7-ci hissə "Valkriye"

166 31 11
                                    

Murad divanda uzanmışdı. Aişa əynini dəyişib otağa girdi. Əyninə bir idman şalvarı və ağ rəngli futbolka geyinmişdi. Futbolkanın altında heçnə olmadığı anlaşılırdı və gözəl sinəsi azda olsa görünürdü. Divanda olan Muradın üzərinə bir anda çıxdı. Öpüşməyə başladılar və bir anda Muradın alt dodağını dişlədi. Biraz mazaxizm dolu olsa da bu onların hisslərini daha da oyadırdı. Aişa öz aşağı ətraflarını Muradın şalvarın altında belə rahatlıqla hiss olunan penisinə sürtürdü. Çox sürətlə nəfəs alırdılar. Murad köynəyini çıxardı və əlini Aişanın futbolkasının altında gəzdirməyə başladı. Döşlərini barmaqları ilə sıxırdı. Sonra əlini şalvardan aşağı doğru endirməyə başladı. Ayaqlarının arasının nəm olduğunu hiss etdikdə Murad dəli kimi sevişirdi. Aişa titrək səslə etmə deyə pıçıldadı. Murad özünü bir anda toparlayıb əlini çıxardı. Və Dodaqlarını ayıraraq onu qoxlamağa başladı. Aişa isə sanki dediyinə peşman olmuşdu. Yenidən Muradı öpməyə sürtünməyə başladı. Murad bu dəfə yenidən həmənki vəziyyəti alıb bir anda onu soyundurmağa başladı dəli kimi sevişirdilər. Və budur artıq Aişa onu öz içərisində hiss edirdi. Murad Aişanın istiliyini duyduqda sanki gözləri qapanırdı. Bir anda Aişanın ayaqları arasından biraz qan gəlməyə başladı. Aişa bakirə imiş. Qanı təmizlədikdən sonra yenidən davam etdilər 2 saatadək davam edildi. Onlar qoruyucudan istifadə etməyi belə unutmuşdular. Murad güclədə olsa kənara qurtarmağı bacarırdı hər dəfə. Sonunda artıq Muradın bütün enerjisi tükənmişdi. Ayrılıb sadəcə qucaqlaşdılar, Murad onu qoxlayaraq qulağına pıçıldadı:
(Murad) Səni sevirəm
Aişa bundan sonra sakitcə gözündən yaş axmağa başladı. Muradın yanına uzanaraq başını və sağ əlini Muradın sinəsinə qoydu, Murad da onu qucaqladı. Daha sonra hər ikisi Coe qutusundan bir ədəd siqaret çıxarıb çəkməyə başladı. Murad Aişanın alnından öpür və gözlərinə baxaraq göz yaşlarını silir. Aişa gözünü qaçırmaq istəsədə buna nail olmur. Qucaqlaşırlar Murad nədən narazı olduğunu soruşur və Aişa cavab verir:
(Murad) Nə oldu? , Nə üçün bu qədər peşmansan?
(Aişa) Mən etdiyim bir şey üçün peşman olmuram anı yaşamağı sevirəm. Cəmiyyətimiz üçün bu qədər önəmli olan bir pərdəni mən bu gün itirdim sadəcə ətrafdakılar mənə pis baxacağından qorxuram.
(Murad) canım bu pərdə heç bir əhəmiyyət kəsb etmir, sən nə üçün bir çoban arxasınca yürüməyi seçirsən. İnsan gərək ya çoban ola ya da qurd amma əsla çoban arxasıyca yeriyən sürüyə uyğunluq göstərən qoyun olmasın.
(Aişa) doğrudur, yaxşı ki, varsan. Tək güvənəcəyim insan sənsən heç bir zaman məni yanıltma.
Elə  bu sözləri eşidən Murad yenə tutuldu. Danışmadan sadəcə Aişanı qucaqladı. Gözlərini açdıqda artıq səhər olmuşdu. Aişa da oyandı. Murad çimmək üçün hamama girdi. Aişa çarpayıda uzanaraq düşünməyə başladı. Artıq bakirə deyildi, bir günün içərisində illərlə qorunulan pərdəni itirmişdi. Lakin o həmişəki insan idi. Heç bir şey dəyişməmişdi, dəyişən artıq onun bir pərdəyə bağlı olan həyat tərzinin aradan qalxması idi. Artıq bunu heç önəmsəmirdi. Yarımçıq işlərini bitirmək arzusunda idi. Murad hamamdan çıxıb, əynini geyindi. Səhər yeməyi yemədən çölə çıxdı. Məhəllə ilə yeriyərək dayanacağa gəldi evə gedəcəkdi. İki avtobus dəyişdirmək məcburiyyətində qalır. Yol boyu dünən baş verənləri düşünür. Birazda beli ağrıyırdı. Gəlib bir təhər evə çatır. Aişa isə xoşbəxt bir şəkildə kompyuterdə maraqlı bir məqalələr oxumağa başlayır. Türkiyənin qabaqda gedən universitetlərindən birinə onlayn şəkildə sənədlərini göndərir. Çox da ümidi olmur buna. Daha sonra çay isidir və Kompyuterdən "Asereje" parçasını qoyur. Musiqi oxuduqca o da dingildəyirdi. Murad günortayadək evdə oturdu. Axşama yaxın Bayram zəng etdi.
(Bayram) Ay Murad hardasan?
(Murad) evdə nə olub ki?
(Bayram) dur gəl Misantrophya Ayxanla pivə içirik, səninkidə burdadır.
(Murad) Mənim ki kimdi?
(Bayram) ofisant qızda.
Murad telefonu qapadıqdan sonra düşünür nə etsin. Amma hər halda evdə qalmayacaqdı. Gəlib Misentrophya çatır, içəri girir. Görüşüb əyləşən kimi gözü Aişanı axtarır. Dünən gecə ilə bağlı dostlarına danışıb-danışmaması haqqda tərəddüd edir. Bu haqqda danışmayacaqdı, ən azından hələlik. Olan bitəni söyləsəydi, dostları bu qıza daha da pozğun kimi baxacaqdılar. Murad Aişaya qarşı heç vaxt səmimi ola bilmirdi. Üzünə qarşı nə qədər gülsə də arxada yenə qəm-qüssə olurdu. Aişa içəridə idi, yaxınlaşıb Füjeləri doldurdu. Muradın gözlərinə baxdı lakin bir şey söyləməyib bara yaxınlaşdı. Ayxan dilləndi.
(Ayxan) ala bu deyəsən qırıb səni daha pullu müştərilərə qulluq eləyir hər halda.
(Bayram) a kişi danış görüşün eləyin, biraz gəzdir pul xərclə sonra işini görərsəndə
(Murad) hə hər halda əldən verməyəcəm bu fürsəti olduğumuz fahişələrin hamısından gözəldir.

Bunları dili deyirdi lakin ürəyində başqa hisslər var idi, o aşiq olmuşdu. Biraz daha içdikdən sonra yenidən kluba gedib qızlardan götürüb evə getməyi istədilər. Lakin Murad həvəssiz idi. Artıq heç bir qadın ona həzz verə bilməzdi. Durub "Medusa" adlı bir qəhvə yerinə getdilər. 3 acı qəhvə alıb əyləşdilər. Biraz söhbətləşdilər, yaxınlarda Tbilisiyə gedib biraz istirahət etmək haqqda danışdılar.
(Bayram) Əşi nə var Bakıda gedək biraz kefimiz açılsın. Gəzərik, şəkillər çəkdirib, doyunca içərik.
(Ayxan) hə dərslərdən də biraz uzaqlaşmış olaram. Birazda oradakı Pubları, klubları gəzərik. Lap Kazinoya belə gedib şansımızı yoxlayarıq. Murad səninkinidə aparaq?! Bilmək olmaz qəşəng rəfiqələri var yəqin bizi əyləndirərlər orada.
(Bayram) hə götür gəl, xərclərini çəkəriy.
(Murad) əşi boş-boş danışmıyın. Tətildə baxarıq çalışaq gedək məndə biraz fikrim dağılsın istəyirəm.

Durub Qış parkına qədər yeridilər. Murad durmadan siqaret çəkirdi. Ayrılıb Ayxanla evə geri döndülər. Gecə biraz Aişa ilə danışdıqdan sonra yatdı.

AişaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin