyorum.
Onaylanmasını bekleyen gözlerle ona bakarken istemiyormuş gibi başını öne eğdi.
- Lütfen. Onca şey oldu zaten bari bunu yapmama izin ver lütfeen 🙏
Biraz sessiz kaldıktan sonra:
+ Peki o zaman.
Hafifçe gülümsedim ve koltuğa uzanmasına yardım ettikten sonra üzerine bir battaniye serdim.
- Mutfağa gidip çorba hazırlayayım. İyi gelir.
Gülümsedi, başını hafifçe öne eğip teşekkür etti.
Ah böyle yapınca ne kadar tatlı oluyorsun bir bilsen.
Yanından kalkıp çorba yapmak için mutfağa gittim.
*
*
*
Çorbayı yaptıktan sonra Sehun'un yanına gittim. Televizyonda kanalları geziyordu. Beni görünce kumandayı bıraktı ve kaseyi elimden almak için hamle yaptı. Geri çekerek:- Aa lütfen sen yorulma.
Dedim gülerek. Birkaç denemeden sonra güldü ve pes etti. Şu an tam küçük bir bebek gibiydi. O kadar tatlı ki...Çorbayı bitirdikten sonra yanımda getirdiğim peçeteyle ağzını sildim.
+ Yaptığın her şey için gerçekten çok teşekkür ederim.
Sadece başımı önüme eğip gülümseyebildim. Ne yapayım? Yanında konuşmayı unutuyorum.
Yemeğimizi yedikten sonra güzel aksiyonlu bir film açtım. Filmin ortalarına doğru Sehun'un yavaşça uyuklamaya başladığını gördüm.
- İstersen yatağına kadar gitmene yardım edebilirim.
+ Hayır teşekkür ederim. Ben gidebilirim.
Dedi ama ayağa kalkar kalkmaz acı ile geri oturdu. Hemen yanına gidip koluna girdim ve yatağına kadar yardım ettim.
+ Çok teşekkür ederim. Ne yapsam hakkını ödeyemem.
- Öyle deme lütfen. Sen geldikten sonra hayatıma renk geldi.
Anlamamış bir şekilde bakmaya başladı.
- Bakma öyle. Sen geldikten sonra hayatımda görmeyi hayal bile edemeyeceğim yerleri gezdim, tatmadığım duyguları tattım.
Biraz durduktan sonra ne dediğimi farkettim ve:
- Ö-yle ya-yani. I-ı şey. Ben benim de uykum geldi de, gidip şey yapıyım... Yerimi hazırlayayım.
Alelacele yanından kalkıp odasından çıktıktan sonra kapısını kapattım ve oturma odasında koltukta yerimi hazırladım ve yattım.
Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Ben neden öyle dedim ki? Off! Acaba anlamış mıdır? Ya da ne anlamıştır? Bunları düşündükçe yatakta debelenip duruyordum.
SEHUN'UN AĞZINDAN
Onun bu halleri gerçekten hem çok tatlı hem de çok komikti. Odadan çıkıncaya kadar gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Aslında tüm söyledikleri benim için de geçerliydi. Ben de onunla birlikte hiç gitmediğim yerlere gittim, hiç tatmadığım duyguları tattım... Artık o benim için çok değerli biri...
——————————————————————
BÖLÜM SONU...
(Yıllar sonra geri döndüm...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI AŞKIM ~ Sehun
FantasíaYerde cansız yatan kanlı bedenin üzerinden kalktı ve ağzının kenarından akan kanı silip sinsi bir gülüş atarak bana doğru adımlamaya başladı...