7. Päivä Eleanorin kanssa

481 23 23
                                    

Kiitos teille rakkaat pikku muruset kun jaksatte lukee tätä! Tänään on mun merkkipäivä joten hyviä lukuhetkiä.

P.s. Aika tylsä luku, joten älkää hirttäkö mua.



1792 sanaa

Arian nk:

Heräsin aamulla kymmeneltä. En ollut meinannut saada illalla unta, vaikka yritin monia eri keinoja, oikeastaan kaikkia keinoja jotka tiesin, eikä uni meinannut silti tulla. Lopulta olin käynyt pienellä kävelyllä ja raikas yöilma oli auttanut. Olin nukahtanut, mutta ihanat painajaiset eivät jättäneet minua rauhaan. Ne olivat kuin varjo. Ehdit juuri unohtaa sen ja se tulee takaisin.

Kello oli nyt kymmentä vaille kaksitoista ja Gabriel toisi Eleanorin luokseni ihan kohta.

Kaadoin harmaan kahvikuppini täyteen teetä, sillä en juurikaan pitänyt kahvista. Join sitä jos tarjottiin, mutta jos sain päättää, join ennemmin teetä.

Otin hörpyn kuumasta teestäni ja kuulin oven käyvän.

"Aliaa!" Kuulin iloisen huudon ja laskin teeni pöydälle ja kyykistyin alas, kun pieni tyttö hyppäsi syliini.

"Hei! Oliko sinun minua kova ikävä?" Kysyin nauraen tytöltä, joka kiersi pienet kätensä ympärilleni.

"Oli! Oliko sinun minua ikävä?" Eleanor kysyi ja katsoi minua vihertävillä silmillään.

"Tietenkin oli, höpsö", sanoin nauraen ja näpäytin tytön nenää pienesti.

"Onkos Gabriel ollut kiltti sinulle?" Kysyin ja vilkaisin nopeasti seinään nojaavaa poikaa, jonka päälle oleva harmaa t-paita sopi hänelle täydellisesti.

"Polkkana on ollut minulle ilkeä!" Eleanor huusi ja katsoin tyttöä huvittuneena.

"Porkkana?"

"Gabliel ei pilä polkkanoista, joten nimesin hänet Polkkanaksi!" Tyttö sanoi iloisesti sylissäni.

"Eleanor, mehän sovimme ettet kerro siitä kenellekään!" Gabriel huomautti ja näin pienen punan hänen poskillaan.

"Mutta minä en salaa Alialta mitään!" Eleanor sanoi totisena ja katsoi Gabrielia.

"Vai et sinä pidä porkkanoista? Sehän on loistava nimi sinulle!" Huudahdin iloisesti ja kehuin Eleanoria hänen keksinästään upeasta nimestä.

Hetken naurettuamme Gabriel ojensi laukun, jossa sanoi olevan Eleanorin kellukkeet, uimapuku, pyyhe ja uimarengas.

"Tulen illalla hakemaan hänet. Soita sitten heti jos tulee jotain", Gabriel sanoi oven suussa.

"Totta kai ja kyllä me pärjäämme. Vai mitä?" Sanoin ja katsoin, kuinka Eleanor kietoi pienet kätensä veljensä jalan ympärille halaten tätä.

"Kyllä me päljäämme, pitä sinä hauskaa Feliks-setän kanssa", Eleanor sanoi ja irrottautui veljensä jalasta ja käpsötteli minun luokseni ja nosti kätensä ilmaan sen merkiksi, että hän tahtoi syliini.

Nostin hänet syliini ja Gabriel naurahti, asteli eteeni ja painoi suukon sisarensa otsalle.

"Totta kai", hän sanoi ja antoi samalla suukon minun otsalleni. Puna nousi poskilleni ja huomasin Gabrielin punastuvan kovaa vauhtia.

"Heippa!" Hän huikkasi ja lähti nopeasti.

"Gabliel tykkää sinusta", Eleanor sanoi ja laskin hänet sylistäni.

Naurahtaen vastasin, "veljesi ei tykkää minusta. Hän vain... pitää minua pikkusiskonaan, kuten sinä olet hänelle. Hänhän tykkää Sofiasta."

Rakkaudella satutettuWhere stories live. Discover now