03.02.2017
Hyesa 🌸
Film izliyorduk.
Yani en azından ben film izliyordum. Jungkook tek sahneyi bile görmemişti eminim, sadece bana bakıyordu. Bazen yüzümdeki en ufak çizgiye kadar beni ezbere bildiğini düşünüyordum.
Resme yeteneği olsa ve gözleri kapalı beni çizmeye çalışsa bire bir aynımı yapacağından emindim. Sevilmeye layık bir adamdı.
Sırtımı iyice göğsüne doğru yasladım, kalp atışlarını hissedebiliyordum. Ona yaklaştığımda sürekli deliriyor gibi kalp atışları hızlanıyordu. Kendi kendime gülümsedim, tıpkı Jin bana dokunduğunda hızlanan kalbime benziyordu.
Kendisine aşık olmayan bir kadına aşıktı, bunu biliyordu ve yine de benimle olmaya devam ediyordu. Bu durum benim için de zordu, aşık olmadığım adamın kolları arasında mutluymuş rolü yapıyordum.
Aslında mutluydum, dünyanın en muhteşem erkeğiyle beraberdim. Bazen ise yetmiyordu, onunla öpüşmek Jin'in elime değen eli kadar beni heyecanlandırmıyordu.
Kafamı kaldırdım ve yanağına ufak bir öpücük bıraktım, yine de onu seviyordum. Tam olarak ne anlamda sevdiğimi bilmiyordum, dudağını öpmek yerine yanağını öpüyor olmayı tercih ederdim. Elini tutmak yerine sarılmayı, onunla sevişmek yerine sadece uyumayı.
Sırf bu yüzden, benimle birlikte olduğunda asla ileri gitmemişti. Sürekli durduran taraf kendisi oluyordu, sanki zamanında böyle hissedeceğimi biliyor gibi.
Gözleri
Yıldızları bile parlamıyormuş hissine kaptırıyor Saçları
Hiç çabasız kusursuzca dalgalanıyor
O çok güzelBirden bana bakarak şarkı mırıldanmaya başlayınca gözlerimi televizyona çevirdim. Filmi izlediğimi sanıyordum ama bittiğini fark bile etmemiştim.
Ve ona her gün söylüyorum
Evet, biliyorum
İltifat ettiğimde bana inanmayacak
Ve evet, bu çok üzücü
Benim onda gördüklerimi onun görmediğini bilmek.
Ama bana ne zaman 'Güzel miyim?' diye sorsa Diyorum ki...Sesini seviyordum, bana olan duygularıyla birleştiğinde kelimeler kulağıma daha güzel geliyordu. Aşkını güzel yansıtan biriydi, duygularına net bir şekilde şahit olmamı sağlarken zorlanmıyordu.
Yüzünü gördüğümde
Gücümün değiştirmeye yetmeyeceği hiçbir şey kalmıyor
Çünkü sen olduğun gibi harikasın
Güldüğünde tüm dünya durup hayretle bakıyor Çünkü sen olduğun gibi harikasın...Şarkıyı eskisinden daha farklı bir tonla bitirdiğinde kendimi gülümsemek için zorladım. "Bu sefer kötü söylemiş olmalıyım."
Jungkook hafifçe gülümsediğinde kafamı sağa sola salladım. "Kötü söylemedin."
Sanki bunu duymak istemiyormuş gibi benden uzaklaştığında derin bir nefes aldığını fark etmiştim. "O zaman neden eskisi gibi dinlemedin?"
İşte bu soruya verebilecek hiçbir cevabım yoktu.
O da cevabımı beklemek gibi bir hataya düşmemişti. Arkasını dönmüş ve evden dışarı çıkarak vicdanımın sesiyle beni baş başa bırakmıştı. Ona bunların hiçbirini yaşatmak istemiyordum. Kalbini kırmaktansa aşık olduğum adamdan vazgeçmeyi tercih etmiştim.
Buna rağmen bir şeyleri başaramıyorduk.
Gözlerimi kapatmadan önce Jin'in bana önceden yollamış olduğu şarkıyı açtım ve kulaklıklarımı taktım.
Nasıl cesur olunur?
Düşmekten korkarken nasıl sevebilirim?
Ama seni yalnız başıma izliyorum
Bütün şüphelerim
Aniden ve bir şekilde uzaklaşıyorBana bir adım daha yaklaş
Ona bir adım değil koşmak istiyordum. Onunla buluştuğumda sözlerinin samimiyeti tüm benliğime işlemişti. Biz hiçbir zaman olmamız gereken aşk hikayesinde birlikte yer almamıştık.
O sürekli benden uzaklaşırken, aslında bir o kadar da yakınımda durmayı tercih etmişti. Beni sevmekten korkabileceğini ise hiç düşünmemiştim.
Her gün öldüm ve senin için bekliyorum
Sevgilim, korkmaŞarkıda söylüyor olsa da onun ağzından sevgilim lafını duyabilmek için her şeyimi verebilirdim. Beni engelleyen ise sadece Jungkook'un sevgisiydi.
Zaman hala duruyor
Bütün güzellikler ise onda saklı
Cesur olacağım
Hiçbir şeye izin vermeyeceğim,
Seni alıp götüreceğimBen bin yıldır seni sevdim
Binlerce yıl daha seni seveceğimTıpkı benim onu sevdiğim gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories² Die | JJK ✓
FanfictionSadece basit bir şarkı, Ve bizim hikayemiz tam da böyle başladı.